Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00177721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 16
1.5.2.) Miejscowość: Lubsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-313
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsza@lubsza.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb33d99d-8137-427e-8463-59c7738ecbff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciągnika wraz z osprzętem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb33d99d-8137-427e-8463-59c7738ecbff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018850/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup ciągnika wraz z osprzętem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00177721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 464817 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Zakup i dostawa ciągnika rolniczegoSzczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1. Rok produkcji 2025
2. Silnik
a) Moc maksymalna silnika minimum 110 KM wg normy ECE R120 – ISO TR14396
b) Silnik spełniający normy Tier 5, Stage 5
c) Ilość cylindrów 4
d) Pojemność silnika 4000 – 4500 cm3
3. Układ napędowy
a) Napęd na cztery koła 4x4, sterowany elektrohydraulicznie, z blokadą mechanizmów różnicowych.
b) Prędkość transportowa min. 40 km/h ECO – przy obniżonych obrotach silnika.
c) Funkcja STOP - GO zatrzymanie ciągnika bez użycia sprzęgła
d) Funkcja Powershuttle z regulacją
e) Skrzynia biegów zsynchronizowana min 24 do przodu x 24 do tyłu w tym 8 biegów załączane pod obciążeniem
4. Układ hamulcowy i kierowniczy
a) Hamulce zintegrowane niezależne na wszystkie 4 koła,
b) Hamulec postojowy niezależny,
c) Hamulec przyczepy pneumatyczny 1+2 obwody
d) Układ kierowniczy hydrostatyczny z niezależną pompą wspomagania
e) Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
f) Przednia oś amortyzowana
5. Układ roboczy
a) W.O.M. tył 540 - 540 ECO – 1000 Obr./min
b) Wydajność pompy hydraulicznej min 110 l/min
c) Udźwig tylnego TUZ min 5500 kg
d) Udźwig przedniego TUZ min 2200 kg
e) Szybkozłącza hydrauliczne z regulacją przepływu min - 6 szt. (3 pary)
f) Dodatkowe zawory do obsługi ładowacza czołowego 2 szt.
g) Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem, dodatkowy dolny zaczep rolniczy
6. Inne wymagania
a) Minimalna masa własna ciągnika 5500 kg
b) Rejestracja ciągnika – 2 osoby, fotel dla pasażera z pasem bezpieczeństwa
c) Kabina amortyzowana z wentylacją, ogrzewaniem i klimatyzacją
d) Elektroniczny joystick do sterowania ładowaczem czołowym, z funkcją zmiany biegów i kierunku jazdy.
e) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym
f) Ogumienie standard – szerokość min. przód 440 mm, tył 540 mm
g) Ciągnik musi posiadać dodatkowe oświetlenie robocze z przodu 4 szt. i z tyłu 4 szt. LED
h) Radio
7. Ładowacz czołowy
a) Udźwig min. 2000 kg
b) Wysokość załadunku min 3,5 m.
c) Sterowane z kabiny za pomocą elektronicznego joysticka.
d) Tłokowy amortyzator drgań.
e) Konstrukcja wsporcza do ciągnika. Szybkie mocowanie/ściąganie ładowacza z ciągnika.
f) Łyżka do materiałów sypkich o szerokości min. 2,2 m.
g) Widły do palet.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 332126 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zakup i dostawa przyczepy hakowej.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
1. Przyczepa hakowa do przewozu kontenerów
Przyczepa hakowa nowa, produkowana seryjnie, posiadająca certyfikaty i dopuszczenia do ruchu drogowego, dostosowana do współpracy z ciągnikiem rolniczym o mocy 80 KM (o parametrach pompy hydraulicznej ciągnika 50l/min., ciśnienia roboczego 200 bar).
2. Wyposażenie (budowa) przyczepy
a) rama spawana z profli zamkniętych ze stali o podwyższonej wytrzymałości
b) hydrauliczne sterowanie mechanizmami
c) zawieszenie wahaczowe z półosiami sztywnymi
d) drogowa instalacja hamulcowa z zaworem trójzakresowym
e) instalacja oświetleniowa
f) hamulec postojowy z korbą ręczną
g) kliny podporowe
h) przykręcany odkładacz przewodów
i) hak z zapadką regulowany w 3-ch położeniach dostosowany do kontenerów wykonanych wg DIN 30722
j) mechaniczna blokada ram
k) hydrauliczna stopa podporowa
l) błotniki na kołach tylnych
m) ogumienie 360/65-16
n) zaczep dyszla obrotowy Ø 40
o) kąt rozładunku kontenera nie mniejszy niż 45stopni
p) prędkość jazdy wraz z kontenerem max. 25/km/godz.
q) Ładowność max. kontenera wraz z ładunkiem 7.500 kg, technicznie dopuszczalna masa całkowita 10.400 kg
r) Długość kontenera współpracującego MIN./MAKS. (MM): 4100/4600
3. Wymiary przyczepy
a) Rozstaw osi - 2000 mm
b) Rozstaw zawieszenia – 1200 mm
c) Wznios podłogi kontenera – 1090 mm
d) Wysokość haka – 1230 mm
e) Regulowane oczko zaczepu 470 + 165
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 100645 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3. Zakup i dostawa kosiarki bijakowej tylno – bocznej.Kosiarka fabrycznie nowa, rok produkcji nie wcześniej niż 2024.
Szerokość robocza 140 cm.
Rolka podporowa o regulowanej wysokości
Średnica wału roboczego min 130mm
Noże robocze 12 szt
Kąt pracy w górę min. 90 st.
Kąt pracy w dół min. 65 st.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki
4.5.5.) Wartość części: 32046 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462972 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462972 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462972 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Osadkowski Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9112025205
7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa 6
7.3.4) Miejscowość: Bierutów
7.3.5) Kod pocztowy: 56-420
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462972 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), ponieważ złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, Zamawiający odrzucił przedmiotową ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5, co w konsekwencji skutkuje unieważnieniem postępowania
w oparciu o art. 255 pkt 2 wyżej cyt. ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38130 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGROHANDEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752478570
7.3.3) Ulica: Woźniaków
7.3.4) Miejscowość: Kutno
7.3.5) Kod pocztowy: 99-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI LUBSZA
więcej: przetargi LUBSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa ciągnika wraz z cysternami/beczkowozami do transportu wody pitnej na potrzeby Gminy Kłomnice
- Dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- Zakup koparko-ładowarki i ciągnika z kabiną
- Dostawa przyczepy dekontaminacyjnej do KM PSP w Gliwicach w celu realizacji zadań POLiOC
więcej: Kosiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





