Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00175085/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00201529/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektuj i wybuduj – Remont Wału Gubin-Sękowice etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.rosa@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r16115,Zaprojektuj-i-wybuduj-Remont-Walu-Gubin-Sekowice-etap-II.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektuj i wybuduj – Remont Wału Gubin-Sękowice etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca3c6f4-d9d3-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118919/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.131 Remont wału Gubin-Sękowice Etap II - zaprojektój i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175085
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2710.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4227642,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w foromule „zaprojektuj i wybuduj” dla zadania pod nazwą „Remont Wału Gubin-Sękowice etap II ”
Na przewidziany do wykonania w programie funkcjonalno-użytkowym zakres prac składa się:
• Przygotowanie dokumentacji przedmiarowo – kosztorysowej w tym koncepcji rozwiązań, projektu wykonawczego wraz z uzgodnieniami.
• przygotowanie materiałów do zgłoszenia zamiaru wykonania robót na które nie jest wymagane pozwolenie na budowę.
• wycięcie i wykarczowanie drzew rosnących w koronie wału, gałęzie i drzewa o średnicy do 15 cm należy zrębkować i rozsypać u podstawy wału. Pozostałe drzewa z wycinki należy złożyć w jedno miejsce i zabezpieczyć przed kradzieżą. Z pozyskanego materiału należy sporządzić protokół ilościowy w metrach przestrzennych pozyskanego materiału drzewnego, przygotowany przez uprawniona osobę (brakarza)
• wycinka zakrzaczeń porastających korpus wału (krzaki należy zrębkować i rozsypać wzdłuż podstawy wału)
• usunięć z wału humusu i złożenie w pryzmę wzdłuż wału
• rozbiórka górnej części wału do poziomu wskazanego w ekspertyzie
• rozbiórka 60 słupków betonowych w km 0+600-0+800 i ich utylizacja
• częściowa rozbiórka i przebudowa przejazdów i zjazdów wałowych w km 1+265, 1+515, 2+065, 2+734, 3+630. Nawierzchnię przejazdów i zjazdów należy utwardzić tłuczniem kamiennym zagęszczonym mechanicznie. Warstwa dolna grubości 20 cm po zagęszczeniu wykonać należy z tłucznia kamiennego frakcji 31,5- 63 mm, górna warstwa grubości 7 cm po zagęszczeniu z tłucznia kamiennego frakcji 0-31,5 mm.
• mechaniczne dogęszczenie podłoża wału do osiągnięcia zgodnego z ekspertyzą techniczną stopnia zagęszczenia,
• ponowne uformowanie wału do poziomu właściwej niwelety korony wału z gruntu z odkładu z zagęszczeniem w celu uzupełnienia brakujących mas ziemnych należy zakupić i dowieźć grunt niespoisty.
• w osi wału przesłony przeciwfiltracyjnej, (w ekspertyzie jako przesłonę zaproponowano ściankę z grodzic poliwinylowych, zamawiający dopuszcza wykonanie przesłony inną metodą np. CDMM warunkiem jest spełnienie wodoprzepuszczalności przegrody mniejszej lub równej 1x10-7 m/s)
• humusowanie korpusu wału materiałem wcześniej złożonym w pryzmy wraz z obsiewem mieszanką traw.
• montaż 6 tablic informacyjnych na wale przeciwpowodziowym w miejscach wskazanych przez inspektora nadzorującego prace budowlane.
• W km 0+000-0+300 nie przewiduje się wykonania przesłony przeciwfiltracyjnej na tym odcinku, należy jedynie wyrównać koronę wału bez jej rozbiórki oraz wykonać pielęgnację korony drzew i usunąć zakrzaczenia, oraz wykonać wykoszenie porostu traw oraz wykonać obsiew mieszanką traw.
4.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik Nr 8 do SWZ (zip)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3333300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6084995,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3333300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo wielobranżowe FRANSŁAW Przemysław Kalemba
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo wielobranżowe FRANSŁAW Piotr Kalemba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9950138025
7.3.3) Ulica: Zdrój 6
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
MW Projekt Maciej Wojtkowiak ul. Juliusza Meissnera 2b/13 60-408 Poznań - wykonanie dokumentacji projektowej
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW KALEMBA
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PRZEMYSŁAW KALEMBA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3333300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych dla Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Szczecinie
- Przebudowa pomieszczenia 147 w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy pl. Politechniki 1 na potrzeby Biura Komunikacji i Promocji, numer referencyjny ZP.RB.SE.8.2024.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW STOLARSKICH
- Dostawa materiałów popularyzacyjnych.
- Zakup i dostawa odzieży ratowniczej, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz zakup i sukcesywna dostawa fartuchów lekarskich oraz bluz polar
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 2 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie rowu deszczowego "Potoku Głęboka" na odcinku od wiaduktu kolejowego na os Kombatantów do ujścia rzeki San, polegające na dwukrotnym w ciągu roku 2024 wykonaniu prac konserwacyjnych.
- Rozbiórka istniejących mostów i budowa przepustów wraz z utwardzeniem części drogi publicznej Nr 112010N oraz renowacja zbiornika małej retencji w Karwinach
- Roboty naprawcze - jaz rz. Konopka w km 3+372 w m. Częstochowa
- Roboty Budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap I
- Renowacja zbiornika wodnego w miejscowości Strzałków
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie): ciek Goczałkowicki w km 0+820-4+019, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 3,199 km)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.