eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › "Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie - I ETAP ".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie – I ETAP ”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WYSZKOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668829

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 743 59 35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-wyszkowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-wyszkowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-wyszkowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wyszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 550667994

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Róż 2

1.5.2.) Miejscowość: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 29 742 77 37

1.5.8.) Numer faksu: 29 742 4209

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie – I ETAP ”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2470271b-ec93-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030621/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie/w części budynku B/.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211664/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Sz.272.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 242541,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie. Roboty budowlane obejmują modernizację instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie Aleja Róż 2 – I ETAP obejmuje część budynku „B” na poziomie parteru i pierwszego piętra.
Zakres robót obejmuje:
1) Demontaż istniejącej instalacji i grzejników oraz montaż nowej instalacji ze stali niskowęglowej wysokiej jakości pokrytej warstwą ocynku łączonej za pośrednictwem złączek zaciskowych, grzejniki płytowe wyposażone w zawory grzejnikowe termostatyczne, montaż zaworów regulacji przepływu montowanych u podstawy pionów oraz włączenie nowej instalacji z rur stalowych czarnych bez szwu wg PN 84/H-74200 łączonych przez spawanie do istniejącej instalacji węzła ciepłowniczego po stronie niskich parametrów.
2) Wykonanie robót w części budynku B - parter i pierwsze piętro, wyjście z węzła ciepłowniczego z obiegiem grzewczym „B” i obiegiem grzewczym „A” zejście do piwnicy w części budynku A – pozostawienie obiegu A bez podłączenia do istniejącej instalacji na czas następnego etapu realizacji.
3) Na poziomie parteru prowadzenie na wierzchu przewodów rozprowadzających (zasilające i powrotne) tuż nad posadzką bez zastosowania kanałów.
4) Próby szczelności, rozruch, uruchomienie i regulacja przepływów na całości instalacji nastaw wszystkich zaworów w okresie uruchomienia instalacji oraz w sezonie grzewczym.
5) Roboty budowlane wynikające z uszkodzeń w czasie prac demontażowych i montażowych – należy przewidzieć naprawy do stanu pozwalającego wykonanie malowania ścian sufitów, naprawa posadzek.
6) Roboty będą prowadzone podczas pracy Starostwa i Urzędu Miejskiego, po stronie Wykonawcy wymagane jest w przypadku kolizji, przesuniecie i zabezpieczenie istniejącego umeblowania w miejscu prowadzonych robót a po zakończonej pracy przywrócenie ustawienia umeblowania i wyposażenia oraz posprzątanie pomieszczeń.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Projektem Budowlanym pn. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku biurowym Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Wyszkowie.
2) Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano – montażowych cz. II Instalacje sanitarne i przemysłowe.
3) Przedmiarem robót.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest do demontażu 15 szt. grzejników aluminiowych i płytowych stalowych w dobrym stanie technicznym na parterze budynku, które przekaże Zamawiającemu do magazynu, pozostałe grzejniki i rurociągi Wykonawca zdemontuje i zutylizuje.
Uzyskana przez Wykonawcę zapłata za złom wraca do Zamawiającego lub pomniejsza wynagrodzenie należne Wykonawcy.

Uwaga:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają załączniki do SWZ:
• Przedmiar robót
• Dokumentacja projektowa
• Projektowane Postanowienia Umowy
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Gwarancja i rękojmia:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy – określony jako kryterium oceny ofert (min. okres gwarancji wynosi 48 miesięcy).
Rodzaj wynagrodzenia za wykonany przedmiot zamówienia:
Kosztorysowe
Obowiązki Wykonawcy:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Zasady realizacji przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU
Warunki rozliczenia za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Zgodnie z postanowieniami PPU

Uwaga:

Odpady powstałe podczas wykonywania remontu stanowią własność Wykonawcy zgodnie z art. 3 pkt.32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.):
• materiały z demontażu nie nadające się do dalszego wykorzystania (np.: ziemia, gruz, itp.) traktowane są jako odpad, którego wytwórcą jest Wykonawca i który jest zobowiązany do wywiezienia go z terenu budowy;
• wywóz i utylizacja odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne leży po stronie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204797,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293900,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 204797,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&D INSTAL Tomasz Piwko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241756755

7.3.3) Ulica: Fabryczna 49

7.3.4) Miejscowość: Ostrówek

7.3.5) Kod pocztowy: 07-132

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 204797,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.