eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa materia³ów eksploatacyjnych, materia³y do rozbudowy sieci komputerowej



Og³oszenie z dnia 2021-11-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych, materia³y do rozbudowy sieci komputerowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340517145

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ujejskiego 75

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-168

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 523655295

1.5.8.) Numer faksu: 523655752

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@biziel.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.biziel.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materia³ów eksploatacyjnych, materia³y do rozbudowy sieci komputerowej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-784c0ecc-46c3-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00270457

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00037385/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.23 Dostawa materia³ów eksploatacyjnych, materia³y do rozbudowy sieci komputerowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa przy u¿yciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 100., d) w³±czona obs³uga JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.2. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.3. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:- akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,- zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
Szpital Uniwersytecki nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75, 85-168 Bydgoszcz, tel: 52/36 55 799, e-mail: kancelaria@biziel.pl, strona internetowa: www.biziel.umk.pl, inspektorem ochrony danych osobowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 2 im. dr J. Biziela w Bydgoszczy, ul. Ujejskiego 75
jest Pani Joanna Maciejewska, e-mail: inspektor.od@biziel.pl, tel: 52 / 36 55 136, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu przepisy
ustawy Prawo zamówieñ publicznych Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Prawo zamówieñ publicznych w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1 ,− na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2 ,− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZZ/62/D/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 11

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 1. Listwa kablowa

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44322100-4 - Kana³y kablowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 2. Narzêdzia rêczne dla informatyków

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 3. Akcesoria komputerowe

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30237000-9 - Czê¶ci, akcesoria i wyroby do komputerów

37453300-1 - Dyski

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 4. System ramkowy gniazd

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44618400-9 - Puszki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31224100-3 - Wtyki i gniazda

31224700-9 - Puszki po³±czeniowe

31680000-6 - Elektryczne artyku³y i akcesoria

31682000-0 - Wyroby elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 5. Przewody teletechniczne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44321000-6 - Kabel

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 6. Akcesoria radiowêz³owe

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 32342000-2 - Urz±dzenia g³o¶nikowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32342412-3 - G³o¶niki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 7. Narzêdzia rêczne dla teletechników

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44512000-2 - Ró¿ne narzêdzia rêczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43132300-0 - Wiert³a

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 8. Kontrola dostêpu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30191140-7 - Akcesoria do identyfikacji osób

31680000-6 - Elektryczne artyku³y i akcesoria

32500000-8 - Urz±dzenia i artyku³y telekomunikacyjne

32552600-3 - Domofony

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 9. Materia³y instalacyjne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31651000-4 - Ta¶ma elektryczna

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09210000-4 - Preparaty smarowe

31682000-0 - Wyroby elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 10. Akcesoria teletechniczne

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31682000-0 - Wyroby elektryczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30193000-8 - Organizatory i akcesoria

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Termin realizacji bie¿±cego zamówienia. 25%.
Reklamacje jako¶ciowe 15%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 25%.
Kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia.– wska¼nik T – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
T = Tb / Tmax x 25
Gdzie:
Tb – termin realizacji bie¿±cego zamówienia badanej oferty.
Tmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium.
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 8 dni roboczych – 0 pkt.
2) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 7 dni roboczych – 10 pkt.
3) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 6 dni roboczych – 30 pkt.
4) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 5 dni roboczych – 40 pkt.
5) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia – 4 dni roboczych – 80 pkt.
6) Termin realizacji bie¿±cego zamówienia do 3 dni roboczych – 100 pkt.
W ramach kryterium termin realizacji bie¿±cego zamówienia wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie
100 pkt = 25%.
C) Reklamacje jako¶ciowe – waga kryterium – 15%.
Kryterium reklamacje jako¶ciowe – wska¼nik R – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
R = ( Rb / Rmax ) x 15
Gdzie:
Rb – Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej badanej oferty.
Rmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium =100 pkt
Ilo¶æ punktów przyznawanych w ramach Tb:
1) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 7 dni, w dni robocze – 0 pkt.
2) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 5 do 6 dni, w dni robocze – 10 pkt
3) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie od 3 do 4 dni, w dni robocze – 50 pkt.
4) Za³atwienie reklamacji jako¶ciowej w terminie do 2 dni, w dni robocze – 100 pkt.
W ramach kryterium reklamacji jako¶ciowej wykonawca mo¿e otrzymaæ maksymalnie 100 pkt = 15%.
Uwaga:
Zaoferowanie terminu za³atwienia reklamacji jako¶ciowej przez wykonawcê mo¿e nast±piæ tylko w
pe³nych dniach. Wykonawca nie mo¿e zaproponowaæ terminów np. w godzinach lub minutach lub
sekundach lub ³±cznie w dniach i innych jednostkach
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + T+ R
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
T – termin realizacji bie¿±cego zamówienia.
R – reklamacje jako¶ciowe

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji bie¿±cego zamówienia.

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Reklamacje jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Grupa 11. Drukarka etykiet

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30174000-9 - Maszyny produkuj±ce etykiety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena. 60%.
Dodatkowa gwarancja. 40%.
Sposób oceniania ofert:
A. Cena – waga kryterium - 60%.
Kryterium: cena – wska¼nik C – obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
C = ( Cn / Cb ) x 60
Gdzie:
Cn – oferta z najni¿sz± cen± brutto.
Cb - cena brutto badanej oferty.
B. Kryterium dodatkowa gwarancja – 40%.
Kryterium: dodatkowa gwarancja (wska¼nik G) obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
G = (Gp/Gmax) x 40
Gdzie:
Gp – ilo¶æ punktów otrzymanych przez badan± ofertê.
Gmax – maksymalna ilo¶æ punktów do otrzymania w ramach kryterium okres gwarancji = 24 pkt
Ponad wymagany okres gwarancji, Zamawiaj±cy przyzna 1 pkt., tzn.:
- za dodatkowy 1 miesi±c – 1 pkt.
- za dodatkowe 2 miesi±ce – 2 pkt.
- za dodatkowe 3 miesi±ce – 3 pkt.
- za dodatkowe 4 miesi±ce – 4 pkt.
- za dodatkowe 5 miesiêcy – 5 pkt.
- za dodatkowe 6 miesiêcy – 6 pkt.
- za dodatkowe 7 miesiêcy – 7 pkt.
- za dodatkowe 8 miesiêcy – 8 pkt.
- za dodatkowe 9 miesiêcy – 9 pkt.
- za dodatkowe 10 miesiêcy – 10 pkt.
- za dodatkowe 11 miesiêcy – 11 pkt.
- za dodatkowe 12 miesiêcy – 12 pkt.
- za dodatkowy 13 miesiêcy – 13 pkt.
- za dodatkowe 14 miesiêcy – 14 pkt.
- za dodatkowe 15 miesiêcy – 15 pkt.
- za dodatkowe 16 miesiêcy – 16 pkt.
- za dodatkowe 17 miesiêcy – 17 pkt.
- za dodatkowe 18 miesiêcy – 18 pkt.
- za dodatkowe 19 miesiêcy – 19 pkt.
- za dodatkowe 20 miesiêcy – 20 pkt.
- za dodatkowe 21 miesiêcy – 21 pkt.
- za dodatkowe 22 miesi±ce – 22 pkt.
- za dodatkowe 23 miesi±ce – 23 pkt.
- za dodatkowe 24 miesi±ce – 24 pkt.
W przypadku zaoferowania minimalnego okresu gwarancji wymaganego w SWZ dla danej grupy,
Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt. W ramach kryterium „okres gwarancji” wykonawca mo¿e otrzymaæ
maksymalnie 24 pkt.
O) - Ocena oferty – wska¼nik O obliczony bêdzie wed³ug wzoru:
O = C + G
Gdzie:
O – ocena oferty.
C – cena.
G – dodatkowa gwarancja.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy:
nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, na
podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpisu lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
2. O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 5 do SWZ.
3. W przypadku podmiotu, na którego zdolno¶ciach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach art. 118 PZP, wykonawca sk³ada podmiotowe ¶rodki dowodowe, na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, w odniesieniu do ka¿dego z tych podmiotów, o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie ¿±da przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Dokumenty i/lub o¶wiadczenia, które wykonawca musi za³±czyæ do oferty i z³o¿yæ poprzez platformê zakupow±:
1.1. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i spe³niania warunków – zgodnie z wzorem w za³±czniku nr 4 do SWZ Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu je¿eli zosta³y postawione, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
1.2. Zobowi±zanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ale tylko w sytuacji je¿eli wykonawca bêdzie korzysta³ z zasobów innych podmiotów.
1.3. Pe³nomocnictwo – w przypadku, gdy oferta bêdzie podpisywana przez osobê upowa¿nion± w sytuacji gdy reprezentacja nie wynika z w³a¶ciwego rejestru lub innego urzêdowego rejestru.
Pe³nomocnictwo winno byæ z³o¿one w formie orygina³u podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo elektronicznej kopii po¶wiadczonej przez notariusza przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
1.4. Wype³niony i podpisany za³±cznik nr 1 i nr 2 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku, o którym mowa w ppkt. 1. Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Dokument pe³nomocnictwa musi byæ za³±czony do oferty i zawieraæ wskazanie:
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania,
- tak¿e wykonawców ubiegaj±cych siê o wspólne zamówienie.
4.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 1 ppkt. 1.1. oraz dokumenty/o¶wiadczenia o których mowa w SWZ w Rozdziale III pkt. 2 ppkt. 2.1 – 2.2. sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
5.Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy wspó³pracy, która musi byæ podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wszystkich Wykonawców. Umowa winna byæ zawarta na okres realizacji ca³o¶ci zamówienia.
6. W formularzu oferty nale¿y wpisaæ dane wszystkich podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
1) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ustawie prawo zamówieñ publicznych, w szczególno¶ci w art. 455 ustawy pzp, na zasadach okre¶lonych w tej ustawie.
2) w zakresie zast±pienia produktów/wyrobów bêd±cych przedmiotem umowy
produktami/wyrobami zamiennymi, przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzêdnych z produktami/wyrobami bêd±cymi przedmiotem niniejszej umowy oraz ceny nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w niniejszej umowie w przypadku czasowej lub trwa³ej niedostêpno¶ci produktów/wyrobów okre¶lonych w umowie, w tym w przypadku zakoñczenia produkcji lub wycofania z rynku produktu bêd±cego przedmiotem zamówienia: okoliczno¶æ ta musi zostaæ wykazana przez Wykonawcê.
3) w zakresie zast±pienia produktów/wyrobów bêd±cych przedmiotem umowy,
produktami/wyrobami zamiennymi przy zachowaniu parametrów i zakresu zastosowania co najmniej równorzêdnych z produktami/wyrobami bêd±cymi przedmiotem niniejszej umowy oraz ceny nie wy¿szej ni¿ okre¶lona w niniejszej umowie w przypadku wprowadzenia nowego produktu/wyrobu stanowi±cego odpowiednik produktu/wyrobu bêd±cego przedmiotem umowy.
4) w zakresie przed³u¿enia czasu trwania umowy w przypadku nie zrealizowania przedmiotu umowy w ca³o¶ci w okresie okre¶lonym w umowie; ³±czny okres obowi±zywania umowy, której czas trwania zosta³ przed³u¿ony, nie mo¿e byæ d³u¿szy 48 miesiêcy.
5) obni¿enia cen jednostkowych w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na obni¿enie ceny produktu/wyrobu bêd±cego przedmiotem dostawy.
6) w przypadku przed³u¿enia czasu trwania umowy zgodnie z tre¶ci± pkt 4 Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7) w zakresie wyd³u¿enia okresu gwarancji i/lub rêkojmi w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci maj±cych wp³yw na (uzasadniaj±cych) wyd³u¿enie okresu gwarancji,
8) w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli dochowanie terminu okre¶lonego w umowie jest niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Dostawcy z uwagi na si³ê wy¿sz± lub inne okoliczno¶ci, których Dostawca przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci nie by³ w stanie unikn±æ lub przewidzieæ,
9) w zakresie wymiany przedmiotu umowy w ramach rêkojmi lub gwarancji na inny o parametrach nie gorszych ni¿ okre¶lone w przedmiocie zamówienia, je¿eli nie jest mo¿liwe zast±pienie przedmiotu umowy takim samym przedmiotem np.: wskutek wprowadzenia do obrotu innego przedmiotu umowy w miejsce pierwotnie dostarczonego przedmiotu lub je¿eli zajd± inne uzasadnione okoliczno¶ci, jak np.: wprowadzenie do obrotu innego ulepszonego produktu w stosunku do produktu bêd±cego przedmiotem umowy
Warunki ich wprowadzenia okre¶la za³±cznik nr 3 oraz 3A do SWZ - projekt umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-11-26 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz ze wszystkimi wymaganymi za³±cznikami, o¶wiadczeniami i dokumentami, nale¿y z³o¿yæ elektroniczne za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Szpitala Uniwersyteckiego nr 2 im dr. Jana Biziela w Bydgoszczy, na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, znajduj±cej siê pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/biziel_umk/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-26 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-12-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Podmioty zagraniczne.
1.1.Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w SWZ Rozdzia³ III pkt. 2 ppkt. 2.1 - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, nie otwarto jego likwidacji, nie
og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument/dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
1.2.Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w SWZ Rozdzia³ III pkt. 3 pkt.3.1. zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ¿e wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Terminy okre¶lone w SWZ Rozdzia³ III pkt. 3 ppkt.3.1 stosuje siê
2. Udostêpnienie zasobów:
2.1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2.2. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
2.3. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, a tak¿e bada, czy nie zachodz±
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
2.4. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawc±, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodê poniesion± przez zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
2.5. Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2.6. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.