Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128041/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa odwodnienia wraz z rozbudową drogi krajowej nr 45
w m. Ciężkowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa odwodnienia wraz z rozbudową drogi krajowej nr 45w m. Ciężkowice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a6037cd-41b6-43e2-922c-abb2a07533c6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00109955/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa odwodnienia wraz z rozbudową drogi krajowej nr 45 w m. Ciężkowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128041
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/OP.D-3.2411.02.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4070243,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest poprawa odwodnienia w ciągu drogi krajowej nr 45 w m. Ciężkowice wraz z wymianą konstrukcji nawierzchni drogi krajowej na przedmiotowym odcinku i budową chodnika po stronie prawej na odcinku ok. 220 m.
W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do zaprojektowania i wykonania następujących robót :
1. Budowę odcinka kanalizacji deszczowej w km od 39+880 do 40+160.
2. Przebudowę odcinka kanalizacji istniejącej w km od 39+080 do 39+880.
3. Budowę kolektora wzdłuż drogi krajowej i częściowo przez teren cukrowni wraz
z urządzeniami podczyszczającymi (w tym osadnikiem) odprowadzającymi zanieczyszczenia do rowu melioracyjnego.
4. Budowę chodnika po stronie prawej w km od 39+940 do 40+160.
5. Wymiana nawierzchni jezdni w km od 39+080 do 40+160.
a także do wykonania wszelkich innych czynności i prac wynikających z wymagań określonych w PFU, obowiązujących przepisów prawa oraz opracowanej dokumentacji projektowej, m.in.:
a) Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
b) Wykonanie kamerowania istniejącej sieci kanalizacji i oceny stanu istniejącego dotychczasowego odprowadzenia wód opadowych i roztopowych.
c) Pozyskanie dla potrzeb projektowania materiałów geodezyjnych.
d) Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji.
e) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
f) Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID).
g) Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, urządzeń melioracyjnych i in.
h) Dowiązanie się do istniejącej infrastruktury drogowej.
i) Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót.
j) Zrealizowanie robót w oparciu o opracowane, uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze.
k) Odtworzenie naruszonej nawierzchni podczas realizacji zadania.
l) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem).
m) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych.
n) Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
o) Nadzór w zakresie wszystkich branż nad ww. robotami.
p) Uzyskanie decyzji administracyjnych pozwalających na użytkowanie inwestycji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4551000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10055250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4551000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADAC-LEWAR sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON : 242888541
7.3.3) Ulica: Słoneczna 11
7.3.4) Miejscowość: Przystajń
7.3.5) Kod pocztowy: 42-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dokumentacja projektowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4551000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Renowacja rowów w ciągu dróg wojewódzkich na terenie województwa opolskiego administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w podziale na zadania
- Wycena wysokości rocznego czynszu najmu nieruchomości na cele związane z eksploatacją i obsługą wieży telekomunikacyjnej
- Zajęcia z zakresu wsparcia psychologiczno-pedagogicznego w procesie doradztwa edukacyjno-zawodowego dla uczniów szkół ponadpodstawowych ogólnokształcących na terenie woj. opolskiego
- Renowacja zabytkowego parowozu na Placu im. Olgi "Kory" Sipowicz w Opolu
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 416 w m. Głogówek, ul. Głubczycka
- Ubezpieczenie Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont budynków wchodzących w skład komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM spółka z o.o. z podziałem na siedem części
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kobiór w 2025 roku
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku II Liceum Ogólnokształcącego im. C.K. Norwida w Krasnymstawie
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy dróg w Jarocinie
- Budowa zbiornika retencyjnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Orla
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w 4 obiektach SZPZLO Warszawa-Wawer wraz z wykonaniem projektów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.