Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233588/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Jeleniogórskie Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 389199023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja, 60
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 75 64 23 880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jck@jck.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jck.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-47606e36-32a8-45cf-bf14-30e85d76df5c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 09.06.2025 r. do 22.06.2025 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47606e36-32a8-45cf-bf14-30e85d76df5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271530
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00209780/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia (ok. 56 noclegów ze śniad. i ok. 322 posiłków) dla uczestników projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” w okresie 9-22.06.25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!” jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233588
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: JCK/ZP/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22077,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Jeleniej Górze, dla uczestników warsztatów Reintegracje, organizowanych przez Jeleniogórskie Centrum Kultury. Warsztaty realizowane są w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027.4.2 Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie Części:
4.2.1 Część I zamówienia obejmuje zakwaterowanie wraz ze śniadaniem dla uczestników warsztatów pn.: Reintegracje, w dniach od 9 do 22 czerwca 2025 r. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia co najmniej 80 osobodni w podanym terminie.
4.2.2 Dodatkowe wymagania dotyczące Części I zamówienia:
1) Lokalizacja: Obiekt zakwaterowania powinien znajdować się w Jeleniej Górze, w odległości maksymalnie 2000 metrów od miejsca warsztatów, tj. od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze - aby zapewnić szybki dostęp do miejsca realizacji warsztatów.
2) Wyżywienie: Śniadanie powinno być serwowane codziennie w formie bufetu lub zestawu śniadaniowego. Śniadanie kontynentalne w formie stołu szwedzkiego, obejmujące dania ciepłe (np. jajka, kiełbaski), wędlinę, ser, płatki z mlekiem, nabiał, warzywa, zimne napoje (woda i soki), ciepłe napoje (kawa, herbata plus cukier, cytryna, mleko) dla każdej z nocujących osób.
3) Śniadania musi być podawane w tym samym budynku, w którym realizowany jest nocleg - bez wychodzenia na zewnątrz budynku.
4) Przy miejscu noclegu musi być zlokalizowany bezpłatny parking dla uczestników warsztatów na co najmniej 3 samochody osobowe.
5) Pokoje powinny być udostępnione najpóźniej o godzinie 15.00 w dniu przyjazdu i opuszczone najpóźniej o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.
6) W trakcie realizacji zamówienia w obiekcie nie mogą być prowadzone żadne remonty lub podobne prace, z wyłączeniem zdarzeń losowych i awarii, które wymagają natychmiastowego usunięcia.
7) W godzinach nocnych od godz. 22.00 do godz. 6.00 zapewniony zostanie wypoczynek dla uczestników warsztatów, niezakłócony hałasami i odbywającymi się imprezami, spotkaniami towarzyskimi np. wesela itp.
8) Pokoje (minimalne wymagania): powinny być wyposażone w łazienki, dostęp do Internetu oraz podstawowe udogodnienia (ręczniki, pościel, środki higieniczne).
4.3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ i załącznikach do niej.
4.4 Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale 26 Tomu I SWZ.
Odległość mierzona będzie (w linii prostej według mapy internetowej https://www.google.pl/maps/)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55130000-0 - Inne usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 12302,47 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usługi hotelarskiej i gastronomicznej w Jeleniej Górze, dla uczestników warsztatów Reintegracje, organizowanych przez Jeleniogórskie Centrum Kultury. Warsztaty realizowane są w ramach projektu „Przyszłość Kultury: europejska, kolorowa i dla wszystkich!”, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy INTERREG Polska Saksonia 2021-2027.4.2 Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na dwie Części:
4.2.1 Część II zamówienia obejmuje wyżywienie w formie obiadu zasiadanego dla uczestników warsztatów pn.: Reintegracje, w dniach od 9 do 21 czerwca 2025 r. oraz przygotowanie prowiantu na wyjazd dla uczestników warsztatów w dniu 22 czerwca 2025 r. (tzw. zestaw "premium").
4.2.2 Dodatkowe wymagania dotyczące Części II zamówienia:
1) Lokalizacja1: miejsce serwowania posiłków (obiadów) powinien znajdować się w Jeleniej Górze w odległości maksymalnie 500 metrów od miejsca warsztatów, tj. od ul. Bankowej 28/30 w Jeleniej Górze (aby zapewnić szybki dostęp do miejsca realizacji warsztatów).
2) Wyżywienie: posiłek w formie obiadu (w tym potrawy mięsne i vege). Łączna liczba posiłków w terminie od 9 - 21 czerwca 2025 r. (13 dni): 299 posiłków;
3) Ponadto Wykonawca, w ramach zamówienia, zobowiązany będzie do przygotowania na wyjazd w dniu 22 czerwca 2025 dla uczestników warsztatów
prowiantu (tzw. zestaw "lunchowego"): dla 23 osób.
4.3 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ i załącznikach do niej.
4.4 Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale 26 Tomu I SWZ.
Odległość mierzona będzie (w linii prostej według mapy internetowej https://www.google.pl/maps/)
4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55500000-5 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 9775,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF KASPRZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5760002384
7.3.3) Ulica: Jamy 55
7.3.4) Miejscowość: Jamy
7.3.5) Kod pocztowy: 46-310
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAMY KRZYSZTOF KASPRZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAMY KRZYSZTOF KASPRZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15020,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-09 do 2025-06-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMBIR I KURKUMA MARIUSZ KRYNICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111244754
7.3.3) Ulica: ul. JANA III SOBIESKIEGO 82C/3
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMBIR I KURKUMA MARIUSZ KRYNICKI
jakie przetargi wygrała firma
IMBIR I KURKUMA MARIUSZ KRYNICKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-06-09 do 2025-06-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego
Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy
INTERREG Polska Saksonia 2021-2027
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- "Ty też możesz zostać NINJA" Plac sportowo sprawnościowy w Cieplicach
- Interwencyjne usuwanie skutków zdarzeń drogowych oraz losowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego w granicach administracyjnych miasta Jelenia Góra
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Karkonoskiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Zakup wraz z dostawą używanego pojazdu ciężarowego typu wywrotka
- Rekreacyjnie, sportowo i aktywnie na "Zabobrzańskim Dołku" dla mieszkańców Jeleniej Góry
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja kolonii dla dzieci z placówki opiekuńczo - wychowawczej w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Świadczenie usług noclegowych na rzecz Muzeum Początków Państwa Polskiego w Gnieźnie podczas VIII Kongresu Mediewistów Polskich
- Świadczenie usługi hotelarskiej, restauracyjnej i innych związanych z organizacją warsztatów teatralnych na potrzeby Teatru Muzycznego UWM w Olsztynie w terminie 7-10.08.2025 r.
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi wizyty studyjnej dla pracowników Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska do Fabryki Płyt Wiórowych EGGER w Biskupcu
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych w ośrodku znajdującym się w Beskidzie Śląskim (w rejonie Ustroń, Wisła, Szczyrk)
- Świadczenie usług żywienia dla pacjentów
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.