Ogłoszenie z dnia 2024-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00247253/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USLUGA PRALNICZA DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szpitali w Oleśnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932966540
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 77 67 427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzsolesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzsolesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pzsolesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USLUGA PRALNICZA DLA POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eae5ccb7-e2c4-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00572029/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi pralnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00247253
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZS/TP/8/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Przedmiotem umowy jest wykonywanie usługi odbioru brudnej bielizny szpitalnej od zamawiającego przez wykonawcę z dwóch szpitali Powiatowego Zespołu Szpitali tj. z Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 1 oraz z Sycowa przy ul. Oleśnickiej 25, wyprania posortowania oraz dostarczenia wypranej bielizny szpitalnej przez wykonawcę zamawiającemu do obu powyżej wskazanych szpitali Powiatowego Zespołu Szpitali tj. do Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 1 oraz do Sycowa przy ul. Oleśnickiej 25. Usługa jest wykonywana w zakresie: prania, maglowania, suszenia, krochmalenia bielizny szpitalnej odzieży medycznej oraz innego asortymentu zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego, dezynfekcji materaców, pokrowców, poduszek, kołder, koców, zmiękczania koców, firan, ręczników frotte, pidżam, odzieży roboczej personelu szpitalnego, sortowania, opakowania czystej bielizny, transportu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98315000-4 - Usługi prasowania
98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1168516,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168516,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1168516 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761627087
7.3.3) Ulica: ul. Bojanowska 2B
7.3.4) Miejscowość: Sierpc
7.3.5) Kod pocztowy: 09-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"HOLLYWOOD TEXTILE SERVICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1167516 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Dostawa samochodu dostawczego o DMC do 3,5 tony
- Zagospodarowanie terenu dla zadania OBO 2025 Ślizgopark park zjeżdżalni dla dzieci i dorosłych
- Dostawa ręcznej paczkowarki wody pitnej
- Zakup ładowarki kołowej na potrzeby Gminy Oleśnica w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pieczonogi na działce o nr ewid. 803 i 733.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/73/2025 Usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, usługi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia
- KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU I SERWISOWANIA ODZIEŻY ROBOCZEJ DLA PRACOWNIKÓW PRZEDSIĘBIORSTWA GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN SP. Z O. O. W KSIĘGINICACH
- Świadczenie kompleksowej usługi prania wraz z najmem bielizny szpitalnej, obsługą magazynu prania czystego w siedzibie Zmawiającego oraz wdrożenie systemu RFID dla CPiT w Bystrej
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Urzędu Miejskiego w Strzelcach Kraj.
- Usługa prania wodnego i prania chemicznego przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (PUiW) z podziałem na trzy zadania.
- Usługa prania wodnego, czyszczenia chemicznego oraz dezynfekcji obuwia dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





