Og³oszenie z dnia 2025-06-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00208868/01 - Og³oszenie z dnia 2025-04-28
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 460604W Olszewo - Sadowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto ¯uromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Pi³sudskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¯uromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48236572558
1.5.8.) Numer faksu: +48236572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zuromin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej nr 460604W Olszewo - Sadowo2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c7c1aa7-987d-4207-b66e-f0bfbc4ee1d3
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00271484
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00039144/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Remont drogi gminnej nr 460604W Olszewo - Sadowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00208868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KiZP.271.2.4.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 1073635,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na przeprowadzeniu remontu nawierzchni drogi gminnej nr 460604W Olszewo-Sadowo na terenie Gminy i Miasta ¯uromin.
Zakres robót obejmuje miêdzy innymi:
- roboty pomiarowe,
- mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubo¶ci 3cm – frezowanie,
- skropienie asfaltem nawierzchni drogowych,
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci 2 cm (warstwa wi±¿±ca)
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubo¶ci po zagêszczeniu 3 cm (warstwa ¶cieralna),
- uzupe³nienie poboczy pospó³k± – gr. 6 cm,
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj± za³±czniki do SWZ:
Za³. Nr 1 do SWZ – Plan sytuacyjny zagospodarowania terenu 1-9, Przekrój drogi
Za³. Nr 2 do SWZ - Przedmiar robót
Za³. Nr 3 do SWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
UWAGA: Za³±czony przedmiar robót jest materia³em pomocniczym do wyliczenia ceny rycza³towej oferty, a ewentualne nieujête w nich elementy robót wynikaj±ce z planu zagospodarowania, Specyfikacji Technicznych nie mog± stanowiæ podstawy do ¿±dania przez Wykonawcê dodatkowego wynagrodzenia.
Wspólny S³ownik Zamówieñ kod (CPV):
45233220-7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg,
45233222-1 – Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania,
Inwestycja dofinansowana jest z Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w ramach Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg
2. Gwarancja
Na roboty budowlane oraz wbudowane materia³y Wykonawca udziela gwarancji na okres minimum 24 miesi±ce od daty podpisania przez Strony protoko³u odbioru koñcowego inwestycji.
Uwaga: d³ugo¶æ okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi kryterium oceny ofert).
3. Roboty bêd±ce przedmiotem umowy nale¿y wykonaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, przedmiarem robót, specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót oraz obowi±zuj±cymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
4. Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe i odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane.
5. Za bezpieczeñstwo na terenie, na którym wykonywane bêd± roboty od chwili rozpoczêcia robót a¿ do zakoñczenia realizacji inwestycji (zakoñczonej protoko³em odbioru) odpowiedzialny bêdzie Wykonawca.
6. Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania u¿ytkowników drogi o d³ugo¶ci odcinka, na którym prowadzone bêd± roboty oraz konieczno¶ci przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno byæ zgodne z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych.
7. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót
8. Warunki realizacji robót:
8.1. Wykonawca ma obowi±zek zorganizowaæ i przeprowadziæ roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzaj±cy zagro¿enia dla osób przebywaj±cych na terenie inwestycji. Wykonawca odpowiedzialny za zagospodarowanie powsta³ych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustaw± o odpadach oraz ustaw± Prawo ochrony ¶rodowiska.
8.2.Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jako¶æ wykonywanych robót oraz zgodno¶æ wykonania z dokumentacj± przetargow±, zaleceniami osób nadzoruj±cych, obowi±zuj±cymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót budowlano-monta¿owych oraz sztuk± budowlan±. Do wbudowania mog± byæ u¿yte materia³y i urz±dzenia odpowiadaj±ce wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, oraz zgodne z obowi±zuj±cymi normami
8.3 Ka¿da zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji Zamawiaj±cego. Koszt wprowadzenia zmian obci±¿a Wykonawcê.
8.4. Do zakresu robót i obowi±zków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny rycza³towej wchodziæ bêdzie równie¿:
a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) zorganizowanie dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy,
c) zabezpieczenie terenu przed dostêpem osób trzecich,
d) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
e) utrzymanie porz±dku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porz±dkowanie miejsc wykonywania prac,
f) koszt wywozu, sk³adowania i utylizacji odpadów (je¿eli dotyczy),
g) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
h) uwzglêdnienie miejsca, odleg³o¶ci, kosztu wywozu, sk³adowania i utylizacji odpadów,
i) wykonanie niezbêdnych prób, badañ, uzgodnieñ nadzorów i odbiorów,
j) obs³uga geodezyjna w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiaj±cemu w 2 egz.;
k) natychmiastowe usuniêcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcê w trakcie realizacji robót,
l) przy realizacji robót przestrzeganie warunków zawartych w uzgodnieniach je¿eli dotyczy,
³) demonta¿ obiektów tymczasowych i uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót.
m) zasilenie placu budowy w wodê i energiê,
9. Wykonawca zobowi±zany jest na trzy dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia zamawiaj±cemu kosztorysu ofertowego (zgodnego z cen± podan± w formularzu ofertowym). Kosztorys nale¿y opracowaæ na podstawie przedmiaru robót (podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen) z uwzglêdnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbêdnych do wykonania zadania, a nie ujêtych w przedmiarze robót. Wykonawca nie ma obowi±zku do³±czania do oferty kosztorysu ofertowego. Brak za³±czonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty.
10. Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach zamówienia wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie w/w wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.
11. W przypadku gdyby w SWZ, opisie przedmiotu zamówienia, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Zamawiaj±cy okre¶li³ przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególnego procesu, które mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów nale¿y to traktowaæ wy³±cznie jako rozwi±zanie przyk³adowe okre¶laj±ce standard odno¶nie minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oczekiwanych materia³ów i urz±dzeñ, stanowi± one wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia i nie maj± na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materia³ów, urz±dzeñ, produktów równowa¿nych.
Wszystkie materia³y, urz±dzenia czy rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do materia³u, urz±dzenia, produktu wskazanego jako przyk³adowy musz± byæ co najmniej tej samej wytrzyma³o¶ci, trwa³o¶ci, co najmniej o parametrach technicznych materia³ów i urz±dzeñ je¶li zosta³y okre¶lone w dokumentacji projektowej, musz± posiadaæ stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczaj±ce do stosowania, musz± spe³niaæ te same funkcje, wymagania bezpieczeñstwa, konstrukcji. Do wykonawcy nale¿y potwierdzenie równowa¿no¶ci.
Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, Wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
2. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNO¦CIACJH O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê (w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy) osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty przygotowawcze
- roboty rozbiórkowe, frezowanie
- wykonanie skropienia asfaltem nawierzchni drogowych
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych
- wykonanie uzupe³nienia pobocza pospó³k±
- kierowanie pojazdami,
- obs³uga maszyn budowlanych,
- wykonanie innych czynno¶ci (prac fizycznych) zwi±zanych z wykonaniem bezpo¶rednio prac budowlanych objêtych przedmiotem zamówienia.
Wymóg nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osoby kieruj±ce budow±: kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pe³ni±cych samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie; dostawców materia³ów budowlanych.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudni³ w/w osoby przez ca³y okres realizacji przedmiotu zamówienia tj. od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu wykonawca zobowi±zany jest do zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
Szczegó³y dotycz±ce wymagañ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w tym: postanowienia dotycz±ce sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymagañ dotycz±cych zatrudnienia na podstawie umowy o pracê oraz postanowienia dotycz±ce sankcji z tytu³u ich niespe³nienia zawarte zosta³y we wzorze umowy – Za³±cznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie uk³adania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 779718,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1120160,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779718,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861395883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowo¶æ: Palêdzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 779718,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ¯UROMIN
- "Dostawa agregatów pr±dotwórczych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w ¯urominie" w ramach Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie Gminy i Miasta ¯uromin w okresie od dnia 01.01.2026 do 30.06.2026"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego oraz ¶wiadczenie us³ug jego dystrybucji do budynku krytej p³ywalni przy Liceum Ogólnokszta³c±cym w ¯urominie.
- Zakup paliw do samochodów s³u¿bowych tj. benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego, w systemie sprzeda¿y bezgotówkowej dla Starostwa Powiatowego w ¯urominie oraz jednost. organiz. powiatu na rok 2026.
- ¯³obek - zwiêkszenie miejsc opieki dla najm³odszych" - nadbudowa i adaptacja budynku dawnej kot³owni w celu utworzenia filii Miejsko-Gminnego ¯³obka w ¯urominie
wiêcej: przetargi ¯UROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont chodnika przy budynku ul. S³oneczna 1-3-5 w Kostrzynie nad Odr±".
- "Wzmocnienie nawierzchni drogi powiatowej nr 1140F relacji Nowogród Bobrzañski - £agoda"
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Zakliczyn
- Przebudowa drogi gminnej nr 070128C w miejscowo¶ci D±brówka
- Remont nawierzchni drogi ul. Górna 17-18 w Czerwonej Wodzie dz. nr 2419
- Bie¿±ce utrzymanie ulic o nawierzchni z p³yt betonowych na terenach administrowanych przez Zarz±d Dróg, Zieleni i Transportu w Olsztynie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





