eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup licencji dostępowych dla 500 użytkowników do aplikacji JobRouter, usług wsparcia technicznego pod nazwą Maintenance&Support oraz 130 godzin rozwojowych w ramach usług rozwoju



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup licencji dostępowych dla 500 użytkowników do aplikacji JobRouter, usług wsparcia technicznego pod nazwą Maintenance&Support oraz 130 godzin rozwojowych w ramach usług rozwoju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup licencji dostępowych dla 500 użytkowników do aplikacji JobRouter, usług wsparcia technicznego pod nazwą Maintenance&Support oraz 130 godzin rozwojowych w ramach usług rozwoju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-372dfbd3-0909-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013398/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup dodatkowych licencji dla użytkowniów do platformy JobRouter

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/117234/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/AB/271/II-90/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 202061,65 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zakup licencji dostępowych do korzystania z platformy Jobrouter dla dodatkowych 500 użytkowników,
b) świadczenie przez Wykonawcę usług wsparcia technicznego określanego przez producenta oprogramowania jako Maintenance&Support,
c) świadczenie usług rozwojowych rozumianych jako zmiana lub rozwój aplikacji JobRouter dokonana z inicjatywy Zamawiającego, niebędąca usunięciem błędu lub aktualizacją aplikacji, polegająca na dodaniu nowych funkcjonalności w aplikacji („Usługi Rozwoju”); prace rozwojowe przewidywane są w wymiarze do 130 godzin rozwojowych.

2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został w Załączniku nr 1 do SWZ „Wzór umowy” oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe godziny rozwojowe

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:

1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu rozwiązań zbudowanych w oparciu o platformę Jobrouter wraz z transferem kompetencji w utrzymaniu narzędzia do klienta.

W każdym ze zrealizowanych wdrożeń:
1) liczba końcowych, nazwanych użytkowników narzędzia wyniosła co najmniej 200 osób;
2) występowała integracja z zewnętrznymi systemami wykorzystaniem mechanizmu WebServices.

Co najmniej:
1) jedno ze zrealizowanych wdrożeń było realizowane dla jednostek administracji publicznej w rozumieniu ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2) jedno ze zrealizowanych wdrożeń miało wartość przynajmniej 200 000,00 złotych brutto.

2. Wykaże, że dysponuje zespołem min 5 specjalistów, którzy będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzą:

1) Kierownik projektu:
a) posiada aktualny certyfikat metodyki zarządzania projektami informatycznymi,
b) kierował realizacją co najmniej dwóch usług wdrożeniowych rozwiązań BPM/ Workflow, w których zarządzał, w obszarze IT, zespołem złożonym co najmniej z 4 osób;
c) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami wdrożeniowymi, w tym z doświadczeniem we wdrażaniu narzędzia opartego na platformie BPM / Workflow;

2) co najmniej jeden konsultant wiodący / programista, który:
a) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań BPM/ Workflow;
b) posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji konsultanta wiodącego/ programisty w co najmniej dwóch projektach informatycznych, w których projektowano i wdrożono narzędzia IT oparte o platformę BPM/ Workflow;
c) posiadają certyfikat potwierdzający kompetencje w budowaniu rozwiązań w oparciu o platformę BPM / Workflow;

3) co najmniej jeden analityk biznesowy, który:
a) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie związane z dokumentowaniem wymagań funkcjonalnych i poza-funkcjonalnych dla systemów IT wraz z analizą systemową
b) posiada aktualny certyfikat potwierdzający znajomość notacji BPMN;
c) posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji analityka w co najmniej dwóch projektach informatycznych, w których zaprojektowano i wdrożono system BPM/ Workflow.

4) co najmniej jeden administrator narzędzia, który:
a) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie związane z konfigurowaniem środowisk i administrowaniem rozwiązań IT, w tym zarządzaniem ich bezpieczeństwem;
b) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z konfigurowaniem środowisk i administrowaniem rozwiązań IT, w tym zarządzaniem ich bezpieczeństwem, opartych o platformę Jobrouter.

5) co najmniej jeden specjalista ds. testów, który:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu testowania aplikacji oraz znajomości procedur, metod i narzędzi testowych dla systemów informatycznych;
b) posiada aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu organizacji i realizacji procesu testowego np. ISTQB lub ISEB, na poziomie co najmniej podstawowym;
c) posiada doświadczenie związane z zarządzaniem testami w co najmniej jednym projekcie informatycznym, w którym zaprojektowano i wdrożono system BPM/ Workflow.

Uwaga: Funkcji nie można łączyć.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
b) dowody określające czy usługi wskazane w Wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
• jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-29 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.