eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryki › Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Ryki

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdpryki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpryki.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


ZARZĄDZANIE I UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91a1554-dc7c-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269735

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029433/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Letnie utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/PN/8/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Zadanie 1. Letnie utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Dęblin
2. Letnie utrzymanie na terenie miasta Dęblin w swoim zakresie obejmuje:
a) Bieżące oczyszczanie pasa drogowego z zanieczyszczeń porzuconych przez użytkowników dróg wraz z wywozem zebranych odpadów na składowisko odpadów komunalnych, - zastosować do całej szerokości pasa drogowego po stronie lewej i prawej.
b) Koszenie poboczy dróg oraz trawników w zależności od występujących potrzeb wraz z uprzątnięciem skoszonych traw i chwastów – w miesiącach maj, czerwiec i lipiec minimum po dwa koszenia w miesiącu, - zastosować do całej szerokości pasa drogowego po stronie lewej i prawej.
c) Odchwaszczanie ronda w ciągu drogowym drogi powiatowej Nr 1438L – Dęblin ul. Stawska minimum jeden raz w miesiącu,
d) Wycinanie odrostów przydrożnych drzew, - zastosować do całej szerokości pasa drogowego po stronie lewej i prawej,
e) Przycinanie zakrzaczeń zasłaniających widoczność znaków drogowych,
f) Dbanie o czystość tarcz znaków drogowych, - zastosować do całej szerokości pasa drogowego po stronie lewej i prawej,
g) Zgłaszanie wszelkich uszkodzeń nawierzchni, urządzeń lub oznakowania na utrzymywanych odcinkach dróg powiatowych, - zastosować do całej szerokości pasa drogowego po stronie lewej i prawej,
h) Ręczne i mechaniczne usuniecie niepożądanych roślin i wszelkich zanieczyszczeń na całej szerokości powierzchni utwardzonej chodników i ścieżek rowerowych łącznie z oczyszczeniem obrzeży chodnikowych. Zadanie obejmuje również dwukrotne wykonanie oprysku środkiem chemicznym chwastobójczym w celu wstrzymania procesów życiowych roślin niepożądanych. Zabieg ten należy wykonać na 7 dni przed przystąpieniem do usuwania roślin i zanieczyszczeń oraz 10 dni po zakończeniu tych prac. Do stosowania środków należy używać specjalistycznego sprzętu – opryskiwaczy z osłonami na dysze. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zaoferowanego w ofercie zobowiązany jest zapewnić środki chwastobójcze do wykonania zadania. Rodzaj środka chwastobójczego należy przedstawić Zamawiającemu w celu akceptacji przed jego zastosowaniem. Do selektywnego lub całkowitego hamowania rozwoju lub niszczenia chwastów, należy stosować środki chwastobójcze (herbicydy) aktualnie dostępne na rynku, odpowiadające: polskim normom, oraz aprobatom technicznym, wydanym przez uprawnione jednostki. Zabiegi usuwania chwastów wykonać zgodnie z wytycznymi wskazanymi w przepisach prawa m in. Ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (Dz.U. 2023 poz. 340 ze zm.). Usługi związane z wykonaniem oprysków może wykonać jedynie osoba posiadająca ważne, odpowiednie uprawnienia przewidziane w obowiązujących przepisach prawa – ważne uprawnienia z zakresu stosowania środków ochrony roślin przy użyciu opryskiwaczy.
3. Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zadania zapewni Wykonawca:
• minimum 3 kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne, do koszenia w miejscach niedostępnych, takich jak: pod barierami, przy ogrodzeniach, znakach, pachołkach oraz innych urządzeniach drogowych,
• minimum 1 kosiarka bijakowa do koszenia dużych powierzchni, jak: pobocza lub pasy drogowe poza koroną drogi,
• minimum jeden opryskiwacz plecakowy,
• minimum jeden opryskiwacz ciągnikowy posiadający aktualne badania potwierdzające sprawność techniczną sprzętu używanego do stosowania środków ochrony roślin,
• minimum jeden ciągnik w celu wykonywania koszenia kosiarką bijakową oraz opryskiwania opryskiwaczem ciągnikowym.
4. Letnie utrzymanie dróg powiatowych będzie obejmowało 24,867 km dróg powiatowych, chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki, pobocza oraz zieleńce na terenie miasta Dęblin. Szczegółowy wykaz dróg, chodników i ścieżek rowerowych prezentuje załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.5.) Wartość części: 84795,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II. Zadanie 2. Omiatanie ulic na terenie miasta Dęblin i w miejscowości Stężyca
5. Omiatanie ulic na terenie miasta Dęblin i miejscowości Stężyca obejmuje w swoim zakresie:
a) Zamówienie podstawowe - Zamiatanie mechaniczne cztery razy w roku nawierzchni dróg (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) – zgłoszenie e-mailowe terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem,
b) Zamówienie z prawem opcji – dodatkowe jednorazowe zamiatanie mechaniczne nawierzchni dróg (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) – zgłoszenie e-mailowe terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
6. Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zadania zapewni Wykonawca:
• Minimum jedna zamiatarka mechaniczna (np. samojezdna lub do ciągnika).
7. Omiatanie ulic dróg powiatowych na terenie miasta Dęblin i miejscowości Stężyca obejmowało będzie łącznie 25,42 km dróg powiatowych. Szczegółowy wykaz dróg prezentuje załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 49500,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Zadanie 3. Omiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Ryki
8. Omiatanie ulic, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Ryki obejmuje w swoim zakresie:
a) Zamówienie podstawowe - Zamiatanie mechaniczne cztery razy w roku nawierzchni dróg oraz chodnika i ścieżki rowerowej przy ulicy Słowackiego w Rykach (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) oraz ul. Przemysłowej w Rykach – zgłoszenie e-mailowe terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem,
b) Zamówienie z prawem opcji – dodatkowe jednorazowe zamiatanie mechaniczne nawierzchni dróg oraz chodnika i ścieżki rowerowej przy ulicy Słowackiego w Rykach (obejmuje także krawężniki przy wysepkach) oraz ul. Przemysłowej w Rykach – zgłoszenie e-mailowe terminu przez przedstawiciela Zamawiającego z przynajmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem.
9. Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zadania zapewni Wykonawca:
• Minimum jedna zamiatarka mechaniczna (np. samojezdna lub do ciągnika).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 26317,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92232,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111963,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92232,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MAKLESZ LESZEK KĘPKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-225-99-09

7.3.3) Ulica: STRYJ 73

7.3.4) Miejscowość: KŁOCZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 08-550

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92232,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-01 do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74520,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE MAKLESZ LESZEK KĘPKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-225-99-09

7.3.3) Ulica: STRYJ 73

7.3.4) Miejscowość: KŁOCZEW

7.3.5) Kod pocztowy: 08-550

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74520,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26730,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26730,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W RYKACH SPÓŁKA Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-000-19-05

7.3.3) Ulica: UL. SŁOWACKIEGO 5

7.3.4) Miejscowość: RYKI

7.3.5) Kod pocztowy: 08-500

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26730,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.