eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472071833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zgierska 47

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-446

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 6163000

1.5.8.) Numer faksu: 42 6163063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpsp07@straz.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-lodz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/straz_lodz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3394a501-2fdd-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002402/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa strażnicy JRG PSP Łódź - Olechów - ETAP II, roboty podobne - część I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

U.F. Zamówienie udzielane jest w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót, a Zamawiający uwzględnił udzielenie zamówień, o których mowa w art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP polegających na powtórzeniu podobnych robót do zamówienia podstawowego, przy szacowaniu wartości zamówienia w zakresie powyższego przedmiotu zamówienia. U.P. Zgodnie z art. 305 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-507d8d94-7834-11eb-86b1-a64936a8669f

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MK.2370.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1512650,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac:
1) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię z kostki brukowej (niwelacja terenu wykonana we wcześniejszym etapie.
2) Dostawę i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej (parkingi oraz place manewrowe wymagana kostka behaton, ścieżki oraz opaski kostka holland).
3) Wykonanie zjazdów na ulicę.
4) Wykonanie odwodnienia liniowego placu zewnętrznego.


5) Dostawę i wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu (sygnalizacja świetlna, znaki drogowe).
Szafkę zasilająco – sterującą umieścić zgodnie z projektem. Z szafki sterująco - zasilającej doprowadzić okablowanie sterujące do uruchamiania sygnalizacji do pomieszczenia dozoru (punktu alarmowego).
6) Dostawę i montaż ogrodzenia placu, bram, furtki i szlabanu.
7) Wykonanie kanalizacji kablowej i instalacji elektrycznej placów zewnętrznych na co składają się:
a) studzienki wraz z kanalizacją kablową z rur HDPE,
b) studzienki za budynkiem przy parkingu i boisku,
c) rury osłonowe DVK 110 w części północnej przy parkingu i boisku do oświetlenia terenu oraz kamer,
d) przepusty, rury ochronne, rurociągi, piloty (piloty do zasilania kamer przed budynkiem strażnicy),
e) wykonanie zasilania i sterowania sygnalizacji świetlnej przy ul. Przybyszewskiego oraz bram na plac wewnętrzny (instalacje zewnętrzne i wewnętrzne do rozdzielnic),
f) wykonanie zasilania do pozostałych elementów oświetlenia przez ułożenie przewodów (instalacje zewnętrzne i wewnętrzne do rozdzielnic),
g) zamontowanie studni kablowych, doprowadzenie kanalizacji kablowej wraz z pilotami, połączenie kanalizacji od budynku do urządzeń niskoprądowych.
8) Wykonanie fundamentów, dostawa i montaż słupków stalowych zabezpieczających naroża bram garażowych.
9) Wykonanie uziemienia placu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928460-0 - Słupki drogowe

34992200-9 - Znaki drogowe

34996100-6 - Sygnalizatory drogowe

45232452-5 - Roboty odwadniające

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2214000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CERMONT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712788962

7.3.3) Ulica: Piotrkowska 10

7.3.4) Miejscowość: Wola Krzysztoporska

7.3.5) Kod pocztowy: 97-371

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nivela Sp. z o.o. - roboty ziemne i drogowe
KL Instal SC - Kanalizacja kablowa i instalacja elektryczna
Art. - Rol - Dostawa i montaż ogrodzenia, furtki, bram szlabanu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2214000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.