eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinDostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu
„Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 683 – 77 – 81/83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cichocin@ciechocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ciechocin.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu
„Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6132d2f3-f88c-48ea-abb7-238eb23ff8d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031589/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczny Samorząd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie finansowane z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00200435

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 278300,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach Projektu
„Cyberbezpieczny Samorząd”
2. Zamówienia obejmuje dostawę i oprogramowanie urządzeń typu:
 Oprogramowanie typu NAC
 Oprogramowanie typu DLP
 Switch zarządzalny
 Serwer dla rozwiązań cybrebezpieczeństwa
 UTM i retencja logów dla Urzędu Gminy oraz GOPS
 Centralny UPS 10KVA. 10KW
 Szkolenie specjalistyczne dla Administratora IT
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4. Dostawę należy zrealizować do siedziby Zamawiającego. Przez dostawę Wykonawca ma rozu-mieć jednorazową lub sukcesywną dostawę całego przedmiotu zamówienia do siedziby Za-mawiającego oraz rozładunek i wniesienie do wskazanego przez Zamawiającego pomieszcze-nia.
5. O ile w opisie przedmiotu zamówienia, wyjaśnieniach do przetargu Zamawiający wskazuje na-zwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przy-jąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Ciężar dowodu wykazania równoważności spoczywa na wykonawcy.
6. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zosta-ły określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodze-niem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
7. Zamówienie musi zostać realizowane w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy spo-rządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym w terminie do 7 dni od daty podpi-sania umowy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z przedstawionym harmonogramem rzeczowo-finansowym.
9. Wykonawca zobowiązany jest do stałej współpracy z zamawiającym, w celu koordynowania prawidłowego przebiegu dostawy oraz wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycz-nymi Za-mawiającego.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt do siedziby Za-mawiającego.
11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wady i szkody powstałe w czasie transportu przed-miotu zamówienia.
12. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie powinny zostać zamontowane, zainstalowane i skonfi-gurowane.
13. Ostateczny odbiór dostarczonego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia nastąpi na pod-stawie protokołu odbioru. Protokół odbioru zostanie sporządzony po sprawdzeniu dostarczo-nego przedmiotu zamówienia.
14. W przypadku stwierdzenia niezgodności dostawy z SWZ i/lub z ofertą Wykonawcy, Wykonaw-ca zobowiązany jest do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia na wolny od wad, a w przypadku braków ilościowych — do dostarczenia różnicy wynikającej z SWZ i oferty Wyko-nawcy i faktycznie zrealizowanej dostawy w terminie ustalonym przez Zamawiającego
15. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest współfinansowane w ramach Funduszy Europej-skich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działa-nie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Cyfrowego - Umowa o powierzenie grantu o nu-merze FERC.02.02-CS.01-001/23/0979/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.
16. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić przedstawicielowi zamawiającego do akceptacji wszelkie dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do zastosowania na tery-torium Polski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

48820000-2 - Serwery

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

42961100-1 - System kontroli dostępu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InfoSoftware Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000397455

7.3.3) Ulica: ul. Przemysłowa 5A,

7.3.4) Miejscowość: Szczepańcowa

7.3.5) Kod pocztowy: 38-457

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342309,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.