eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Strzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021517072

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. L. Okulickiego, 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@aquaparkstrzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.aquaparkstrzelin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f9bcd2-46f1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271023

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji
orazprzekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z
uwzględnieniemwyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przezśrodki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej
zdefiniowane w ustawiez dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019
r. poz. 123 i 730). 2. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 ustawyPzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu
udostępniającegozasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznejopatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowalnym
podpisemelektronicznym.3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej
zapośrednictwem platformazakupowa.pl 4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na
pytaniapreferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem
platformazakupowa.pl iformularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania
(wpływu) oświadczeń,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwemplatformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do
zamawiającego” po którychpojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza,awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty
elektronicznej osobyuprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: prezes@aquaparkstrzelin.pl5.
Zamawiający będzieprzekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za
pośrednictwemplatformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmianyterminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w
sekcji“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretnywykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl dokonkretnego wykonawcy.6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma
obowiązek sprawdzaniakomunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl
przesłanych przez zamawiającego,gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie
może trafić do folderu SPAM. 7.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z
platformazakupowa.pl dotyczące w szczególnościlogowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści
SWZ, składania ofert oraz innych czynnościpodejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej
pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 8. Pozostałe informacje zawarte są w
SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Strzelińskie Centrum Sportowo – Edukacyjne Sp. z o.o., ul. gen. L.
Okulickiego 10, 57-100Strzelin;-Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Strzelińskim
Centrum Sportowo –Edukacyjne Sp. z o.o., ul. gen. L. Okulickiego 10, 57-100 Strzelin,: e-mail:
biuro@aquaparkstrzelin.pllub pisemnie na adres siedziby administratora danych osobowych;-
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wypełnienia
obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;-odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa
Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata,okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; a po tym czasie przez
okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele archiwalne zgodnie
z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres
przechowywania5 lat)natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień
publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres przechowywania 10 lat);- obowiązek podania
przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego;- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*;− na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;− na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;- nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa wart. 20RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1 lit. c RODO. - przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Panu danych osobowych przez administratora. Organem
właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SCS-E61/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej dla obiektów Zamawiającego, zgodnie z wykazem punktów poboru stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. Zakup energii dla poszczególnych grup taryfowych realizowany będzie w niżej wskazanych wielkościach: 1) C22B - 330000 kWh; 2) C21 - 45000 kWh; 3) C21 - 25000 kWh; 4) C11 - 12000 kWh; Razem 412000 kWh.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie siękierował
kryterium: Cena oferty (C) 100%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy
zdolności w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. że: a) posiada aktualnie obowiązującą
koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną
wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki ważną w okresie realizacji umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia
o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z załącznikiem nr 3 do
SWZ. 2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia w
postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środki dowodowe
wymagane od wykonawcy obejmują:1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art.108 ust. 1 pkt 5
ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego
2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –
zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne nadzień
składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem
nr 2 do SWZ; 2.Oświadczenia,o którym mowa w pkt 1, potwierdzające spełnianie warunków udziału w
postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe. 3.Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.4.Podmiotowe środki dowodowe
wymagane od wykonawcy obejmują: a) aktualnie obowiązująca koncesja na prowadzenie działalności
gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji
Energetyki ważna w okresie realizacji umowy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Poza podmiotowymi środkami dowodowymi na potwierdzenie braku podstaw
wykluczeniu z postępowania i potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą :a)pełnomocnictwo
upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; b)pełnomocnictwo dla
pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);c)zobowiązanie podmiotu udostępniającego
zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ (jeżeli dotyczy); e)oświadczenie
podmiotu udostępniającego zasoby,potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu
oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 4
do SWZ(jeżeli dotyczy);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.2.
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego
Zamawiający kieruje informacje,korespondencję, itp. 3. Oferta wspólna, składana przez dwóch
lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania: a)oferta wspólna powinna
być sporządzona zgodnie z SWZ, b)sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:-
dokumenty,dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu; -dokumenty
wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe
składa pełnomocnik Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę
wspólną. 4. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy
składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę
konsorcjum,zawierającą,co najmniej: a)zobowiązanie do realizacji wspólnego
przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu
zamówienia, b)określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas
obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia
oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 20.2.
SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określono w projektowanych
postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: platformazakupowa.pl w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.