eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartniczka › Przebudowa dróg gminnych Gutowo, Samin, Radoszki



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych Gutowo, Samin, Radoszki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartniczka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118425

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brodnicka 8

1.5.2.) Miejscowość: Bartniczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-321

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564936814

1.5.8.) Numer faksu: 564936832

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugbartniczka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/886140

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych Gutowo, Samin, Radoszki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a09bc09-cfc3-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269885

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058818/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Samin, Radoszki i Gutowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00210544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIŚR.271.1.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót:

Gutowo: przedmiotem inwestycji jest przebudowa wewnetrznej drogi gminnej na odcinku 333,0 mb, obejmujacej:
1. Roboty przygotowawcze:
- obsługa geodezyjna
- zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny,
2. Podbudowy
- koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
- wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego o grubości 15cm
3. Nawierzchnie
- wykonanie nowej nawierzchni poczwórnie powierzchniowo utrwalanej emulsją asfaltową kruszywem naturalnym,
4. Roboty wykończeniowe
- ścinanie i uzupełnianie poboczy,
5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu - wykonanie oznakowania pionowego

Samin: ETAP I - przedmiotem inwestycji jest przebudowa wewnetrznej drogi gminnej na odcinku 1000,0 mb, obejmujacej:
1. Roboty przygotowawcze:
- obsługa geodezyjna
- zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny
2. Roboty ziemne
- wykonanie wykopów gruntowych nieskalistych
3. Podbudowy
- koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm
4. Nawierzchnie
- wykonanie nowej nawierzchni poczwórnie powierzchniowo utrwalanej emulsją asfaltową kruszywem naturalnym,
5. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu - wykonanie oznakowania pionowego

Radoszki: przedmiotem inwestycji jest przebudowa wewnetrznej drogi gminnej na odcinku 1000,0 mb, obejmujacej:
1. Roboty przygotowawcze:
- obsługa geodezyjna
- zdjęcie warstwy humusu i/lub darniny
2. Roboty ziemne
- wykonanie wykopów gruntowych nieskalistych
3. Odwodnienie korpusu drogowego
- wykonanie przepustów pod drogą i zjazdami z tworzyw sztucznych
4. Podbudowy
- koryto wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 15cm
5. Nawierzchnie
- wykonanie nowej nawierzchni poczwórnie powierzchniowo utrwalanej emulsją asfaltową kruszywem naturalnym,
6. Roboty wykończeniowe
- rowy
7. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu
- wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu - wykonanie oznakowania pionowego


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 - dokumentacja projektowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1598707,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1892564,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1598707,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8931210838

7.3.3) Ulica: Makówiec 53

7.3.4) Miejscowość: Chrostkowo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-602

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1598707,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.