eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Limanowa › "Zakup koparki do bieżącego utrzymania dróg powiatowych"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup koparki do bieżącego utrzymania dróg powiatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W LIMANOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491898880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Marka 9

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.limanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.limanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ i http://bip.malopolska.pl/pzdlimanowej/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup koparki do bieżącego utrzymania dróg powiatowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bedf4e48-ebe0-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015114/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 "Zakup koparki do bieżącego utrzymania dróg powiatowych"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00210852/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.272.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparki (rok produkcji: 2022) – 1 szt. do wykonywania robót utrzymaniowych na drogach powiatu limanowskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Bazy Sprzętowej Powiatowego Zarządu Dróg w Limanowej, ul. Żwirki i Wigury.
4. Wykonawca zapewni uruchomienie, sprawdzenie oraz przeprowadzi instruktaż dla maksymalnie czterech osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie poprawnej pracy, konserwacji i bezpiecznej obsługi sprzętu.
5. Koparka nie może posiadać napisów reklamowych czy też oznaczenia innej firmy z wyłączeniem oznaczeń producent pojazdu.
6. Stan formalno – prawny przedmiotu zamówienia:
1) w pełni udokumentowane legalne pochodzenia,
2) pojazd w 100 % przygotowany do pracy, kompletny, sprawny technicznie,
3) stan techniczny w pełni przygotowany do użytkowania (do pracy).
7. Przedmiot zamówienia musi być wyposażony w następujące dokumenty:
1) dokumenty gwarancyjne,
2) fabryczna instrukcja obsługi w języku polskim,
3) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
4) certyfikat znaku bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą, książkę serwisową w języku polskim.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dokumentacji technicznej wraz z instrukcją obsługi i katalogiem część zamiennych w języku polskim oraz kartę gwarancyjną producent w języku polskim.
9. Oferowana i dostarczona koparka musi być wolna od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawna, a także musi odpowiadać standardom technicznym i jakościowym wynikającym z funkcji i przeznaczenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253380,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253380,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno – Handlowo – Usługowe „BIELA” Stanisław Biela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 491995554

7.3.3) Ulica: Stare Bystre

7.3.4) Miejscowość: Ciche

7.3.5) Kod pocztowy: 34-407

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia w ramach kryterium oceny ofert określił termin wykonania zamówienia do 5 tygodni od dnia zawarcia umowy (art. 436 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). Na potrzeby niniejszego ogłoszenia o wyniku postępowania Zamawiający przeliczył określony termin na 35 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.