Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00167371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-28
- 2025/BZP 00176619/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa filtrów do wentylacji mechanicznej znajdującej się w SPSK im. Prof. A. Grucy w Otwocku CMKP przez okres 24 miesięcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa filtrów do wentylacji mechanicznej znajdującej się w SPSK im. Prof. A. Grucy w Otwocku CMKP przez okres 24 miesięcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4529394f-a909-4aab-9146-59827a81a593
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.32.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153430,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 niezależne pakiety: Pakiet nr 1
Filtry kieszeniowe, kasetowe i maty filtracyjne występujące w centralach wentylacyjnych.
Pakiet nr 2
Filtry absolutne występujące w nawiewnikach w pomieszczeniach szpitala.
2.1.Wymagania ogólne:
Zamawiający wymaga aby filtry posiadały deklaracje zgodności z daną normą i były nimi odpowiednio oznaczone: PN-EN ISO 16890 -1 (pakiet nr 1 ), PN-EN 1822-1 (pakiet nr 2).
Filtry kieszeniowe w ramie metalowej ocynkowanej lub w ramie plastikowej 25 mm.
Filtry kasetowe w ramie metalowej ocynkowanej lub w ramie „MDF”
Filtry absolutne w ramie „MDF”
Zamawiający dopuszcza filtry absolutne w ramie wykonanej ze stali ocynkowanej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 132010,93 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie zostało podzielone na 2 niezależne pakiety: Pakiet nr 1
Filtry kieszeniowe, kasetowe i maty filtracyjne występujące w centralach wentylacyjnych.
Pakiet nr 2
Filtry absolutne występujące w nawiewnikach w pomieszczeniach szpitala.
2.1.Wymagania ogólne:
Zamawiający wymaga aby filtry posiadały deklaracje zgodności z daną normą i były nimi odpowiednio oznaczone: PN-EN ISO 16890 -1 (pakiet nr 1 ), PN-EN 1822-1 (pakiet nr 2).
Filtry kieszeniowe w ramie metalowej ocynkowanej lub w ramie plastikowej 25 mm.
Filtry kasetowe w ramie metalowej ocynkowanej lub w ramie „MDF”
Filtry absolutne w ramie „MDF”
Zamawiający dopuszcza filtry absolutne w ramie wykonanej ze stali ocynkowanej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zwiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 A do SWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
4.5.5.) Wartość części: 56709,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126146,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 188760,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126146,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Filters International Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342818505
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
7.3.5) Kod pocztowy: 41-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FILTERS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FILTERS INTERNATIONAL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126146,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-10 do 2027-08-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47613,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93045,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47613,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejska Agencja Higieny Wentylacji Wojciech Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7742323908
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47613,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-10 do 2027-08-10INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Zakup, dostawa i montaż infrastruktury i sprzętu IT - zestawów komputerowych.
- Dostawa szwów chirurgicznych przez okres 24 miesięcy
- Sprzątanie pomieszczeń biurowo-dydaktycznych, korytarzy i sanitariatów w pomieszczeniach NCBJ w Warszawie na ul. Pasteura 7.
- Modernizacja instalacji gazów medycznych w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
- szkolenia dla uczniów klas pierwszych szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Otwocki, w ramach zajęć Edukacja dla Bezpieczeństwa
- Dostawa 10 agregatów prądotwórczych w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





