Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197316/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Medyczne Dobrzyńska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930266152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobrzyńska 21/23
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-403
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 717747770
1.5.8.) Numer faksu: 717747771
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzsoz.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzynska_wroc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20059090-53d6-4d8d-8ec1-848c1e4843a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083192/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197316
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LOG.271.24.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 1: APARATURA DO ELEKTROTERAPII, LASEROTERPII I TERAPII ULTRADŹWIĘKAMI - opisane w załączniku
nr 2.1 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii
33128000-3 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 156100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 2: MAGNETOTERAPIA - opisane w załączniku nr 2.2 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33158100-3 - Urządzenia elektromagnetyczne
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 3: APARAT DO SWT (tzw. "fala uderzeniowa") - opisane w załączniku nr 2.3 do SWZ.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 4: WANNA DO KĄPIELI WIROWEJ KOŃCZYN GÓRNYCH - opisane w załączniku nr 2.4 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
44411200-6 - Wanny
4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 5: LAMPY DO ŚWIATŁOLECZNICTWA - opisane w załączniku nr 2.5 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii
31521000-4 - Lampy
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 6: APARAT DO KRIOTERAPII PUNKTOWEJ - opisane w załączniku nr 2.6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii
4.5.5.) Wartość części: 45500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155664,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984
7.3.3) Ulica: Leonidasa 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-239
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155664,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984
7.3.3) Ulica: Leonidasa 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-239
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39790,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39790,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984
7.3.3) Ulica: Leonidasa 49
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-239
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39790,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138
7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-141
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "TECHNOMEX" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17334,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27828,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17334,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU REHABMED Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543068520
7.3.3) Ulica: ks. Opolskich 33
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-005
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REHABMED SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE REHABMED SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17334,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34830,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35438,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35438,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONOMED Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35438,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Demontaż starego dźwigu oraz dostawa i montaż nowego dźwigu w miejsce zdemontowanej windy w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1 / Podwale 29,30.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Komendy Wojewódzkiej PSP we Wrocławiu
- Usługa realizacji badań ilościowych i jakościowych w ramach Wrocławskiej Diagnozy Społecznej 2025 z podziałem na 6 Modułów
- Remont siedziby Zarządu Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyńskiej 257 we Wrocławiu
- Dostawa fabrycznie nowej, wielofunkcyjnej koparki gąsienicowej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach ZP/TP/33/2025
- Remont drogi wojewódzkiej nr 345 w km 15-570 - 16+050 wraz z budową chodnika w m. Bielany, gmina Wądroże Wielkie.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrotomu półautomatycznego
- Dostawa aparatury medycznej dla Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii ul. Grabiszyńska 105 z podziałem na 3 pakiety dla ONKOCWBK.
- 45-P-25 Dostawa aparatury medycznej - powtórka
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Dostawa oprzyrządowania systemu neuromonitoringu do operacji tarczycy na potrzeby COZL
- Zakup i dostawa videogastroskopu oraz videokolonoskopu dla Powiatowego Zespołu Szpitali
więcej: Lampy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.