Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00241819/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi polegającej na serwisie układu kogeneracyjnego SGE 42HM o mocy 999 kWe/1133 kWt zainstalowanego na terenie Geotermii Poddębice Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Geotermia Poddębice Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731426010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 17A
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.zych@geotermia.poddebice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://geotermia.poddebice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab034b8b-c110-40b5-8b15-e3d28dac0bf31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednoosobowa spółka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi polegającej na serwisie układu kogeneracyjnego SGE 42HM o mocy 999 kWe/1133 kWt zainstalowanego na terenie Geotermii Poddębice Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab034b8b-c110-40b5-8b15-e3d28dac0bf3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP/1271/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na serwisie układu kogeneracyjnego SGE 42HM o mocy 999 kWe/1133 kWt zainstalowanego na terenie Geotermii Poddębice Sp. z o.o., 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 17A
2. Usługa obejmuje:
W ramach serwisu wykonywane będą zgodnie z zachowaniem ciągłości eksploatacyjnej i serwisowej (czas pracy silników na podstawie wskazań liczników pracy godzin urządzenia z uwzględnieniem dotychczasowego czasu pracy), następujące czynności serwisowe:
1) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po każdych 2 500 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego [E1] (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin)
a) wymiana oleju,
b) wymiana filtrów oleju,
c) oczyszczenie filtra odśrodkowego.
2) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po każdych 2 500 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego [E2] (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin)
a) Czyszczenie/wymiana świec,
b) Regulacja luzów zaworowych,
c) Czyszczenie układu recyrkulacji,
d) Regulacja emisji wraz z pomiarem,
e) Sprawdzenie/wymiana filtrów powietrza,
f) Sprawdzenie/wymiana separatora,
g) Sprawdzenie rozrusznika i zasilania,
h) Kontrola zapłonu,
i) Kontrola pompy smarowania wstępnego,
j) Kontrola/wymiana filtra gazu,
k) Kontrola ścieżki gazowej
l) Kontrola odpowietrzenia skrzyni korbowej,
m) Kontrola akumulatorów,
n) Kontrola układu chłodzenia,
o) Kontrola układu doładowania,
p) Kontrola szczelności układu paliwowego,
q) Kontrola alternatora,
r) Sporządzenie raportu serwisowego.
3) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po każdych 5 000 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego [E3] (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin)
a) Sprawdzenie/wymiana uszczelek pokryw,
b) Kontrola tłumika drgań,
c) Poszerzona kontrola układu zapłonowego,
d) Sprawdzenie momentu dokręcenia czujników spalania stukowego (20 Nm),
e) Kontrola układu spalinowego.
4) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po 7 500 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego [WK] (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin) czynności określone [E1], [E2] oraz
a) wymiana katalizatorów.
5) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po 10 000 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin), czynności określone [E1], [E2], [E3].
6) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po 12 500 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin), czynności określone [E1], [E2].
7) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po 15 000 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego (dopuszczalna tolerancja +/- 100 godzin), czynności określone [E1], [E2], [E3] oraz,
a) Regeneracja głowic,
b) Czyszczenie tłoków oraz cylindrów ,
c) Czyszczenie miski olejowej,
d) Czyszczenie intercoolera,
e) Wymiana przewodów wysokiego napięcia układu zapłonowego,
f) Przegląd turbosprężarki TS1
g) Wymiana katalizatorów
8) W ramach wykonywanych czynności serwisowych po 15 100 godzin pracy agregatu kogeneracyjnego czynności określone [E1], [E2].
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121200-2 - Zestawy prądnicowe z silnikiem spalinowym o zapłonie iskrowym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50532300-6 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji generatorów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384506,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384506,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384506,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGOTECHNIKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591475453
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384506,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
więcej: przetargi PODDĘBICE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.