eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Zgorzelec

1.3.) Oddział zamawiającego: GM Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Domańskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zgorzelec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19550a0e-10c1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051545/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ, odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, z uwzględnieniem zapisów Rozdziału XIII SWZ. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający i Wykonawcy mogą również komunikować się za pomocą poczty elektronicznej, jak niżej:
1) Wykonawca na adres e-mail Zamawiającego: m.naraniecka@zgorzelec.eu
Zamawiający (za pośrednictwem służbowej poczty e-mail osoby uprawnionej do komunikowania się z Wykonawcą m.naraniecka@zgorzelec.eu ) – na adres e-mail wskazany do korespondencji w ofercie Wykonawcy.
4. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
5. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
7. Oferta powinna być:
1) Sporządzona w języku polskim,
2) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
3) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta Zgorzelec, reprezentowany przez Burmistrza Miasta.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@zgorzelec.eu
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i art. 74 ustawy Pzp.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Urząd Miasta Zgorzelec na podstawie przepisów prawa dotyczących archiwizacji, przez okres wskazany w ww. przepisach, tj. 5 lat dokumentacja zamówień publicznych oraz 10 lat umowy zawarte w wyniku postępowania
w trybie zamówień publicznych.
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu, stosownie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:
a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa
w art. 20 RODO;
c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
11) Jednocześnie Miasto Zgorzelec przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa
w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.25.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i następujących jednostek organizacyjnych: 1) Jednostki budżetowe, Zakład budżetowy: a)Urząd Miasta Zgorzelec, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Domańskiego 7,b)Szkoła Podstawowa Nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jarosława Iwaszkiewicza, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Reymonta 16,c)Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Janusza Korczaka, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Armii Krajowej 10a, d)Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Marii Skłodowskiej-Curie, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Prusa 17,e)Przedszkole Publiczne Nr 2, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Kościuszki 1,f)Przedszkole Publiczne Nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Św. Jana 21a,g)Przedszkole Publiczne Nr 9, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Powstańców Śląskich 62,h)Przedszkole Publiczne Nr 12, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Wyspiańskiego 9a,i)Żłobek Miejski, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Broniewskiego 27b,j)Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Traugutta 77b,k)Administracja Domów Mieszkalnych, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul.Warszawskiej 1/218;2)Instytucje kultury:a)Miejski Dom Kultury, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Parkowej 1,b)Miejska Biblioteka Publiczna, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Bohaterów Getta 1,c)Muzeum Łużyckie, z siedzibą w Zgorzelcu przy ul. Daszyńskiego 15.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1)Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych, w tym: a)rachunku bieżącego budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec, w którym Zamawiający będzie uprawniony do zaciągania kredytu w rachunku bieżącym (odnawialnego) na pokrycie występującego w ciągu roku deficytu budżetowego do wysokości określonej w uchwale budżetowej,b)rachunków bieżących dochodów i wydatków Urzędu Miasta Zgorzelec i jednostek organizacyjnych, w liczbie wskazanej przez Zamawiającego i jednostki organizacyjne,c)rachunków pomocniczych dla rozliczeń projektów realizowanych przy współudziale środków z Unii Europejskiej i innych źródeł,d)rachunków pomocniczych Urzędu Miasta Zgorzelec i jednostek organizacyjnych (rachunki dochodów własnych jednostek oświatowych, rachunki zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, rachunki depozytowe, rachunki VAT i inne),e)rachunków walutowych.Wykonawca zobowiązany będzie otworzyć i prowadzić na rzecz Zamawiającego rachunki w liczbie niezbędnej do prowadzenia prawidłowej gospodarki finansowej. W przypadku powołania nowych jednostek lub utworzenia nowych rachunków obsługa będzie prowadzona na takich samych warunkach jak w innych jednostkach gminy.
2)Oprocentowanie rachunków bankowych.3)Prowadzenie skonsolidowanego rachunku budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec bez pobierania dodatkowych opłat.4)Udzielenie kredytu krótkoterminowego (odnawialnego)
w rachunku bieżącym budżetu Gminy.5)Realizacja zleceń płatniczych/przelewów z rachunków Zamawiającego i jednostek organizacyjnych.6)Sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i jednostkom organizacyjnym wyciągów z rachunków bankowych. 7) Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej w formie bankowości internetowej wraz z wdrożeniem i przeszkoleniem pracowników. 8) Zapewnienie obsługi kasowej.9)Obsługa płatności masowych.10)Wydawanie i obsługa kart płatniczych.11)Przyjęcie wielokrotne (miesięczne) rzeczy (takich jak: kluczy i elektronicznych nośników danych, tj. przenośne dyski twarde, płyty CD/DVD) do depozytu bankowego (skrytki sejfowej) w ilości 2 szt.12)Realizowanie wypłat do celów świadczeń i innych dla jednej jednostki organizacyjnej Zamawiającego, przy pomocy bezpłatnych kart przedpłaconych i w razie potrzeby bezpłatnych duplikatów kart przedpłaconych.13)Możliwość rozmieniania przez Wykonawcę banknotów
o wysokich nominałach na banknoty o mniejszym nominale
i na bilon, bez prowizji.14)Wydawanie opinii bankowych związanych z obsługą bankową prowadzoną na rzecz Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.15)Wyznaczenie doradcy lub doradców klienta do współpracy z Zamawiającym i jego jednostkami organizacyjnymi w zakresie bankowej obsługi w godzinach pracy Zamawiającego.
3.Szacunkowe dane dotyczące obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych, a także informacje budżetowe i opinie zostały zawarte w Załączniku nr 5 do SWZ tj.a)Podstawowe szacunkowe dane dotyczące obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych. b)Sprawozdania budżetowe za I kw. 2023r., za IV kw. 2022r., za IV kw. 2021r.c)Zaświadczenie o wyborze Burmistrza Miasta i powołaniu Skarbnika Miasta,d)REGON, NIP,
e)Opinia RIO o Wieloletniej Prognozie Finansowej Miasta Zgorzelec na lata 2023-2033,f)Opinia RIO o prawidłowości planowanej kwoty długu,g)Opinia o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Miasta Zgorzelec,h)Opinia RIO o sprawozdaniu z wykonania budżetu Miasta Zgorzelec za 2022r. i)Budżet miasta Zgorzelec na 2023r.,j)Zmiany w budżecie miasta na 2023r.,k)Uchwała Nr 476/2023 Rady Miasta Zgorzelec z dnia 29 grudnia 2023r. w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Zgorzelec z późniejszymi zmianami. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości usług dot. obsługi bankowej, wymienionych
w załączniku - Podstawowe szacunkowe dane dot. obsługi bankowej budżetu i jej jednostek organizacyjnych będącym integralna częścią Załącznika nr 5 do SWZ. Zmiany te nie wpływają na wysokość wynagrodzenia (w tym miesięcznej ceny ryczałtowej) zaoferowanego przez Wykonawcę.
4.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został zawarty
w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ. 5. Opis przedmiotu zamówienia został określony w Rozdziale IV SWZ, Zamawiający nie zamieścił pełnego opisu przedmiotu zamówienia ze względu na ograniczona wielkość pola.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:Cena(C)–waga kryterium 25 %; Marża w pkt procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym(M)–waga kryterium 70%;Współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach(W)–waga kryterium 5%. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: Cena(C): Podstawą przyznania pkt w kryterium „cena” będzie zaoferowana cena ryczałtowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Zał. nr 1 do SWZ za cały okres obowiązywania umowy.Cena ryczałtowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceni oferty według wzoru:
(Cn + 0,01)
C =________________ x 25
(Cb + 0,01)
C–liczba pkt za kryterium „cena”, Cn–cena ryczałtowa najniższa z badanych ofert, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu,Cb–cena ryczałtowa badanej oferty,25–maksymalna liczba pkt, która może być przyznana w tym kryterium.Dla celów przeliczeniowych przyjęto, że do ceny dodaje się wartość 0,01 umożliwiającą dokonanie działań matematycznych w sytuacji zaoferowania przez Wykonawców ceny 0 zł. Marża w pkt procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (M): Podstawą przyznania pkt w kryterium „marża w pkt procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym” będzie marża oferowana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Zał. nr 1 do SWZ.Zamawiający oceni oferty według wzoru
(Mn + 6,87)
M = _____________ x 70
(Mb + 6,87)
M-liczba pkt za kryterium „marża w puntach procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego na rachunku bieżącym”, Mn–marża (ilość pkt procentowych) najniższa z badanych ofert, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu M–marża (ilość pkt procentowych) badanej oferty ,70–maksymalna liczba pkt, która może być przyznana w tym kryterium.Dla celów przeliczeniowych przyjęto, że do marży dodaje się 6,87 pkt procentowych (WIBOR 1M z dnia 18.05.2023r. wynosił 6,87). Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wskaże wysokości marży banku składającej się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym jako niezgodną z warunkami zamówienia.Współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach(W): Podstawą przyznania punktów w kryterium „współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach” będzie współczynnik oferowany przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym, stanowiącym Zał. nr 1 do SWZ.
(Wb + 0,01)
W = _____________ x 5
(Wn + 0,01)
W–liczba pkt za kryterium „współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach”, Wn–współczynnik (w pkt procentowych) najwyższy z badanych ofert, spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu ,Wb–współczynnik (w pkt procentowych) badanej oferty ,5-maksymalna liczba pkt, która może być przyznana w tym kryterium.Dla celów przeliczeniowych przyjęto, że do współczynnika dodaje się wartość 0,01.Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wskaże wysokości współczynnika składającego się na oprocentowanie środków na rachunkach-jako niezgodną z warunkami zamówienia. Całkowita liczba pkt, jaką otrzyma dana oferta zostanie obliczona wg poniższego wzoru:P = C+M+W, P–całkowita liczba pkt, C–liczba pkt uzyskanych w kryterium „cena”, M–liczba pkt uzyskanych w kryterium „marża w pkt procentowych składająca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym”, W–liczba pkt uzyskanych w kryterium „współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach"

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Marża w punktach procentowych składajaca się na oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik składający się na oprocentowanie środków na rachunkach

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zgodnie z art. 112 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2324 ze zm.),
a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
2.Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będzie posiadał uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3.Zamawiający zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp zastrzega obowiązek osobistego wykonywania bankowej obsługi budżetu Gminy Miejskiej Zgorzelec i jej jednostek organizacyjnych objętej przedmiotem zamówienia, przez Wykonawcę lub co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, spełniającego warunek udziału w postępowaniu określony przez Zamawiającego w zakresie posiadania uprawnień.
4.Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikało, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (Rozdział X ust. 1 pkt. 4 lit. b SWZ), ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Rozdziału VIII ust. 4 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.: Aktualnego na dzień złożenia oświadczenia o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2B do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przedmiotowe oświadczenie składa każdy z nich.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aktualnych na dzień ich złożenia, tj.: Aktualnego zezwolenia na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 2324 ze zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,
z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) Pieniądzu;
2) Gwarancjach bankowych;
3) Gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy numer: 75 1240 3464 1111 0010 6448 8461,
z dopiskiem: „Wadium do postępowania nr WZP.271.1.25.2023”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin (data oraz godzina) uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. W związku
z powyższym wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. przed upływem godziny i dnia wyznaczonego, jako ostateczny termin składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji może być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej, zgodnie z zapisami ust. 10 niniejszego Rozdziału
i zawierać w swej treści co najmniej poniżej wskazane wymagania:
1) Musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,
2) Z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium,
3) Powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków,
4) Termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
5) W treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,
6) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Zgorzelec
7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający uzna wadium (w formie gwarancji lub poręczenia) za prawidłowe, jeżeli będzie ono dawało Zamawiającemu możliwość skutecznego zrealizowania swoich roszczeń
w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zatrzymanie wadium, niezależnie od tego, który
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia doprowadził do ziszczenia się przesłanek określonych w art. 96 ust. 6 ustawy Pzp.
6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium
w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium
w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
7. Wymagania dotyczące wadium zostały określone w Rozdziale XV SWZ. Zamawiający nie zamieścił pełnego opisu ze względu na ograniczoną wielkość pola.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie
z zapisami Rozdziału X SWZ.
2. Zgodnie z zapisami art. 117 ust. 2 ustawy Pzp, warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale VIII SWZ, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
W powyższym przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – określone Załącznikiem nr 3 do SWZ – ze szczególnym uwzględnieniem zapisów Rozdziału V SWZ.Powyższe oznacza obowiązek osobistego wykonania części zamówienia wskazanego w przedmiotowym oświadczeniu przez poszczególnych Wykonawców. Oświadczenie stanowić będzie integralną część umowy.
3. Oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – Załącznik nr 2, 2A i 2B do SWZ.
4.Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, o ile umowa taka nie zostanie załączona do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały zawarte istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgorzelec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-03 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.