Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00184464/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów dachów w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 i ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie – 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO CZĘSTOCHOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151399002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Śląska 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-217
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 34 3707617
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: iz@czestochowa.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.czestochowa.pl/przetargi/714301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów dachów w budynkach Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej 11/13 i ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie – 2 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6563888b-dfe1-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271409
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018964/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.61 Remont dachu w budynku Urzędu Miasta ul. Śląska 11/13 w Częstochowie
1.1.62 Remont dachu w budynku Urzędu Miasta ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184464/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.46.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 527110,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Remont dachu w budynku Urzędu Miasta ul. Śląska 11/13 w Częstochowie1. Zakres robót budowlanych:
a) wymiana pokrycia dachu;
b) remont kominów;
c) remont świetlików dachowych;
d) demontaż istniejącej instalacji odgromowej na dachu;
e) uporządkowanie tras kablowych na elewacja i dachu;
f) montaż nowej instalacji odgromowej na dachu;
g) modernizacja niektórych przewodów odprowadzających.
UWAGI dot. części 1 :
1) Zdemontowany złom po rozbiórce wykonawca pozostawia Użytkownikowi.
2) Wymaga się, żeby uciążliwe roboty budowlane były prowadzone w dogodnych dla Użytkownika godzinach oraz w uzgodnieniu z Użytkownikiem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej części zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 476512,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Remont dachu w budynku Urzędu Miasta ul. Waszyngtona 5 w Częstochowie1. Zakres robót budowlanych:
a) remont elementów wykończeniowych dachu wyższego;
b) wymiana pokrycia dachu budynku garażu;
c) remont elementów wykończeniowych dachu garażu w budynku.
UWAGI dot. części 2 :
1) Zdemontowany złom po rozbiórce wykonawca pozostawia Użytkownikowi.
2) Wymaga się, żeby uciążliwe roboty budowlane były prowadzone w dogodnych dla Użytkownika godzinach oraz w uzgodnieniu z Użytkownikiem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej części zamówienia.
Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o postępowaniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261910-6 - Naprawa dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 50598,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie części 1 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną w wys. 798 270,00 zł brutto przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia w wys. 400 000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99822,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H "DZIEDZICKI" MARCIN DZIEDZICKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5732319910
7.3.4) Miejscowość: Konopiska
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Przebudowa nawierzchni chodników ulicy Michała Ossowskiego po stronie południowej od skrzyżowania do bloków mieszkalnych
- "Wykonanie remontu balkonów na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych, stanowiących zasób komunalny gminy, zarz. i admi.przez ZGM TBS w Częstochowie oraz stanowiących własności ZGM TBS Częstochowa"
- Rezerwacja, wystawianie, sprzedaż i sukcesywna dostawa biletów lotniczych na zagraniczne przewozy pasażerskie dla pracowników, doktorantów, studentów oraz gości Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa odzieży i obuwia medycznego oraz technicznego dla pracowników SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie - drugie postępowanie
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Remont pobocza na drodze powiatowej DP 1083S Lipie Raczkowice w miejscowości Nowa Wieś
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- Termomodernizacja budynku szkoły w Widawie
- Wykonanie prac remontowych w domu studenckim Cebion i Dodek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Langiewicza 6 i 8
- Zagospodarowanie przestrzeni i odnowienie Biblioteki Nauk Przyrodniczych przy ul. Gronostajowej 7 w Krakowie
- Przebudowa drogi gminnej ulicy Konwaliowej w miejscowości Sobienki
więcej: Naprawa dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.