Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00202229/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik II przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6,
Niepodległości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431181344
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gtargosinski@spzoz.krasnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krasnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzoz-krasnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz odpadów komunalnych z placówek SP ZOZ Kraśnik II przy ul. Chopina 13, Wyszyńskiego 6,Niepodległości
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15bf1a84-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009758/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wywóz odpadów komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00202229/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
• . Zakres zadania.
1) Przedmiotem zamówienia jest wywóz odpadów komunalnych stałych i ciekłych na okres 12 miesięcy.
2) Ilość odpadów, w skali roku ok. 1 400m 3
3) Wywóz odpadów zielonych w skali roku ok. 400m 3
4) Wywóz odpadów wielkogabarytowych w skali roku ok. 200m 3
5) Wywóz odpadów segregowanych (papier, karton, szkło, tworzywa sztuczne) w oddzielnie przygotowanych i oznaczonych przez wykonawcę pojemnikach, w skali roku ok. 500m 3
6) Wywóz odpadów odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego z wyznaczonych punktów w Szpitalu Powiatowym przy ul. Chopina oraz Szpitalu Powiatowym przy ul. Al. Niepodległości, i ul. Wyszyńskiego w odstępach czasu, poniedziałki, środa, piątek, według potrzeb na wezwanie telefoniczne.
7) Zobowiązujemy się do zapewnić na okres trwania umowy pojemniki typu SM 100 w ilości ok. 16 szt., oraz pojemnika dużego o pojemności ok. 6 m 3 na (wywóz liści , gruzu po remoncie itp.) sezonowo według potrzeb.
8) Sposób rozliczenia za ww. usługi będzie następował na podstawie faktur zbiorczych wystawianych, co miesiąc. Wymagany termin płatności nie krótszy niż 30 dni.
9) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zamawiane ilości przedstawione zostały w załączniku nr 1 – Formularzu ofertowym niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO-KRAS SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 060588647
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik,
7.3.5) Kod pocztowy: 23-204
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499550,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- zakup warzyw, owoców i jaj dla SPZOZ w Kraśniku
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Kraśnik w zakresie remontów dróg o nawierzchni bitumicznej
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- zakup leków z programów lekowych dla SP ZOZ w Kraśniku
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i sprzętu drogowego będącego w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku
- "Przebudowa dróg gminnych i chodników na terenie Gminy Kraśnik"
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Rychtal w okresie od 01 lipca 2025 r. do 30 czerwca 2026 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenu kompleksów wojskowych w podziale na trzy części
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- Sukcesywny odbiór i wywóz odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z obszaru działania PZOZ Sp. z o. o w okresie od 1 września 2025 r. do 31 sierpnia 2027 roku (24 miesiące).
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych"
- Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2025-2026
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.