eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Medyczne Dobrzyńska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930266152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobrzyńska 21/23

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-403

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717747770

1.5.8.) Numer faksu: 717747771

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzsoz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzynska.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dobrzynska_wroc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20059090-53d6-4d8d-8ec1-848c1e4843a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00083192/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii w podziale na części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197316

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LOG.271.24.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 323600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 1: APARATURA DO ELEKTROTERAPII, LASEROTERPII I TERAPII ULTRADŹWIĘKAMI - opisane w załączniku
nr 2.1 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158200-4 - Urządzenia do elektroterapii

33128000-3 - Lasery medyczne inne niż stosowane w chirurgii

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 156100,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 2: MAGNETOTERAPIA - opisane w załączniku nr 2.2 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33158100-3 - Urządzenia elektromagnetyczne

4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 3: APARAT DO SWT (tzw. "fala uderzeniowa") - opisane w załączniku nr 2.3 do SWZ.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 4: WANNA DO KĄPIELI WIROWEJ KOŃCZYN GÓRNYCH - opisane w załączniku nr 2.4 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

44411200-6 - Wanny

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 5: LAMPY DO ŚWIATŁOLECZNICTWA - opisane w załączniku nr 2.5 do SWZ;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

31521000-4 - Lampy

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej zwanych dalej „sprzętem”, wraz z montażem instalacją i uruchomieniem.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Zamawiający nie ogranicza liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę ani liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety:
Zadanie nr 6: APARAT DO KRIOTERAPII PUNKTOWEJ - opisane w załączniku nr 2.6 do SWZ;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa szczegółowy wykaz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik
nr 2.1-2.6 do SWZ, załącznik nr 3.1-3.6 do SWZ - Zestawienie parametrów techniczno - użytkowych dla przedmiotu zamówienia, a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33165000-4 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii

4.5.5.) Wartość części: 45500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155664,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155664,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 155664,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984

7.3.3) Ulica: Leonidasa 49

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 155664,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35438,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984

7.3.3) Ulica: Leonidasa 49

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BTL POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222626984

7.3.3) Ulica: Leonidasa 49

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-239

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Technomex Sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6310000138

7.3.3) Ulica: ul. Szparagowa 15

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-141

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17334,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27828,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17334,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU REHABMED Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543068520

7.3.3) Ulica: ks. Opolskich 33

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-005

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17334,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35438,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35438,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RONOMED Sp. z o.o. sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35438,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.