eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-06-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd1adc6e-0119-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 wywóz nieczystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244594

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/85/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 296296,3 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni.

1) Wywóz odpadów komunalnych odbywać się będzie w dni robocze wg harmonogramu Tab. 1 (załącznik nr 3 do SWZ). Dodatkowo, doraźnie z jednodniowym wyprzedzeniem na zgłoszenie Zamawiającego telefoniczne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
2) Zamawiający przewiduje podstawianie kontenerów odkrytych do wywozu odpadów zielonych i wielkogabarytowych w ilości szacowanej na 15 sztuk w ciągu roku, nie więcej niż 3 jednorazowo.
3) Każdorazowe podstawienie i wywóz pełnych kontenerów potwierdzane będzie w rejestrze wywozu odpadów u Zamawiającego.
4) Warunki jakie musi spełnić wykonawca:
1. Dokonać wyposażenia obiektów w:
kontenery typu KP-7, o pojemności 7m3 na odpady komunalne stałe, zamknięte z klapami - ilość klap 6. Tylna klapa kontenera - pojedyncze drzwi uchylne na całej wysokości zamocowane z tyłu na dwóch zawiasach i zabezpieczone dwoma zamknięciami;
pojemniki zakryte na odpady komunalne stałe, o pojemności 1,1 m3 zgodnie z zestawieniem Tab. 2;
pojemniki zakryte do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 1,1 m? zgodnie z zestawieniem Tab. 2.
2. Utrzymać miejsce obok kontenerów w należytym stanie technicznym
i sanitarnym;
3. Dokonywać dezynfekcji pojemników o pojemności 1,1 m3 na odpady niesegregowane (zmieszane), opakowania z tworzyw sztucznych i szkło raz w miesiącu w miesiącach lipiec oraz sierpień w okresie obowiązywania umowy;
4. Wykonawca, w związku z realizacją umowy, zobowiązany jest do wykonywania obowiązków wynikających z aktualnie obowiązujących ustaw, rozporządzeń i uchwał
w zakresie gospodarowania odpadami, w tym w szczególności:
Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888 ze zm.),
Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 699),
Ustawy Prawo ochrony środowiska z dnia 27 kwietnia 2001r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1973, 2127, 2269 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi do nich.
Uchwały NR XI/344/19 Rady Miasta Gdyni z dnia 28 sierpnia 2019 r. zmienionej Uchwałą NR XV/503/19 Rady Miasta Gdyni z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Gdyni.
5. Zapewnić aby kontenery i pojemniki były estetyczne, pomalowane i pozbawione rdzy (kontenery), bez uszkodzeń mechanicznych, pęknięć i zarysowań;
Zapewnić wywóz odpadów z kontenerów i pojemników na wysypisko śmieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261642,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 363750,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261642,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRYWATNA WIELOBRANZOWA ,,STACHTRANS"STANISŁAW MILEWCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5881419686

7.3.3) Ulica: PARTYZANTÓW KOLECZKOWSKICH

7.3.4) Miejscowość: Kielno

7.3.5) Kod pocztowy: 84-208

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261642 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.