Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00262855/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
- 2025/BZP 00318695/01 - Wynik z dnia 2025-07-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa ploterów do Modelarni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277620860
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Raciborska 37
1.4.2.) Miejscowość: Katowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 40-074
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.4.7.) Numer telefonu: 327587701
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: asp@asp.katowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.katowice.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270721
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00262855
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Dostawa plotera laserowego Minimalny okres gwarancji: nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia. dostawa plotera laserowego do 10 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 17.09.2025r.
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ.
Po zmianie:
Dostawa plotera laserowego Minimalny okres gwarancji: nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia. dostawa plotera laserowego do 10 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 17.09.2025r.
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w NOWYM Załączniku nr 2 do SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Dostawa plotera frezującego – zestaw (ploter frezujący, pompa próżniowa i odciąg mobilny). Minimalny okres gwarancji: nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SWZ. Termin wykonania zamówienia do 12 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 01.10.2025r.
Po zmianie:
Dostawa plotera frezującego – zestaw (ploter frezujący, pompa próżniowa i odciąg mobilny). Minimalny okres gwarancji: nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru zamówienia.
Opis: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w NOWYM Załączniku nr 2 do SWZ. Termin wykonania zamówienia do 12 tygodni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 01.10.2025r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, wypełniony i podpisany, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SWZ co najmniej w zakresie zadań, na które składa ofertę.
Załącznik nr 2 do SWZ stanowi część oferty i w trakcie postępowania nie podlega uzupełnieniu.
Po zmianie:
Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, wypełniony i podpisany, wg wzoru określonego w NOWYM załączniku nr 2 do SWZ co najmniej w zakresie zadań, na które składa ofertę.
Załącznik nr 2 do SWZ stanowi część oferty i w trakcie postępowania nie podlega uzupełnieniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-06-12 10:00
Po zmianie:
2025-06-16 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-06-12 10:15
Po zmianie:
2025-06-16 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-07-11
Po zmianie:
2025-07-15
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utworzenie stanowiska badawczego służącego do przetwarzania kamienia powydobywczego w materiał glebotwórczy, jego instal. na KD Barbara i udostępnienie do badań realizowanych w ramach projektu GI-mine
- Wybór Wykonawców do przeprowadzenia szkoleń dla osób realizujących zadania związane z przeciwdziałaniem przemocy domowej organizowane przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej WSL
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej oraz przedszkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach, na 2026 rok
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych na rzecz PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek z podziałem na 2 zadania: Zadanie 1: Ruch Murcki-Staszic Zadanie 2: Ruch Wujek
- Świadczenie usługi w zakresie wywozu odpadów komunalnych dla 13 Oddziałów Żłobka Miejskiego w Katowicach.
- "Adaptacja i remont pomieszczenia celem utworzenia strefy pacjenta wraz z wyposażeniem strefy" .
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa komputerów, monitorów oraz akcesoriów komputerowych
- Zakup wraz z dostawą sprzętu informatycznego do jednostek oświatowych obsługiwanych przez Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach.
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu pn. "Dziedzictwo Kulturowe Podlasia - cyfryzacja i prezentacja zbiorów Muzeum Podlaskiego w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu komputerowego z podziałem na 2 części
- Dostawa komputerów biurkowych oraz monitorów ekranowych do Wyższej Szkoły Straży Granicznej w Koszalinie (część nr 2).
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





