eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguchwała › Wykonanie adaptacji infrastruktury Zamawiającego do pomieszczenia czystego, tzw. cleanroom wraz z dostosowaniem wydzielonej strefy do standardu strefy czystej ISO 8 IEn O. Ceramiki CEREL w Boguchwale.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie adaptacji infrastruktury Zamawiającego do pomieszczenia czystego, tzw. cleanroom wraz z dostosowaniem wydzielonej strefy do standardu strefy czystej ISO 8 IEn O. Ceramiki CEREL w Boguchwale.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT ENERGETYKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Ceramiki "CEREL" w Boguchwale

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00002058600053

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Techniczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Boguchwała

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-040

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 17 87 11 700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@cerel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cerel.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Energetyki

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Prace badawczo-rozwojowe w zakresie ceramiki technicznej oraz wytwarzanie z ceramiki wyrobów mających zastosowanie w przemyśle

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie adaptacji infrastruktury Zamawiającego do pomieszczenia czystego, tzw. cleanroom wraz z dostosowaniem wydzielonej strefy do standardu strefy czystej ISO 8 IEn O. Ceramiki CEREL w Boguchwale.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b6e14db-ebbf-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055940/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie adaptacji infrastruktury Zamawiającego do pomieszczenia czystego, tzw. cleanroom wraz z dostosowaniem wydzielonej strefy do standardu strefy czystej ISO 8 IEn OC CEREL w Boguchwale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208997/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 02/2022/PPv1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wg przedstawionej koncepcji projektowej Zamawiającego, wykonanie adaptacji infrastruktury do pomieszczenia czystego wraz z adaptacją do standardu strefy czystej wydzielonej części pomieszczenia. Modernizowana wydzielona część pomieszczenia musi spełniać normę ISO 14644-1 w klasie czystości ISO 8. Podstawą wykonania zamówienia jest dokumentacja techniczna, obejmująca szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ wraz z koncepcją Zamawiającego, przedstawioną na rysunkach, stanowiących załączniki nr 1A i 1B do SWZ.
Prace objęte postępowaniem, realizowane będą w modelu „zaprojektuj i wybuduj”, a wykonawca realizować je będzie na zasadzie generalnego wykonawstwa. Poprzez formułę „zaprojektuj i wybuduj” Zamawiający rozumie wykonanie projektu koncepcyjnego z uwzględnieniem i doprojektowaniem brakujących branż wymaganych przez Zamawiającego w zakresie wyszczególnionym w opisie przedmiotu zamówienia (zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu w oparciu o wytyczne Zamawiającego (włączając rysunek koncepcyjny), niezbędnych projektów koncepcyjnych (wykonawczych) oraz wszelkich innych opracowań projektowych, które Wykonawca uzna za niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
Następnie na wykonaniu przebudowy pomieszczenia, znajdującego się w siedzibie Zamawiającego pod adresem ul. Techniczna1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie; oraz budowie instalacji cleanroom wraz z infrastrukturą, zgodnie z uzgodnioną z Zamawiającym dokumentacją techniczną i projektami, a następnie przeprowadzenie pomiaru klasy czystości powietrza, zgodnie z normą PN EN 14644:2016.
Zamówienie zostanie zrealizowane w jednej części. Powodem braku podziału zamówienia na części jest fakt, iż są to powiązane ze sobą prace, których celem jest wykonanie pomieszczenia czystego i uzyskanie klasy czystości ISO8. Poszczególne prace muszą być wykonywana równolegle przez wykonawcę posiadającego wiedzę i doświadczenie w adaptacji i wykonaniu tego rodzaju pomieszczeń. Zamawiający przedstawił w SWZ podział robót koniecznych do wykonania w związku z adaptacją pomieszczenia do standardu cleanroom następująco (ilości/ wartości/ ilości m2, o ile nie są wymienione w opisie poniżej , Zamawiający wskazał na rysunkach, które stanowią załącznik nr 1A i 1B do SWZ) i są to:
- w branży budowlanej: • przygotowanie ścian do użytkowania w strefie czystej z gruntowaniem i malowaniem farbą antystatyczną, • dostawa i montaż wygrodzenia strefy czystej tzw. cleanboxa,• dostawa i montaż filtrowentylatora (FFU) na potrzeby cleanboxa w ilości 2 szt. o przepływie powietrza min. 1000m3/h i klasie filtra H13, • dostawa i montaż sufitu rastrowego w systemie clip-in przystosowanego do zastosowania w pomieszczeniach czystych w których występuje nadciśnienie.
- w branży elektrycznej: • Dostawa i montaż opraw LED do zastosowań w cleanroom wraz z podłączeniem,
- w branży sanitarnej: • dostawa i montaż okapów, • dostawa i montaż instalacji odciągowej z okapów, dygestoriów i ogólnej, • dostawa i montaż układu nawiewnego kompensującego ubytki w pomieszczeniu poprzez odciągi i nieszczelności wraz z wytworzeniem wymaganego nadciśnienia. Układ należy wyposażyć w nawiewniki z filtrami HEPA H13. Powietrze nawiewane powinno być również doprowadzone do cleanboxa w celu pokrycia ubytków i wytworzenia nadciśnienia.
W zakres przedmiotu zamówienie wchodzi także: przeniesienie na Zamawiającego majątkowych praw autorskich oraz praw zależnych od projektów oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie opracowań wskazanych w punkcie 4.3. SWZ, -Dostawa, wyposażenie i zamontowanie (podłączenie) urządzeń wskazanych w projekcie koncepcyjnym, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. -Wykonanie instalacji technologicznych (m.in. wentylacyjne, gazowe, wodne) w zakresie opisanym w OPZ. - Dokonanie pomiarów czystości do wymaganej klasy ISO, zgodne z PN EN 14644:2016. -szkolenie pracowników Zamawiającego (maksymalnie 4 osoby) Szkolenie zostanie przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego, w języku polskim, we wcześniej uzgodnionym przez Strony terminie. Szkolenie obejmować powinno m.in. instruktaż dotyczący prawidłowego użytkowania pomieszczeń, w tym obsługi instalacji wykonanych w pomieszczeniach oraz zasad i procedur wyjścia/wejścia do pomieszczeń i przestoju oraz eksploatacji i konserwacji tych instalacji i zamontowanych urządzeń; -Sporządzenie dokumentacji powykonawczej. -Informowanie Zamawiającego o wszelkich faktach mających znaczenie dla realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, w tym stanowiących przeszkodę w prawidłowym wykonaniu prac, w sposób i w czasie umożliwiającym podjęcie adekwatnych działań przez Zamawiającego (wszelkie przeszkody w prawidłowym lub terminowym wykonaniu prac powinny być udokumentowane przez Wykonawcę); -wykonanie wszelkich prac i czynności koniecznych do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia. głoszenie Zamawiającemu ze stosownym wyprzedzeniem (co najmniej 3 dni robocze) gotowości do odbioru przedmiotu umowy. Szczegółowe zadania wykonawcy zostały dookreślone we wzorze umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, stanowiącej załącznik numer 2 do SWZ (dalej jako: „Umowa”).
Jeżeli w OPZ wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent, rodzaj czy specyficzne pochodzenie należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, rodzaje czy pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu Zamówienia o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wszelkie wskazanie określonego typu należy traktować jako przykładowe i pomocnicze. Wszelkie zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenie do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry zawarte w ofercie Wykonawcy powinny mieścić się we wskazanych zakresach. minimalny okres gwarancji na prace budowlane oraz instalacyjne wymagany przez Zamawiającego wynosi 24-miesiące. Gwarancja zaoferowana przez Wykonawcę na instalowane maszyny, urządzenia lub wyposażenie wynosić ma również nie mniej niż 24 miesięcy. Miejsce realizacji: Instytut Energetyki Oddział Ceramiki CEREL ul. Techniczna 1, 36-040 Boguchwała, woj. podkarpackie. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. Zamawiający udostępnia Wykonawcy pomieszczenie przeznaczone do adaptacji do pomieszczenia czystego cleanroom od dnia podpisania przez Strony Umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214631-2 - Roboty instalacyjne w zakresie pomieszczeń czystych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45214610-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków laboratoryjnych

45214620-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków badawczych i testowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156679,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156679,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156679,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CLEANPROJECT SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223145376

7.3.3) Ulica: PŁOCKA 18 A

7.3.4) Miejscowość: WŁOCŁAWEK

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

KLIMAR SP. Z O.O. 36-060 GŁOGÓW MŁP. RUDNA MAŁA 160


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156679,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.