Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00211746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_bierutow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1545d6c9-eca5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270638
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022196/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.2710.13.2022.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja świetlicy w Stroni – ETAP II.
2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont budynku świetlicy wiejskiej w zakresie prac dotyczących remontu wszystkich elewacji budynku, przebudowie wejścia frontowego wraz z budową fundamentu i montażem platformy pionowej dla niepełnosprawnych, wzmocnieniu i usztywnieniu ścian zewnętrznych, konstrukcyjnych stalowymi ściągami, remont tarasu.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje część działki nr 263, obręb Stronia.
4.Zakres robót II etapu obejmuje:
1)elewacje – remont wszystkich elewacji budynku z naprawą spękań i wykonaniem ściągów konstrukcyjnych ścian nośnych parteru, skuciem tynków istniejących, wymianą części uszkodzonych cegieł (głównie cokół) w na ścianie zachodniej i południowej), uzupełnieniem ubytków, uzupełnieniem i uszczelnieniem istniejących parapetów ceglanych odtworzeniem gzymsów, piaskowaniem cegły w częściach eksponowanych, naprawą i uzupełnieniem spoin, wykonaniem tynków renowacyjnych WTA, wymianą orynnowania i rur spustowych, wymianą części obróbek blacharskich (kolorystyka zgodnie z projektem – rysunek „Elewacje” PT_08_A);
2)wejście frontowe do budynku (główne od strony południowej) oraz wejście do budynku (od strony zachodniej) – przebudowa i remont okładziny betonowych schodów wejściowych z poszerzeniem stopnic oraz poszerzeniem podestu do obsługi platformy pionowej, okładzina schodów z płyt granitowych szarych, okładzina murków z cegły klinkierowej, budowa fundamentu i montaż platformy pionowej dla niepełnosprawnych, montaż nad drzwiami wejściowymi szklanego zadaszenia systemowego, wspornikowego lub wspornikowo-cięgnowego o długości wspornika 1,2 m i szerokość 2,5m - (dotyczy wejścia głównego od strony południowej);
- montaż nad drzwiami wejściowymi szklanego zadaszenia systemowego, wspornikowego lub wspornikowo-cięgnowego o długości wspornika 1,2 m i Szerokość 2,0 m - (dotyczy wejścia od strony zachodniej);
3)wzmocnienie i usztywnienie ścian zewnętrznych konstrukcyjnych stalowymi ściągami – dla usztywnienia i przeciwdziałaniu zarysowaniom ścian, projektuje się na wysokości pod belkami stropu drewnianego nad parterem ściągi stalowe z prętów fi 22 spinające budynek po całej szerokości. Ściągi kotwi się na widocznych na elewacji okrągłych płytach oporowych, dodatkowo przewidziano wewnętrzne elementy oporowe w postaci ceownika C120 (ściągi i detale elementów oporowych wg rysunku wykonawczego);
4)taras – zakres prac dotyczy demontażu orynnowania, demontażu i utylizacji warstwy papowej na tarasie, wymurowaniu zamknięcia attyki, wykonaniu podkładu cementowego w spadku umożliwiającym odprowadzenie wody to kosza spustowego, położeniu warstw papy, papy podkładowej oraz wierzchniej papy termozgrzewalnej na osnowie poliestrowej z posypką, wymianie blach opierzenia attyki, wykonaniu kosza spustowego, montażu rury spustowej oraz wykonaniu konserwacji antykorozyjnej istniejącej balustrady tarasu z malowaniem na kolor grafitowy mat (uzgodnienie konserwatorskie). Należy zastosować farby do nawierzchni stalowych przeznaczoną do stosowania na zewnątrz – podkładową i wierzchnią. Przygotowanie nawierzchni i ilość warstw farby zgodnie z technologia producenta farb.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, specyfikacji technicznej oraz w przedmiarze robót stanowiących załącznik Nr 11 do niniejszej specyfikacji, przy czym przedmiar robót traktowany jest jako materiał pomocniczy.
6.Projekt budowlany został opracowany przez firmę SEPAGROUP z siedzibą przy ul. Stefana Żeromskiego 62/2, 50-321 Wrocław.
7.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
8.Dodatkowe wymagania
1)Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
2)Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
3)Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb budowy, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót (jeśli dotyczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71351914-3 - Usługi archeologiczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:Zgodnie z treścią art. 255 pkt 7 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
W dniu 19 lipca 2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – ZRB Bogdan Jaroszewski, ul. E. Orzeszkowej 4, 56-420 Bierutów oraz wezwał Wykonawcę do podpisania umowy na realizację przedmiotowego zamówienia na dzień 26 lipca 2022 r. na godz. 09:00.
W dniu 21.07.2022 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie podtrzymuje woli zawarcia umowy o zamówienie publiczne, co jest równoznaczne z odmową podpisania umowy i złożył stosowne pismo uzasadniające swoją decyzję.
Stan faktyczny jaki zaistniał w przedmiotowej sprawie, gdzie Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a brak innego Wykonawcy, z którym Zamawiający mógłby zawrzeć umowę, w konsekwencji prowadzi do niemożności zawarcia umowy i uzasadnia unieważnienie postępowania przez Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie dysponuje innymi ofertami, a zatem nie ma możliwości skorzystania z przesłanki art. 263 ustawy Pzp.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
INNE PRZETARGI BIERUTÓW
- Remont pomieszczeń sanitarnych szkoły
- Modernizacja odcinka ul. Przyjaciół Żołnierza w Bierutowie (w systemie zaprojektuj i wybuduj).
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZAŃCÓW MIASTA I GMINY BIERUTÓW - 4 DZIECI
więcej: przetargi BIERUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja powierzchni placu zabaw przy SP Gościcino
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.