Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241785/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/30/2025/B Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 452 70 63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11137941.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
D/30/2025/B Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1704d65-e054-43bc-8195-bfc11ce4e502
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00090101/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.23 [44] Sprzęt multimedialny (RTV, projektory, tablice interakt.,odbiorn. TV, rejestratory i odtwarzacze AV, nagłośnienia, aparaty fot., kamery, projektory multim., ekrany proj.) - AKTUALIZACJA kwiecień
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/30/2025/B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby pracowni komputerowej Instytutu Informatyki.
I. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1A do SWZ.
II. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji zamówienia
1. Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie na rzecz Zamawiającego na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy.
2. Wykonawca musi zaoferować realizację pełnego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w SWZ oraz załącznikach i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia.
3. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać właściwym normom oraz posiadać wymagane dopuszczenia do obrotu i certyfikaty (w tym w zakresie bezpieczeństwa odpowiadać normom CE).
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego przedmiotu zamówienia (w szczególności nienaprawiany, nierefabrykowany, niepowystawowy, wcześniej nieużywany) pochodzącego z bieżącej produkcji oraz legalnego kanału dystrybucji, sprawnego, kompletnego (w szczególności ze wszystkimi podzespołami, częściami, materiałami) oraz zgodnego z OPZ – zał. nr 1A do SWZ.
5. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania produktu bezpiecznego zgodnie z ustawą o ogólnym bezpieczeństwie produktów z dnia 12 grudnia 2003 r. (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 222) i oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, a także spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, wniesienia kompletnego i zmontowanego (dopuszcza się montaż na miejscu – jeśli jest taka potrzeba) przedmiotu zamówienia do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia, w terminie określonym w Rozdziale I pkt. 4 SWZ. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia sprzętu, który musi być ze sobą kompatybilny i musi zapewniać działanie w pełnym zakresie, z wykorzystaniem wszystkich posiadanych parametrów. Jeżeli dla realizacji przedmiotu zamówienia wymagane jest zapewnienie dodatkowych materiałów, elementów, sprzętu i udziału dodatkowych osób Wykonawca zobowiązany jest do ich zapewnienia w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie.
III. Sposób określenia oferty
Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa tj. obejmować cały przedmiot zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli Zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty Wykonawcy musi odpowiadać treści specyfikacji warunków zamówienia. Tym samym Wykonawca zobowiązany jest w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu ofertowym określić jednoznacznie nazwę lub inne, przypisane wyłącznie temu sprzętowi cechy (np. nr katalogowy), jednoznacznie identyfikujące zaoferowany sprzęt. Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia – w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i mające służyć sprawdzeniu zgodności zaoferowanych rozwiązań z wymaganiami wskazanymi w dokumentacji zamówienia. Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiotu zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia, w jakiej konfiguracji, o jakich konkretnych parametrach oferuje Wykonawca. Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.
W przypadku sprzętu, który nie posiada oznaczeń, o których mowa powyżej, tworzonego na zamówienie, Wykonawca winien w formularzu oferty wskazać – „wyrób na zamówienie”, „wyrób własny” lub inny równoznaczny zwrot i dołączyć do oferty dokumenty, z których wynikałoby jakie parametry, cechy posiada zaoferowany sprzęt.
Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego przedmiotu zamówienia w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.
IV. Gwarancja
1. Wykonawca udziela Zamawiającemu dwudziestu czterech [ 24 ] miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia.
2. Okres gwarancji wskazany w pkt. 3.8.1. SWZ jest okresem minimalnym. Wykonawca w ofercie może uwzględnić dłuższy okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie dłuższy niż sześćdziesiąt [ 60 ] miesięcy. Rozdział I pkt. 19.2.3. SWZ stosuje się.
V. Termin realizacji przedmiotu zamówienia
1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
2. Termin realizacji przedmiotu zamówienia, tj. 14 dni kalendarzowych jest terminem maksymalnym na wykonanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może wskazać krótszy termin realizacji przedmiotu zamówienia, jednak nie krótszy niż 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.
3. Dniem zawarcia umowy jest dzień wyznaczony przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 20.2 SWZ (albo w przypadku zawarcia umowy w formie elektronicznej dzień (data) przesłania Wykonawcy, za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, umowy podpisanej przez Zamawiającego), od którego rozpoczyna się bieg terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze.
5. Dniem roboczym są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od ósmej [8.00] do piętnastej [15.00] z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy.
6. W przypadku, gdy ostatni dzień terminu wykonania przedmiotu zamówienia przypada w dniu niebędącym dniem roboczym, wówczas terminem wykonania przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
38653400-1 - Ekrany projekcyjne
30195800-0 - Szyny lub uchwyty do zawieszania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt. 3) ustawy stanowi: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 29.05.2025r. do godz. 10:00, w niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę na kwotę 9 186,87 złotych brutto. Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 6 150,00 złotych brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną, tym samym podjął decyzję o unieważnieniu postępowania, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, tj.: cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- B/05/2025/A Roboty budowlane w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1717 O wraz z budową drogi dla rowerów na odc. od DW 405 do m. Lipno - opracowanie projektu
- TP.D.DI.34.25_Zakup wraz z dostawą dwóch sztuk licencji silnika bazodanowego Oracle SE2 wraz z wdrożeniem
- Kontr(terroryści) - pomoc i ochrona w awariach i klęskach żywiołowych
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektu pn.: "Równi w edukacji - POczuj dostępność."
- Aktywny Maluch 2022 - 2029 edycja III - Budowa żłobka wraz z opracowaniem dokumentacji
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SYSTEMU INTERKOMOWEGO INSPICJENTA DLA OBIEKTÓW WARSZAWSKIEJ OPERY KAMERALNEJ.
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej VI
- Wyposażenie dla Nasielskiego Ośrodka Kultury
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części.
- Wyposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu wspófinansowanego ze środków UE pn. "Poszerzenie praktycznych kompetencji młodego człowieka kapitałem do osiągnięcia zawodowego sukcesu"
- Zamówienie na dostawę sprzętu i wyposażenia do pracowni w Zespole Szkół im. ks. prof. Józefa Tischnera w Starym Sączu w ramach projektu pn.: "Poprawa infrastruktury szkół ponadpodstawowych (...)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.