eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy, ul. J. Bema 46 - modernizacja budynku



Ogłoszenie z dnia 2021-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. J. Bema 46 – modernizacja budynku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy, ul. J. Bema 46 – modernizacja budynku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93d35f57-21d0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004015/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. J. Bema 46 - modernizacja budynku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00197641/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.81.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające m.in. na przebudowie stropodachu i remoncie pomieszczeń sali gimnastycznej, szatni i pomieszczenia gospodarczego w Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym w Krośnie przy ul. Bema 46 na działkach nr ewid. 91/9.

Zakres zamówienia obejmuje:
• wymianę konstrukcji stropodachu tj. demontaż istniejących dźwigarów stalowych oraz montaż stropu z płyt kanałowych prefabrykowanych gr. 20 cm
• wykonanie wieńców żelbetowych na istniejących ścianach murowanych pod
ułożenie płyt kanałowych,
• rozbiórkę komina murowanego znajdującego się na ścianie szczytowej, szt. 1 od strony wschodniej i zamurowanie istniejących kanałów wentylacyjnych,
• demontaż elementów sufitu podwieszanego, pokrycia dachowego i obróbek
blacharskich, montaż nowego sufitu podwieszanego i ocieplenia stropodachu,
wykonanie nowych obróbek blacharskich i orynnowania,
• wykonanie wylewki betonowej zbrojonej siatką stalową – patrz WARIANT III załącznik,
• Wymianę posadzki sali gimnastycznej – podłoga sportowa WARIANT III – (parametry podłogi sportowej podano w załączniku),
• Wykonanie linii sportowych wg. dokumentacji projektowej,
• Wykonanie systemowego akustycznego sufitu podwieszanego
• Wymianę oświetlenia i gniazd wtykowych
• Wymianę wyposażenia sportowego, wraz z siatkami ochronnymi na oknach
• Wykonanie nowych powłok malarskich,
• Wymianie stolarki drzwiowej w sali gimnastycznej i w pomieszczeniu
Gospodarczym.
• Rozbiórkę boazerii drewnianej w szatni i wykonanie nowych powłok
wykończeniowych i wypraw malarskich,
• Instalacja oświetlenia podstawowego pomieszczenia sali gimnastycznej i szatni,
• Instalacja gniazd wtykowych,
• Zasilanie urządzeń wentylacyjnych,
• Tablica rozdzielcza sali gimnastycznej TS,
• Instalacja elektryczna przeciwporażeniowa i połączeń wyrównawczych.
• Instalacja odgromowa,
• Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
• Wymiana instalacji grzewczej wg. załączonego rysunku i przedmiaru robót.

UWAGA: Należy w kosztach pośrednich uwzględnić montaż i demontaż niezbędnych rusztowań wraz kosztem ich pracy.

2. W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do:
a) opracowania i przekazania Zamawiającemu i Użytkownikowi instrukcji użytkowania w zakresie zamontowanych urządzeń oraz dokumentów dotyczących dostawy urządzeń,
b) zabezpieczenia i oznakowania terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami,
c) wykonania niezbędnych prac rozbiórkowych i odtworzeniowych w przypadku zniszczenia elementów sąsiadujących oraz infrastruktury technicznej,
d) uporządkowania terenu po zakończeniu robót,
f) wykonania pomiarów dla wykonanych sieci i instalacji oraz dostarczenia dla
Zamawiającego oraz gestorów sieci protokołów z pomiarów,
g) przeprowadzenia niezbędnych odbiorów wraz z poniesieniem wszelkich opłat z tym związanych,
h) poniesienia opłat za zużyte media, w tym także energii i wody,
i) Przekazanie dokumentacji techniczno-rozruchowej,

Koszt wykonania prac i materiałów wyszczególnionych w punktach 1. i .2.
wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w cenie wykonania zamówienia.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz szczegóły zakresu robót opisane są w załączonych do SWZ projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, projekcie technicznym, przedmiarze robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.

Uwaga:
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta.

3. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, w szczególności roboty dekarskie, betonowe, nawierzchniowe, montażowe oraz instalacyjne elektryczne i sanitarne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 440000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 728598,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 440000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ŁUC – DOM” Przemysław Szybka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842270855

7.3.3) Ulica: ul. Świerkowa 15

7.3.4) Miejscowość: Wróblik Królewski

7.3.5) Kod pocztowy: 38-483

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 440000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.