eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.danielak@teatr-wielki.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2450536-ebd8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270298

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00004264/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup instrumentów muzycznych dla orkiestry Teatru Wielkiego w Łodzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00209347/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/01/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 399803,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 – flet
Flet Haynes Custom silver + 5 % gold – 1 szt.
Głowa i korpus wykonane z mieszanki złota i srebra: 95% srebra, 5% złoto
Lutowane kominki
Główka custom P-cut lub N-cut
Pozłacana korona – 24k złotem
Bezpinowy mechanizm lewej ręki
Grubość ścianki .0,16”
Otwarte klapy
Wysunięte G
E-mechanika
Stopa H
French pointed arms
Zestaw akcesoriów czyszczących
Futerał i pokrowiec
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314300-5 - Kornety i flety

37314320-1 - Flety

4.5.5.) Wartość części: 67479,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 – obój
Obój Marigaux model 910 – automat – 1 szt.
lub
Obój Marigaux model 901 - półautomat – 1 szt. pod warunkiem przeróbki instrumentu na automat w cenie
Korpus z drewna Grenadilla
Mechanizm posrebrzany
Klapa 3 oktawy
Klapa F z rolką
W zestawie z oryginalnym futerałem
Instrument nowy, nieużywany
Stabilna intonacja
Wyrównane brzmienie
Możliwość wyboru instrumentu z minimum dwóch egzemplarzy
Minimalny wymagany okres gwarancji – 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37314200-4 - Oboje

4.5.5.) Wartość części: 42032,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 – trąbki i kornety
Trąbka C VINCENT BACH Stradivarius model AC190S Artisan posrebrzana, z futerałem –
2 szt.

Instrument klasy profesjonalnej, mistrzowskiej, produkowany ręcznie dla zapewnienia optymalnego brzmienia
Strój C
Posrebrzana
Monelowe wentyle
Menzura: 11,74 mm
Czara jednoczęściowa, ręcznie młotkowana, mosiężna z płaską krawędzią rantu: rozmiar 122,24 mm
Otwarte kółko na kciuk umieszczone na krągliku 1-go wentyla
W komplecie podwójny futerał Deluxe
Możliwość wyboru dwóch instrumentów z minimum 3 egzemplarzy
Minimalny wymagany okres gwarancji – 60 miesięcy

Kornet Bb Besson Prestige BE 2028-2G-S, posrebrzany z futerałem – 2 szt.
Model profesjonalny, mistrzowski, produkowany ręcznie dla zapewnienia optymalnego brzmienia
Strój Bb
Menzura L: 11,89 mm
Ręcznie kształtowana czara z żółtego mosiądzu - średnica 124 mm
Waga 1225 g
3 wentyle monelowe ze sprężyną w górnej części tłoka, ręcznie docierane
2 klapy wodne
Popychacz (Trigger) na głównym krągliku strojeniowym i krągliku 3-go wentyla
Pozłacane przyciski wentyli, kapsle i klapy wodne
Posrebrzany
Z futerałem drewnianym deluxe
Możliwość wyboru dwóch instrumentów z minimum 3 egzemplarzy
Minimalny wymagany okres gwarancji – 60 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312100-9 - Trąbki

37314310-8 - Kornety

4.5.5.) Wartość części: 65000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - puzon
YAMAHA Puzon altowy Es YSL-872 Custom, lakierowany, z futerałem – 1 szt.
Instrument klasy profesjonalnej, produkowany ręcznie dla zapewnienia optymalnego brzmienia
Strój: Es/D
Wyposażony w wentyl trylowy i krąglik do stroju D
Menzura: 11.95 - 12.45 mm
Czara: Żółty mosiądz 181.8 mm
Suwak zewnętrzny: Yellow brass
Suwak wewnętrzny: Nickel silver
Lakierowany
Z futerałem i ustnikiem SL-48AS
Minimalny wymagany okres gwarancji – 60 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37312200-0 - Puzony

4.5.5.) Wartość części: 13820,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - kontrabasy
Kontrabas Martin model CONCERT 4/4 5-strunowy – 1 szt.
Kontrabas mistrzowski 5-strunowy Martin Concert 4/4 model gambowy Viol z odbojnikami (bumper), zbudowany przez Thomas & George Martin w 2019 roku
Miękki pokrowiec na kontrabas
Menzura struny: 104,8cm
Długość płyty tylnej 116,5 cm
Szerokość górą: 52,5 cm
Szerokość środkiem 37,8 cm
Szerokość dołem: 69,1 cm
Płyta wierzchnia świerk karpacki usłojenie od drobnosłoistego przechodzący do medium
Płyta spodnia rzeźbiona, wypukła z jaworu bośniackiego
Boczki i szyjka z jaworu bośniackiego
Ślimak z mechaniką 5 częściową pojedynczą „Baker” style
Lakier czerwono-brązowy ze złotym podkładem
Struny Pirastro Flexocore Deluxe
Instrument wraz z certyfikatem
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy

Smyczek kontrabasowy K. Bassler - system niemiecki – 1 szt.
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące

Kontrabas Martin model CONCERT ¾ forma skrzypcowa – 1 szt.
Menzura struny: 103,5 cm
Długość płyty spodniej: 108 cm
Szerokość górą: 50 cm
Szerokość w środku: 37,5 cm
Szerokość dołem: 67 cm
Lakier w kolorze czerwonobrązowym położony na złotym gruncie
Klucze pojedyncze w kolorze złotym
Miękki pokrowiec na kontrabas
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy

Smyczek kontrabasowy K. Bassler - system niemiecki – 1 szt.
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37313900-4 - Kontrabasy

4.5.5.) Wartość części: 151691,06 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - instrumenty perkusyjne
Dzwony rurowe – 1 szt.
Bergerault JC18 Concert Chimes A=442Hz
Seria Koncertowa
Zakres: 1 1/2 oktawy C5-F6
A = 442 Hz
Średnica rurki: 38 mm
Wymiary (Dł. X Sz. X Wys.): 910 x 570 x 1820 mm
Kolor: Złoty
W komplecie z etui ochronnym
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy

Bęben symfoniczny (Gran Cassa) – 1 szt.
Adams BDV 36/18 Concert Bass Drum

36" x 18" Mahoniowy korpus
Regulowany statyw
4 kółka z hamulcami
Obrót o 360°
Naciąg REMO Fiberskyn 3
Uchwyt do talerzy
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy

Werbel symfoniczny – 1 szt.
Ludwig LW6514SL 14"x6,5" Supralite
Rozmiar: 14"x6,5"
Materiał korpusu: stal
Chromowane mosiężne lugi
Potrójnie zawinięte obręcze (triple-flanged hoops) - 2.3 mm
Mosiężne sprężyny rezonujące
Mechanizm zwalniający P 88
Minimalny wymagany okres gwarancji – 36 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316500-1 - Bębny (instrument)

4.5.5.) Wartość części: 28780,49 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 – wibrafon – 1 szt.
Wibrafon Yamaha YV – 2700G A=442
Wymiary:
- szerokość: 143cm
- wysokość: 81-89cm
- głębokość: 82cm
Waga: 52kg
Grubość sztabek: 13mm
Szerokość sztabek: 57-39mm
Materiał: aluminium, pozłacane
Zakres oktaw: 3 oktawy
Pitch: A442Hz (23℃)
Minimalny wymagany okres gwarancji – 24 miesiące

4.5.3.) Główny kod CPV: 37300000-1 - Instrumenty muzyczne i ich części

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37316700-3 - Wibrafony

4.5.5.) Wartość części: 31000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu w Zadaniu 1 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALON I SERWIS INSTRUMENTÓW DĘTYCH PIOTR ŚMIETANA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331005336

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 2/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-025

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu w Zadaniu 3 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42496,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42496,50 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185581,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185581,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185581,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SPRZEDAŻ AKCESORIÓW I NARZĘDZI LUTNICZYCH ROMUALD, NELL HENGLEWSCY

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SPRZEDAŻ AKCESORIÓW I NARZĘDZI LUTNICZYCH ROMUALD, NELL HENGLEWSCY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7791022029

7.3.3) Ulica: Grotkowska 17

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-176

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185581,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postepowaniu w Zadaniu 6 nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28231,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28231,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28231,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANDERSKI Roman Anderski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6470521308

7.3.3) Ulica: Gliwicka 246

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-207

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28231,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.