eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybno › "Modernizacja hydroforni wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy" cześć I i II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja hydroforni wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy” cześć I i II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rybno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000543670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubawska 15

1.5.2.) Miejscowość: Rybno

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-220

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminarybno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminarybno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-491b8eb2-baba-11ee-b7da-22bd761ba7f3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja hydroforni wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy” cześć I i II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-491b8eb2-baba-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002794/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja hydroforni wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy - modernizacja hydroforni.

1.1.3 Moderbizacja hydrofornii wraz z przebudową dróg w m. Koszelewy - droga gminna.

1.1.5 Modernizacja hydrofornii wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy - droga wewnętrzna.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00065188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4067245,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Modernizacja hydroforni wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy” część I i II. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 6PGR.
2. Przedmiotowe zadanie składać się będzie z inwestycji dotyczącej modernizacji hydroforni (część I) wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy (część II).
3. Część I - Modernizacja hydroforni polegać będzie między innymi na remoncie istniejącego budynku wraz z wymianą armatury, regeneracji jednej studni głębinowej, wybudowaniu dwóch zewnętrznych zbiorników na wodę pitną, a także wykonaniu instalacji fotowoltaicznej.
4. Przedmiot zamówienia część I składa się z wykonania robót budowlanych w zakresie:
1) Prace zewnętrzne:
a) Montaż 2 szt. zbiorników po 100m3 każdy,
b) Odtworzenie ujęć wodociągowych P2 i P3 wraz z oczyszczeniem studni
c) Wykonanie robót elektrycznych zasilenia studni głębinowych,
d) Wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 30 kW,
e) Montaż agregatu prądotwórczego,
f) Ogrodzenie terenu.
2) Budynek hydroforni:
a) Remont obiektu, tj. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, remont dachu, wykonanie ocieplenia obiektu, szpachlowanie ścian wraz z malowaniem, wykonanie glazury i terakoty, itp.
b) Demontaż istniejącej armatury wraz z wymianą urządzeń,
c) Prace elektryczne- instalacja oświetleniowa, gniazdowa, energetyczna do szafy sterującej, WLZ, itp.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna.
10. Zamawiający informuje, iż na przedmiotowe zadanie dotyczące modernizacji hydroforni (cześć I) zostało wydane stosowne pozwolenia na budowę – decyzja o pozwoleniu na budowę Nr 111/2022 z dnia 22.03.2022.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 2000904,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zadanie pn. „Modernizacja hydroforni wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy” część I i II. Zamówienie inwestycyjne dofinansowane jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, Edycja 6PGR.
2. Przedmiotowe zadanie składać się będzie z inwestycji dotyczącej modernizacji hydroforni (część I) wraz z przebudową dróg w miejscowości Koszelewy (część II).
5. Część II - Inwestycja drogowa obejmuje przebudowę odcinka drogi o długości – 1497,80 m, w tym:
1) drogi gminnej nr 185073N - 1 076,85m,
2) dróg wewnętrznych - 420,95 m.
6. Droga gminna określona w pkt 5 ma wymiary: nawierzchnia bitumiczna gr. 9,0 cm, szer. jezdni 5,0m, wraz z podbudową, zjazdami i poboczem.
7. Drogi wewnętrzne określone w pkt 5 mają wymiary: nawierzchnia bitumiczna gr. 9,0 cm, szerokość jezdni – 3,75 – 5,5 m, wraz z podbudową, zjazdami i poboczem.
8. Na ww. drogach wewnętrznych występują dwa przepusty długość przepustów 7,0 oraz 8,0 m, średnice przepustów O500 oraz O600. Na drogach wewnętrznych w obrębie przebudowywanego skrzyżowania występuje chodnik szer. 1,5-2,0m, palisadę z elementów betonowych 16x20 cm na odcinku ok 14,0 zaprojektowana z uwagi na różnicę wysokości pomiędzy jezdnią, a wejściem na plac zabaw.
Drogi wyposażone są oznakowanie oraz urządzenia bezpieczeństwa (barierkę).

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załączona dokumentacja techniczna.
10. Zamawiający informuje, iż przedmiotowe zadanie dla części II (drogi) będzie realizowane według zgłoszenia robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 2066340,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2284315,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2890000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2295180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Metrolog Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631861838

7.3.3) Ulica: Kościuszki 97

7.3.4) Miejscowość: Czarnków

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2295180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2249949,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2249949,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2249949,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Budowlane Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741478153

7.3.3) Ulica: Długa 27

7.3.4) Miejscowość: Brodnica

7.3.5) Kod pocztowy: 87-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2249949,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.