eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoBudowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazurski Związek Międzygminny - Gospodarka Odpadami

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519648044

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pocztowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mzmgo.mazury.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzmgo.mazury.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mzmgo_mazury

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85b34246-fca0-4b3a-a256-7d24025f5cbf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036771/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00201520

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZMGO.271/2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Budowa wiaty magazynowej nr 6 w PSZOK w mieście Węgorzewo”
2. Inwestycja realizowana jest na działce nr 145/1 obręb Węgorzewo przy miejskiej oczyszczalni ścieków. W ramach zamówienia – jest wykonanie wiaty magazynowej na małe kontenery – obiekt numer 6. Na budowę wiaty magazynowej została wykonana dokumentacja projektowa i uzyskano pozwolenie na budowę. Roboty ziemne, stopy fundamentowe i posadzka pod obiekt magazynowy zostały wykonane w ramach realizowanego zamówienia publicznego na „Budowa stacji przeładunkowej i punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Węgorzewie MZMGO.271/2/2022”.
3. W ramach zamówienia, zadaniem Wykonawcy będzie dokończenie budowy wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej z obudową i rozprowadzenie instalacji elektrycznej.
4. Budowa wskazanej wiaty magazynowej musi być skoordynowana z wytycznymi Inwestora ( kierownika budowy), Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Na potrzeby Wykonawcy na terenie PSZOK-u w Węgorzewie wyznaczy się plac do składowania materiałów i organizacji zaplecza socjalnego.
4. Przedmiary robót stanowiące załącznik do dokumentacji projektowej określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien przeanalizować projekt budowlany i przygotować ofertę w oparciu o własną analizę.
5. Zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej terenu celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do złożenia oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
6. Zamawiający przekaże dokumentację projektową w dniu podpisania umowy.
7. Zamawiający zapewnia nadzór autorski nad projektem.
8. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określa SWZ, projekt umowy oraz załącznik nr 8 do SWZ w tym:
1) decyzja pozwolenia na budowę nr 146/2023 z dn. 13.12.2023r., projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany,
2) projekt techniczny,
3) STWiOR,
4) przedmiary robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266774,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266774,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266774,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471628972

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 3

7.3.4) Miejscowość: Niedrzwica

7.3.5) Kod pocztowy: 19-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266774,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.