eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › BUDOWA MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ o mocy do 32,4 kW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ o mocy do 32,4 kW
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ZŁOTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570064553

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Petera Josepha Lenne 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 2633471

1.5.8.) Numer faksu: +48 67 2632557

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.zlotow@pila.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ o mocy do 32,4 kW
wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b52ea2c6-d2d6-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00520921/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 BUDOWA MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ o mocy do 32,4 kW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166114

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288550,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1:

BUDOWA MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ o mocy do 32,4 kW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy siedzibie Nadleśnictwa Złotów

Al.P.J. Lenne 1
77-400 Złotów

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 140835,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:

BUDOWA MIKROINSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ o mocy do 32,4 kW wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Domku Myśliwskim w Wąsoszu

Domek Myśliwski w Wąsoszu
77-430 Krajenka

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 147715,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający określił w SWZ dodatkowe kryteria oceny ofert, w tym jedno z nich stanowiła : „gwarancja na moduły fotowoltaiczne”. Kryterium miało przypisaną wagę oceny 10 %.
We wskazanym kryterium Zamawiający miał w zamyśle uzyskanie jak najdłuższego okresu gwarancji na moduły fotowoltaiczne (produkt). Jednakże Wykonawcy przystępujący do postępowania, zaoferowali w tym kryterium dwa różne świadczenia. Część z Wykonawców zaoferowała w kryterium „gwarancję producenta na produkt” , a część „gwarancję mocy modułu fotowoltaicznego”. Treści ofert niektórych Wykonawców Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować , gdyż nie zawierają żadnej informacji , jaki rodzaj gwarancji został przez Wykonawcę wskazany. Jednak z uwagi na to, że Wykonawcy w jednym kryterium zaoferowali różne świadczenia, a w obecnym momencie Zamawiający nie może już doprecyzować stawianego kryterium powoduje, że porównanie złożonych ofert nie jest możliwe, a zatem Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, której Zamawiający nie może naprawić, zatem zobligowany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130503,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167660,69 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający określił w SWZ dodatkowe kryteria oceny ofert, w tym jedno z nich stanowiła : „gwarancja na moduły fotowoltaiczne”. Kryterium miało przypisaną wagę oceny 10 %.
We wskazanym kryterium Zamawiający miał w zamyśle uzyskanie jak najdłuższego okresu gwarancji na moduły fotowoltaiczne (produkt). Jednakże Wykonawcy przystępujący do postępowania, zaoferowali w tym kryterium dwa różne świadczenia. Część z Wykonawców zaoferowała w kryterium „gwarancję producenta na produkt” , a część „gwarancję mocy modułu fotowoltaicznego”. Treści ofert niektórych Wykonawców Zamawiający nie jest w stanie zweryfikować , gdyż nie zawierają żadnej informacji , jaki rodzaj gwarancji został przez Wykonawcę wskazany. Jednak z uwagi na to, że Wykonawcy w jednym kryterium zaoferowali różne świadczenia, a w obecnym momencie Zamawiający nie może już doprecyzować stawianego kryterium powoduje, że porównanie złożonych ofert nie jest możliwe, a zatem Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej.
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, której Zamawiający nie może naprawić, zatem zobligowany jest do unieważnienia przedmiotowego postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135730,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169665,59 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.