Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00308195/01 - Wynik z dnia 2023-07-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup licencji dostępowych dla 500 użytkowników do aplikacji JobRouter, usług wsparcia technicznego pod nazwą Maintenance&Support oraz 130 godzin rozwojowych w ramach usług rozwoju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup licencji dostępowych dla 500 użytkowników do aplikacji JobRouter, usług wsparcia technicznego pod nazwą Maintenance&Support oraz 130 godzin rozwojowych w ramach usług rozwoju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-372dfbd3-0909-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013398/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Zakup dodatkowych licencji dla użytkowniów do platformy JobRouter
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/117234/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/AB/271/II-90/23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 202061,65 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zakup licencji dostępowych do korzystania z platformy Jobrouter dla dodatkowych 500 użytkowników,
b) świadczenie przez Wykonawcę usług wsparcia technicznego określanego przez producenta oprogramowania jako Maintenance&Support,
c) świadczenie usług rozwojowych rozumianych jako zmiana lub rozwój aplikacji JobRouter dokonana z inicjatywy Zamawiającego, niebędąca usunięciem błędu lub aktualizacją aplikacji, polegająca na dodaniu nowych funkcjonalności w aplikacji („Usługi Rozwoju”); prace rozwojowe przewidywane są w wymiarze do 130 godzin rozwojowych.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został w Załączniku nr 1 do SWZ „Wzór umowy” oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe godziny rozwojowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwie usługi polegające na wdrożeniu rozwiązań zbudowanych w oparciu o platformę Jobrouter wraz z transferem kompetencji w utrzymaniu narzędzia do klienta.
W każdym ze zrealizowanych wdrożeń:
1) liczba końcowych, nazwanych użytkowników narzędzia wyniosła co najmniej 200 osób;
2) występowała integracja z zewnętrznymi systemami wykorzystaniem mechanizmu WebServices.
Co najmniej:
1) jedno ze zrealizowanych wdrożeń było realizowane dla jednostek administracji publicznej w rozumieniu ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
2) jedno ze zrealizowanych wdrożeń miało wartość przynajmniej 200 000,00 złotych brutto.
2. Wykaże, że dysponuje zespołem min 5 specjalistów, którzy będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzą:
1) Kierownik projektu:
a) posiada aktualny certyfikat metodyki zarządzania projektami informatycznymi,
b) kierował realizacją co najmniej dwóch usług wdrożeniowych rozwiązań BPM/ Workflow, w których zarządzał, w obszarze IT, zespołem złożonym co najmniej z 4 osób;
c) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w zakresie kierowania projektami wdrożeniowymi, w tym z doświadczeniem we wdrażaniu narzędzia opartego na platformie BPM / Workflow;
2) co najmniej jeden konsultant wiodący / programista, który:
a) posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań BPM/ Workflow;
b) posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji konsultanta wiodącego/ programisty w co najmniej dwóch projektach informatycznych, w których projektowano i wdrożono narzędzia IT oparte o platformę BPM/ Workflow;
c) posiadają certyfikat potwierdzający kompetencje w budowaniu rozwiązań w oparciu o platformę BPM / Workflow;
3) co najmniej jeden analityk biznesowy, który:
a) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie związane z dokumentowaniem wymagań funkcjonalnych i poza-funkcjonalnych dla systemów IT wraz z analizą systemową
b) posiada aktualny certyfikat potwierdzający znajomość notacji BPMN;
c) posiada doświadczenie związane z pełnieniem funkcji analityka w co najmniej dwóch projektach informatycznych, w których zaprojektowano i wdrożono system BPM/ Workflow.
4) co najmniej jeden administrator narzędzia, który:
a) posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie związane z konfigurowaniem środowisk i administrowaniem rozwiązań IT, w tym zarządzaniem ich bezpieczeństwem;
b) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z konfigurowaniem środowisk i administrowaniem rozwiązań IT, w tym zarządzaniem ich bezpieczeństwem, opartych o platformę Jobrouter.
5) co najmniej jeden specjalista ds. testów, który:
a) posiada co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe z zakresu testowania aplikacji oraz znajomości procedur, metod i narzędzi testowych dla systemów informatycznych;
b) posiada aktualny certyfikat potwierdzający wiedzę z zakresu organizacji i realizacji procesu testowego np. ISTQB lub ISEB, na poziomie co najmniej podstawowym;
c) posiada doświadczenie związane z zarządzaniem testami w co najmniej jednym projekcie informatycznym, w którym zaprojektowano i wdrożono system BPM/ Workflow.
Uwaga: Funkcji nie można łączyć.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
b) dowody określające czy usługi wskazane w Wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są:
• referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane;
• jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalne zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-29 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-28
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sporządzenie opracowania doboru ciepłomierzy budynkowych dla węzłów Kochanowskiego 23 i 29. Montaż ciepłomierzy w węzłach cieplnych Kochanowskiego 23 i Kochanowskiego 29.
- Awaryjne zabezpieczenie pałacu w Sztynorcie , Wzmocnienie stropów w pom 0.08 i 1.07
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla Pracowników UDT, Członków ich rodzin oraz Osób Towarzyszących i Seniorów
- Zakup wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej i Elektronicznej Legitymacji Doktoranta oraz blankietów bez nadruku (...)
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego o DMC do 19T
- Remont placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 381 przy ul. M. Drzymały 1 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczających Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielność"
- "Dostawa oprogramowania wspierającego pracę zdalną w Zduńskowolskim Szpitalu Powiatowym Sp. z o. o."
- Zakup subskrypcji Microsoft 365 na potrzeby Urzędu Miejskiego w Siechnicach
- Dostawa komputerów poleasingowych
- Dostawa zestawów komputerowych, plotera oraz monitora
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.