Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00211987/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mięsa i wędlin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27
1.5.2.) Miejscowość: Koronowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9dff5f66-efed-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa i wędlin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dff5f66-efed-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271413
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00155033/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Mięso i tłuszcz zwierzęcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00211987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 452480,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. mięso mielone wieprzowe, chude, nie mrożone – 5 500 kgNomenklatura CPV: 15131400-9, Polska Norma: PN-A-82002:1986, mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa bez oznak zaparzenia o rozpoczynającego się psucia, zabezpieczone przed zanieczyszczeniem zgodnie z wymogami i HACCAP
2. schab bez kości, nie mrożony – 300 kg
Nomenklatura CPV: 15100000-9, Polska Norma: PN-86/A-82002, mięso wieprzowe w pierwszym gatunku, świeże o barwie jasnoczerwonej z niewielkimi przerostami tkanki tłuszczowej, mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń, zapach swoisty, charakterystyczny dla mięsa bez oznak zaparzenia o rozpoczynającego się psucia, zabezpieczone przed zanieczyszczeniem zgodnie z wymogami i HACCAP
3. podgardle wędzone – 800 kg
Nomenklatura CPV:15131400-9, Polska Norma:PN-86/A-82002
4. wątroba wieprzowa – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15114000-0 Polska Norma:PN-A-82004:1986
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.5.) Wartość części: 110760 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. salceson biały – 1 200 kgNomenklatura CPV:15131134-3 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
2. salceson czarny – 1 200 kg
Nomenklatura CPV:15131134-3 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
3. metka zwykła – 800 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
4. kaszanka – 2 200 kg
Nomenklatura CPV:15131134-3 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
5. pasztetowa – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131310-1 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
6. metka łososiowa – 1 200 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131134-3 - Kaszanka i inne wędliny krwiste
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15131310-1 - Pasztety
4.5.5.) Wartość części: 72720 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. słonina – 2 000 kgNomenklatura CPV: 15112000-6, Polska Norma: PN-A-85800:1985
2. pieczeń domowa – 1 500 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma: PN-86732:1991/Az:2001
3. smalec ze skwarkami – 1 500 kg
Nomenklatura CPV: 15131134-3 Polska Norma: PN-90/A-85802
4. kiełbasa zwyczajna – 1 200 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
5. mortadela – 2 500 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma: PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
6. poznańska – 1 500 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az 1: 1998
8. kiełbasa typu jarmarczna – 1 200 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
9. kiełbasa biała parzona – 200 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/A 1: 1998
10. piwna – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
11. czosnkowa – 2 000 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
12. kanapkowa wędzona – 2 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
13. dębicka – 2 500 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
14. podwawelska – 3 500 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
15. kiełbasa mielonka firmowa – 3 000 kg
Nomenklatura CPV:15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
16. luncheon meat – 3 000 kg
Nomenklatura CPV: 15131130-5 Polska Norma:PN-A-82007:1996/Az1: 1998
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 269520 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: GROTNIKI
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: GROTNIKI
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 314250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 314250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU JOHN PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049957
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: GROTNIKI
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 314250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KORONOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Koronowie w 2026 r. (z prawem opcji) (II)
- Dostawa artykułów spożywczych różnych - przyprawy i soja
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych na terenie Gminy Koronowo w roku 2026
- Zabezpieczenie skarpy przy moście kolei wąskotorowej w Koronowie
więcej: przetargi w Koronowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla SZKOŁY PODSTAWOWEJ im. ORŁA BIAŁEGO W NIEDŹWIADZIE w 2026 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mięs drobiowych, wieprzowych i wołowych, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w 2026 roku dla Przedszkola Nr 1 im. Janusza Korczaka w Bełżycach
więcej: Wędliny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





