eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiszyn › Przebudowa placów zabaw w miejscowości Brzeźno, Ściechów i Tarnów w Gminie Lubiszyn



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa placów zabaw w miejscowości Brzeźno, Ściechów i Tarnów w Gminie Lubiszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBISZYN

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Lubiszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966817

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Jedności Robotniczej 1

1.5.2.) Miejscowość: Lubiszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-433

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 71 30

1.5.8.) Numer faksu: 95 727 71 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lubiszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubiszyn.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa placów zabaw w miejscowości Brzeźno, Ściechów i Tarnów w Gminie Lubiszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-328d1473-f562-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269685

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012607/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa placów zabaw w miejscowości Brzeźno, Ściechów i Tarnów w Gminie Lubiszyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222462

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.4.06.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są prace polegające na przebudowie trzech placów zabaw w następujących miejscowościach tj:
1) Brzeźno działka 40/4 na podstawie pozwolenia na budowę nr 954/2021 z uwzględnieniem następujących urządzeń:

Lp. Rodzaj urządzenia Jednostka miary
[szt./kpl.] Ilość (liczba)
1 Karuzela szt./kpl. 1,00
2 Huśtawka szt./kpl. 1,00
3 Piramida linowa szt./kpl. 1,00
4 Zestaw sprawnościowy szt./kpl. 1,00
5 Huśtawka - ważka szt./kpl. 1,00
6 Ustawienie pozostałej infrastruktury – (stojak na rowery -1szt , ławka-1szt, kosz-1szt) kpl. 1,00

W przypadku realizacji zadania w miejscowości Brzeźno, dla którego wydana jest decyzja o pozwoleniu na budowę nr 954/2021, wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Dokumenty potwierdzające uprawnienia danej osoby pełniącej funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z Izby, wykonawca jest obowiązany dołączyć wraz ze składaną ofertą. Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem robót zawiadomić właściwy organ nadzoru budowlanego oraz projektanta sprawującego nadzór nad zgodnością realizacji budowy z projektem o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych, dołączając na piśmie:
a) Oświadczenie kierownika budowy (robót) stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kie-rowania budową (robotami budowlanymi), a także zaświadczenie, o którym mowa w art.12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane

2) Ściechów 84, przy szkole podstawowej na podstawie zgłoszenia o zamiarze wykonania robót z uwzględnieniem następujących urządzeń:

Lp. Rodzaj urządzenia Jednostka miary
[szt./kpl.] Ilość (liczba)
1 Huśtawki szt./kpl. 1,00
2 Karuzela szt./kpl. 1,00
3 Koperty szt./kpl. 1,00
4 Drabinka szt./kpl. 1,00
5 Zestaw sprawnościowy szt./kpl. 1,00
6 Ustawienie pozostałej infrastruktury – (stojak na rowery -1szt, ławka- 1szt, kosz-1szt) kpl. 1,00


3) Tarnów działka 369 na podstawie zgłoszenia o zamiarze wykonania robót z uwzględnieniem następujących urządzeń:

Lp. Rodzaj urządzenia Jednostka miary
[szt./kpl.] Ilość (liczba)
1 Drabinka szt./kpl. 1,00
2 Huśtawka szt./kpl. 1,00
3 Huśtawka-ważka szt./kpl. 1,00
4 Zestaw sprawnościowy szt./kpl. 1,00
5 Pajęczyna linowa szt./kpl. 1,00
6 Ustawienie pozostałej infrastruktury – (stojak na rowery – 1szt, ławki -2 szt , kosze – 2szt) kpl. 1,00



Budowa placów zabaw odbywać się będzie we wskazanych lokalizacjach na istniejącej nawierzchni trawiastej, na podstawie dokumentacji stanowiącej załącznik w postępowaniu zakupowym.
Zamawiający nie wymaga ogrodzenia budowanych placów zabaw. Szczegółowe dane dotyczące ilości elementów pozostałej do ustawienia infrastruktury oraz opis prac znajdują się w dokumentacji projektowej będącej załącznikiem nr 8 oraz przedmiarach (mających charakter pomocniczy do sporządzenia oferty) załącznik nr 9 do SWZ

Uwaga: Przedstawione w dokumentacji projektowej urządzenia mają charakter pomocniczy i poglądowy. Przedstawione kształty, wzory i kolorystyka są przykładowe. Zamawiający dopuszcza inne formy i kolorystykę pod warunkiem zachowania podstawowych danych charakterystycznych dotyczących wymiarów, materiałów, konstrukcji i funkcji. Dopuszcza się tolerancję wymiarową wyposażenia w stosunku do opisanej +/– 15% z jednoczesnym zachowaniem funkcjonalności urządzeń oraz możliwością zachowania stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń.

Wszystkie dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z normami odpowiadającymi tym urządzeniom (urządzenia muszą być wykonane zgodnie z normą PN - EN 16630:2015 oraz PN-EN 1176-1:2009, oraz potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem). Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji urządzeń

Do składanej oferty wykonawca zobowiązany jest załączyć zdjęcia/karty katalogowe proponowanych urządzeń w rzeczywistej kolorystyce wraz z wymaganymi atestami i certyfikatami zgodnie z ich przeznaczeniem.

Standardy jakościowe:
a) standardy jakościowe zostały określone w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik w postępowaniu,
b) przez całość przedmiotu zamówienia Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane wraz z dostawą i montażem urządzeń związane z wykonaniem zamówienia,
c) zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca,
d) ewentualne zastosowanie w dokumentacji nazw własnych poszczególnych materia-łów i urządzeń należy traktować jako podanie przykładowych propozycji, które każdorazowo należy czytać z dopiskiem „lub inne równoważne o nie gorszych parametrach”. Podanie przykładowych urządzeń stanowi jedynie wyznacznik pożądanego standardu i ich jakości, które zostaną zastosowane do realizacji zamówienia,
e) jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały, wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadających się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku KIO z 14.X.2013 r. sygn. KIO 2315/13), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ,
- przedmiar - załącznik nr 9 do SWZ,
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.

Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i załączyć wraz z formularzem oferty kosztorys ofertowy dla każdej lokalizacji placu zabaw odrębnie. Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Do wyliczeń tego wynagrodzenia będą miały zastosowanie ceny jednostkowe określone w kosztorysie oferto-wym stanowiącym załącznik do umowy z wykonawcą.

Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159495,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 252396,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159495,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simba Group sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: Zimna 15

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159495,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.