eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyry › Wymiana dachu i modernizacja poddasza w budynku w Wyrach przy ul. Głównej 107.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dachu i modernizacja poddasza w budynku w Wyrach przy ul. Głównej 107.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRY

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Wyry

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 133

1.5.2.) Miejscowość: Wyry

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-175

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 032 325 68 31

1.5.8.) Numer faksu: 032 325 68 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wyry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyry.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83f46004-0048-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dachu i modernizacja poddasza w budynku w Wyrach przy ul. Głównej 107.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83f46004-0048-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271069

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039267/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Wymiana dachu i modernizacja poddasza w budynku w Wyrach przy ul. Głównej 107

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242523

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wymiana dachu i modernizacja poddasza w budynku w Wyrach przy ul. Głównej 107” w zakresie określonym w PFU. Zamawiający posiada Program Funkcjonalno-Użytkowy wykonany przez Pracownię Projektowa Bartłomiej Liszowski.
Roboty budowlane obejmują zaprojektowanie oraz realizacja wymiany konstrukcji dachowej wraz z pokryciem oraz modernizacja poddasza budynku Gminnego Przedszkola i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wyrach przy ul. Głównej 107.
B. Zakres przedmiotowej inwestycji obejmuje w szczególności:
- opracowanie projektu budowlanego, w uzgodnieniu z inwestorem w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót,
- opracowanie projektów wykonawczych,
- opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- opracowanie i uzgodnienie z zamawiającym harmonogramu prac budowlanych, planu organizacji placu i zaplecza budowy,
- wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonych projektów,
- wykonanie wymaganych pomiarów i badań, uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania.
Przedmiot zamówienia obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania wraz z uzyskaniem niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, pełnieniem nadzoru autorskiego, wykonaniem robót objętych dokumentacją projektową oraz przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów.
Roboty winny zostać wykonane i ukończone zgodnie z prawem obowiązującym w Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności z:
a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz Załącznik A – Uszczegółowiony opis przedmiotu zamówienia.
D. Kod przedmiotu zamówienia zgodnie z klasyfikacją Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
Główny kod:
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
CPV kody dodatkowe:
45111100-9 Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45422000-1 Roboty ciesielskie
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45261300-7 Kładzenie zaprawy i rynien
45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
E. Informacje Zamawiającego:
1. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim.
2. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 100 ust. 1 Pzp.
F. Rozwiązania równoważne:
1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45261300-7 - Kładzenie zaprawy i rynien

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:
Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2022.1710), który stanowi, że: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 16.06.2023 r. do godziny 9.00 w zostały złożone trzy oferty Wykonawców:
a) Oferta nr 1: Usługi ogólnobudowlane Szymon Bajkowski, ul. Łowiecka 13, 43-200 Pszczyna na cenę ofertową 1.476.000,00 zł brutto,
b) Oferta nr 2: KONSTRUKIV Sp. z o.o., aleja Bolesława Krzywoustego 4/1, 40-870 Katowice na cenę ofertową 1.230.000,00 zł brutto,
c) Oferta nr 3: CZĘSTOBUD Sp. z o.o., al. Bohaterów Monte Cassino 40, 40-200 Częstochowa na cenę ofertową 1.971.100,00 zł brutto.
Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
w wysokości 1.044.780,00 zł brutto.
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na fakt, że Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, która zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia zaistniała przesłana unieważnienia postepowania, o której mowa w art. 255 pkt. 3) cyt. wyżej ustawy.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1971100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.