eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraŚwiadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jeleniogórskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389199023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja, 60

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 64 23 880

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jck@jck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47606e36-32a8-45cf-bf14-30e85d76df5c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47606e36-32a8-45cf-bf14-30e85d76df5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00209780/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia (ok. 56 noclegów ze śniad. i ok. 322 posiłków) dla uczestników projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” w okresie 9-22.06.25

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233588

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: JCK/ZP/4/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22077,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Jeleniej Górze, dla uczestników warsztatów Reintegracje, organizowanych przez Jeleniogórskie Centrum Kultury. Warsztaty realizowane są w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027.
4.2 Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie Części:
4.2.1 Część I zamówienia obejmuje zakwaterowanie wraz ze śniadaniem dla uczestników warsztatów pn.: Reintegracje, w dniach od 9 do 22 czerwca 2025 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 80 osobodni w podanym terminie.
4.2.2 Dodatkowe wymagania dotyczące Części I zamówienia:
1) Lokalizacja: Obiekt zakwaterowania powinien znajdować się w Jeleniej Górze, w odległości maksymalnie 2000 metrów od miejsca warsztatów, tj. od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze - aby zapewnić szybki dostęp do miejsca realizacji warsztatów.
2) Wyżywienie: Śniadanie powinno być serwowane codziennie w formie bufetu lub zestawu śniadaniowego. Śniadanie kontynentalne w formie stołu szwedzkiego, obejmujące dania ciepłe (np. jajka, kiełbaski), wędlinę, ser, płatki z mlekiem, nabiał, warzywa, zimne napoje (woda i soki), ciepłe napoje (kawa, herbata plus cukier, cytryna, mleko) dla każdej z nocujących osób.
3) Śniadania musi być podawane w tym samym budynku, w którym realizowany jest nocleg - bez wychodzenia na zewnątrz budynku.
4) Przy miejscu noclegu musi być zlokalizowany bezpłatny parking dla uczestników warsztatów na co najmniej 3 samochody osobowe.
5) Pokoje powinny być udostępnione najpóźniej o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i opuszczone najpóźniej o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.
6) W trakcie realizacji zamówienia w obiekcie nie mogą być prowadzone żadne remonty lub podobne prace, z wyłączeniem zdarzeń losowych i awarii, które wymagają natychmiastowego usunięcia.
7) W godzinach nocnych od godz. 22.00 do godz. 6.00 zapewniony zostanie wypoczynek dla uczestników warsztatów, niezakłócony hałasami i odbywającymi się imprezami, spotkaniami towarzyskimi np. wesela itp.
8) Pokoje (minimalne wymagania): powinny być wyposażone w łazienki, dostęp do Internetu oraz podstawowe udogodnienia (ręczniki, pościel, środki higieniczne).

4.3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ i załącznikach do niej.
4.4 Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale 26 Tomu I SWZ.
Odległość mierzona będzie (w linii prostej według mapy internetowej https://www.google.pl/maps/)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55100000-1 - Usługi hotelarskie

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55130000-0 - Inne usługi hotelarskie

4.5.5.) Wartość części: 12302,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Jeleniej Górze, dla uczestników warsztatów Reintegracje, organizowanych przez Jeleniogórskie Centrum Kultury. Warsztaty realizowane są w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027.
4.2 Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie Części:
4.2.1 Część II zamówienia obejmuje wyżywienie w formie obiadu zasiadanego dla uczestników warsztatów pn.: Reintegracje, w dniach od 9 do 21 czerwca 2025 r. oraz przygotowanie prowiantu na wyjazd dla uczestników warsztatów w dniu 22 czerwca 2025 r. (tzw. zestaw "premium").
4.2.2 Dodatkowe wymagania dotyczące Części II zamówienia:
1) Lokalizacja1: miejsce serwowania posiłków (obiadów) powinien znajdować się w Jeleniej Górze w odległości maksymalnie 500 metrów od miejsca warsztatów, tj. od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze (aby zapewnić szybki dostęp do miejsca realizacji warsztatów).
2) Wyżywienie: posiłek w formie obiadu (w tym potrawy mięsne i vege). Łączna liczba posiłków w terminie od 9 - 21 czerwca 2025 r. (13 dni): 299 posiłków;
3) Ponadto Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany będzie do przygotowania na wyjazd w dniu 22 czerwca 2025 dla uczestników warsztatów
prowiantu (tzw. zestaw "lunchowego"): dla 23 osób.
4.3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ i załącznikach do niej.
4.4 Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale 26 Tomu I SWZ.
Odległość mierzona będzie (w linii prostej według mapy internetowej https://www.google.pl/maps/)

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 9775,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15020,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15020,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15020,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF KASPRZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5760002384

7.3.3) Ulica: Jamy 55

7.3.4) Miejscowość: Jamy

7.3.5) Kod pocztowy: 46-310

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15020,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-09 do 2025-06-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9890,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMBIR I KURKUMA MARIUSZ KRYNICKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111244754

7.3.3) Ulica: ul. JANA III SOBIESKIEGO 82C/3

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-06-09 do 2025-06-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Projekt „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”
jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy
INTERREG Polska Saksonia 2021-2027

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.