eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Utworzenie prawoskrętu z ul. Sikorskiego do ul. Oświęcimskiej oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i wózków dla dzieci na Osiedlu Węzłowiec w Siemianowicach Śląskich - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie prawoskrętu z ul. Sikorskiego do ul. Oświęcimskiej oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i wózków dla dzieci na Osiedlu Węzłowiec
w Siemianowicach Śląskich – zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255453

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Siemianowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pz_podjazd_prawoskret@um.siemianowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsiemianowice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie prawoskrętu z ul. Sikorskiego do ul. Oświęcimskiej oraz wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych i wózków dla dzieci na Osiedlu Węzłowiec
w Siemianowicach Śląskich – zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f84a8601-107e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000760/49/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie prawoskrętu z ulicy Sikorskiego do ulicy Oświęcimskiej oraz wymiana nawierzchni ulicy Sikorskiego - w systemie zaprojektuj i wybuduj.

1.1.66 Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wózków dla dzieci na Osiedlu Węzłowiec w Siemianowicach Śląskich - w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00175389/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RD.271.7.2021, ZP.rp.52.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Utworzenie prawoskrętu z ulicy Sikorskiego do ulicy Oświęcimskiej oraz wymiana nawierzchni ulicy Sikorskiego – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1)Przedmiotem Części 1 zamówienia jest utworzenie prawoskrętu z ul. Sikorskiego do ul. Oświęcimskiej oraz wymiana nawierzchni ul. Sikorskiego w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2)Zakres prac obejmuje:
a)opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz opiniami,
b)opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu oraz projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas robót,
c)oszacowanie kosztów - opracowanie przedmiaru i kosztorysu obejmującego wykonanie robót projektowych oraz realizację robót,
d)opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
e)przygotowanie projektu zagospodarowania terenu,
f)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
g)wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację ,
h)opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne miasta,
i)przekazanie Zamawiającemu dwóch kompletów powykonawczej dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu jeśli będzie wymagane lub zgłoszenia zakończenia robót.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, zawierają:
a)Program funkcjonalno-użytkowy (Dodatek nr 3a do SWZ),
b)Plan sytuacyjny (Dodatek nr 4a do SWZ),
c)Projektowane postanowienia umowy (Dodatek nr 5a do SWZ),
- zwane dalej łącznie jako „Dokumentacja”.
4)Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia, w terminie
do 7 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót.
5)Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
6)W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć
na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych
oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie
nie dłuższym niż 7 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
7)Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, pro-ducent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równo-ważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w Dokumentacji opisanej w pkt 3) powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
8) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej.
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
10) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.
11)Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
12)Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 280563,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wózków
dla dzieci na Osiedlu Węzłowiec w Siemianowicach Śląskich – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
1)Przedmiotem Części 2 zamówienia jest wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych oraz wózków dla dzieci na Osiedlu Węzłowiec w Siemianowicach Śląskich – w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2)Zakres prac obejmuje:
a)opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz opiniami,
b)opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
c)przygotowanie projektu zagospodarowania terenu,
d)opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
e)wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację przez Wykonawcę, a zatwierdzoną przez Zamawiającego,
f)opracowanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne miasta,
g)przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów do uzyskania pozwolenia
na użytkowanie obiektu, jeśli będzie wymagane.
3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 zawierają:
a)Program funkcjonalno-użytkowy (Dodatek nr 3b do SWZ),
b)Plan sytuacyjny (Dodatek 4b do SWZ),
c)Projektowane postanowienia umowy (Dodatek 5b do SWZ),
- zwane dalej łącznie jako „Dokumentacja”.
4)Zamawiający będzie wymagał od wybranego Wykonawcy przedłożenia, w terminie
do 7 dni od dnia podpisania umowy Harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji robót.
5)Na roboty będące przedmiotem zamówienia wybrany Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres zgodny z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótszy niż 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia.
6)W okresie gwarancyjnym wybrany Wykonawca będzie zobowiązany uczestniczyć
na każde wezwanie Zamawiającego i przy jego udziale w przeglądach gwarancyjnych
oraz do niezwłocznego przystąpienia do usuwania stwierdzonych wad, w terminie
nie dłuższym niż 7 dni roboczych od momentu ich stwierdzenia i doręczenia Wykonawcy wezwania do ich usunięcia.
7) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę.
Jeżeli wykonawca stwierdzi, że przedmiot zamówienia został opisany w sposób, o którym mowa w art.99 ust.5 ustawy , tj. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, pro-ducent, dostawca) materiałów, a nie podano kryteriów stosowanych w celu oceny równo-ważności, powinien zwrócić się do Zamawiającego o wskazanie, jakie kryteria będą stosowane w celu oceny równoważności.
Jeżeli w Dokumentacji opisanej w pkt 3) powyżej znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Użycie w Dokumentacji danej normy, oceny technicznej, specyfikacji technicznych i systemu referencji technicznej ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego materiału/urządzenia/produktu.
8) Zamawiający nie przewiduje odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej.
9) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
10) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 Pzp.
11)Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 1 Pzp.
12)Zamawiający nie żąda od Wykonawcy etykiety oraz nie wskazuje mających zastosowanie wymagań określonej etykiety, o których mowa w art. 104 Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.5.) Wartość części: 126330,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570187,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570187,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570187,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROGOPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541976237

7.3.3) Ulica: ul. Siemianowicka 52d

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-301

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

opracowanie dokumentacji projektowej - RODES Witold Sladkowski z/s 41-106 Siemianowice Śląskie, ul. Józefa Bema nr 7/2


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570187,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.