eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remont odcinka ul. Bernasia w Włosienicy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka ul. Bernasia w Włosienicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gminaoswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaoswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka ul. Bernasia w Włosienicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10b67380-d754-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270232

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040196/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont odcinka ul. Bernasia w Włosienicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167656/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.2712.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Wykonanie warstwy profilującej nawierzchni jezdni asfaltobetonowej
b) Położenie nawierzchni asfaltobetonowej o łącznej gr. 8 cm (4 cm. warstwa wiążąca + 4 cm warstwa ścieralna)
c) Regulacja wysokościowa zjazdów
d) Wykonanie poboczy
e) Odmulenie odcinków rowu przydrożnego
2. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, STWiOR, rysunki mapowe, które stanowią załącznik do nin SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest do dysponuje zespołem osób posiadających odpowiednie uprawnienia, kwalifikacje, wiedzę i doświadczenie niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy i nie istnieją żadne przeszkody zarówno prawne jak i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające Wykonawcy wykonanie tego zobowiązania.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji niniejszej umowy z najwyższą starannością, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi Normami oraz obowiązującymi w Polsce przepisami prawa wraz z poniesieniem wszelkich potrzebnych kosztów w tym celu.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do optymalizacji przyjmowanych rozwiązań, technologii pod względem ekonomicznym.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i oddania Zamawiającemu przedmiot umowy zgodnie z:
a) przedmiarami robót;
b) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych;
c) wytycznymi zawartymi w swz;
d) warunkami prowadzenia robót;
e) oraz zasadami wiedzy technicznej,
i do usunięcia wszystkich wad/usterek w przedmiocie umowy z tytułu rękojmi i gwarancji.
7. Jako wykonanie przedmiotu zamówienia rozumie się kompleksowe wykonanie przedmiotu umowy.
8. Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do:
1) protokolarnego przejęcia terenu budowy i rozpoczęcie inwestycji;
2) wykonania w oparciu o rysunki oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - robót budowlanych będących przedmiotem niniejszej umowy zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązującymi przepisami prawa i zasadami rzetelnej wiedzy technicznej;
3) zapewnienia kadry do kierowania robotami posiadającej wymagane uprawnienia, kopie dokumentów potwierdzających określone wymagania zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem umowy;
4) zorganizowania zaplecza budowy, w tym stosownego oznakowania;
5) zabezpieczenia placu budowy na czas robót przed dostępem osób trzecich;
6) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy;
7) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami,
w tym też związanych z ruchem pojazdów;
8) zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót, i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, uzyskania wymaganych pozwoleń, niezbędnych do prowadzenia robót, które Wykonawca winien posiadać w celu należytego wykonania zamówienia, o których wie lub powinien wiedzieć z racji swojej wiedzy, doświadczenia i profesjonalizmu w zakresie prowadzonej działalności;
9) przestrzegania przepisów BHP i P.POŻ. i ochrony przed kradzieżą;
10) zapewnienia sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych;
11) utrzymania porządku na terenie budowy w czasie realizacji robót budowlanych,
w przypadku uszkodzenia lub zniszczenia drogi dojazdowej do terenu budowy lub jej elementów Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy;
12) zapewnienie dojazdu mieszkańcom do posesji znajdujących się na trasie prowadzonych robót i ulic bocznych;
13) zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody oraz innych mediów potrzebnych do realizacji przedmiotu umowy;
14) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach mogących zakłócić terminowe wykonanie, a w przypadku opóźnień w realizacji Wykonawca zobowiązany jest do zwiększenia swoich możliwości produkcyjnych poprzez: wydłużenie godzin pracy, zwiększenie liczby swojego personelu;
15) prowadzenia dokumentacji budowy, a w szczególności prowadzenia wewnętrznego Dziennika Budowy i udostępnianie go przedstawicielom Zamawiającego lub uprawnionym organom do dokonywania wpisów;
16) zawarcia umów ubezpieczeniowych z tytułu szkód, które mogą zaistnieć na placu budowy w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej;
17) zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji, w tym sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej przedmiotu umowy;
18) zgłaszania robót zanikowych do odbioru;
19) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i przekazanie go Zamawiającemu;
20) nadzoru i koordynacji prac podwykonawców (jeżeli dotyczy);
21) Opracowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz wprowadzenie i utrzymanie oznakowania wynikającego z opracowanego projektu tymczasowej organizacji ruchu.
9. Wykonawca jest odpowiedzialny za szkody powstałe w trakcie realizacji robót wobec właścicieli posesji i nieruchomości, a także wobec innych osób trzecich oraz ponosi konsekwencje ich powstania.
10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec Zamawiającego za skutki wynikające z zastosowania niewłaściwej technologii lub niewłaściwego prowadzenia robót.
11. Wykonawca oświadcza, że do dnia zawarcia umowy zapoznał się z warunkami prowadzenia inwestycji na miejscu (wizja lokalna).
12. Wykonawca nie ma prawa do zaciągania żadnych zobowiązań mogących rodzić skutki finansowe dla Zamawiającego oraz występowania w jego imieniu w zakresie nie objętym niniejszą Umową.
13. Zamawiający wymaga minimalny okres gwarancji i rękojmi 60 m-cy, a maksymalny 72 m-ce. Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
14. Szczegółowe warunki realizacji, odbioru i rozliczenia przedmiotu zamówienia określone zostały w Istotnych Postanowieniach Umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ
15. Rozliczenie robót nastąpi po zakończeniu zadania na podstawie kosztorysu powykonawczego w oparciu o faktyczne wykonanie ilości robót zatwierdzone przez Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) oraz w oparciu o ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego oraz fakturą końcową po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego, na podstawie protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
16. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na rachunek Wykonawcy w terminie do 21 dni licząc od daty złożenia faktury końcowej.
17. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli nie uzyskał zgody Zamawiającego na wykonanie zwiększonego zakresu.
18. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do zmniejszenia zakresu robót realizowanych poprzez umowne prawo odstąpienia od części umowy na zasadach określonych w §15 ust. 9 i ust. 10 Istotnych postanowień Umowy – Załącznik Nr 7 do SWZ
19. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia nie użył nazw własnych, znaków towarowych, firm producenta, patentów lub wskazań pochodzenia.
Jednak w przypadku użycia nazw własnych, znaków towarowych, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: "LUB RÓWNOWAZNE"/ maja one na celu tylko i wyłączenie określenie standardów i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych materiałów, urządzeń lub innych rozwiązań w sytuacyjni gdy Zamawiający nie może ich opisać za pomocą dokładnych określeń.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach , stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producentów ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu , uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosowanych dokumentów uwiarygodniających te materiały lub urządzania.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego SWZ jest obowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego w niniejszej SWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonywanych prac z dokumentacja projektową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339121,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602499,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339121,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9441860340

7.3.3) Ulica: I. Krasickiego 18A

7.3.4) Miejscowość: Alwernia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-566

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339121,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.