Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00247845/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdkium.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13054cb8-36f3-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001978/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Odholowanie pojazdów z dróg Gminy Wałbrzych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DU.260.38.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 455445,86 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 349189,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w sposób ciągły, w systemie 24-godzinnym, 7 dni w tygodniu usługi usuwania pojazdów z dróg zlokalizowanych na terenie gminy Wałbrzych i ich przekazywania na wskazany parking strzeżony w Wałbrzychu.
Podstawa: art. 50a oraz art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U.2021.450 ze zm.) oraz rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 czerwca 2011r. w sprawie usuwania pojazdów pozostawionych bez tablic rejestracyjnych lub których stan wskazuje na to, że nie są używane (Dz.U.2011.143.845 ze zm.) i rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 listopada 2018r. w sprawie usuwania pojazdów, których używanie może zagrażać bezpieczeństwu lub porządkowi ruchu drogowego albo utrudniających prowadzenie akcji ratowniczej (Dz.U.2018.2285 ze zm.).
2.Wykonawca zobowiązany jest do:
2.1.usuwania pojazdów z dróg położonych na terenie gminy Wałbrzych na wyznaczony parking strzeżony, zlokalizowany na terenie Wałbrzycha, w systemie całodobowym, 7 dni w tygodniu,
2.2.sprawnego i rzetelnego wykonania dyspozycji usunięcia pojazdu z zastosowaniem odpowiedniego sprzętu specjalistycznego, dopuszczonego do ruchu (wyszczególnionego w SWZ) posiadającego ważne badania techniczne i ubezpieczenia oraz z zachowaniem wymogów określonych w przepisach powszechnie obowiązujących, dotyczących w szczególności bezpieczeństwa na drogach publicznych.
Usuwanie pojazdów na wyznaczony parking strzeżony odbywać się będzie na podstawie dyspozycji o usunięciu pojazdu z drogi wydanej przez uprawnione podmioty, określone przepisami art. 50a ust. 1 oraz art. 130a ust. 4 ustawy – Prawo o ruchu drogowym: policjanta, strażnika miejskiego, osobę dowodzącą akcją ratowniczą.
Pojazd usunięty z drogi w trybie art. 50a ust. 1 oraz art. 130a ust. 1 i 2 ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do ustawy przechowywany będzie na parkingu strzeżonym wyznaczonym przez Zamawiającego (parking strzeżony podany w dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony podmiot ma mieć tą samą lokalizację, co parking strzeżony podany przez Zamawiającego).
3. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia czasu dojazdu:
3.1.nieprzekraczającego liczby minut podanych w ofercie od otrzymania zgłoszenia odholowania pojazdu
na podstawie art. 130a ustawy – Prawo o ruchu drogowym,
3.2.nieprzekraczającego 12 godzin od otrzymania zgłoszenia odholowania pojazdu na podstawie art. 50a ustawy – Prawo o ruchu drogowym.
4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania całodobowego stanowiska dyspozytorskiego, przyjmującego od przedstawiciela uprawnionego organu /podmiotu telefonicznego zgłoszenia usunięcia pojazdu.
5. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania dokumentacji fotograficznej potwierdzającej stan pojazdu przed załadunkiem.
6. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania pojazdu lub pojazdu i jego elementów do załadunku
w zakresie wszelkich prac towarzyszących przygotowaniu pojazdu do transportu, w tym:
6.1.załadunku pojazdu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem, zniszczeniem i kradzieżą podczas transportu,
6.2.uporządkowania ze szkła, metalu i innych odpadów miejsca zdarzenia, na którym znajdował się pojazd przeznaczony do usunięcia,
6.3.dojazdu z holowanym pojazdem lub pojazdem i jego elementami na wyznaczony przez Zamawiającego parking strzeżony zlokalizowany na terenie gminy Wałbrzych,
6.4.rozładunku pojazdu lub pojazdu i jego elementów na parkingu strzeżonym w miejscu wskazanym przez osobę przyjmująca pojazd do przechowywania,
6.5.przekazania pojazdu na parking strzeżony na podstawie kopii dyspozycji usunięcia pojazdu (dyspozycji prawidłowo wypełnionej i zawierającej wszystkie dane) wydanej przez uprawniony podmiot i protokołu zdawczo-odbiorczego pojazdu.
7.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji otrzymanych dyspozycji usunięcia pojazdu wydanych przez uprawniony podmiot.
8.Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu w każdy poniedziałek do godz. 10:00 pocztą elektroniczną skanów dyspozycji usunięcia pojazdu wydanej przez uprawniony podmiot w ciągu 7 dni poprzedzających poniedziałek (w przypadku, gdy poniedziałek będzie święto, skany należy przesłać
w najbliższy dzień roboczy). Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie także do przesłania dyspozycji usunięcia danego pojazdu w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w trakcie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych.
10.Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w sposób ciągły, w systemie 24-godzinnym, 7 dni
w tygodniu oraz do zapewnienia całodobowej łączności telefonicznej.
11.Wykonawca powinien przejąć pojazd od strażnika miejskiego, funkcjonariusza policji lub osoby dowodzącej akcją ratowniczą pod warunkiem, że dyspozycja usunięcia pojazdu jest wypełniona prawidłowo i zawiera wszystkie dane w części zapisów dotyczących: marki pojazdu, numeru rejestracyjnego
(w momencie jego braku – numeru podwozia), daty zdarzenia, przyczyny usunięcia, dane miejsca skąd pojazd ma być odholowany. W dyspozycji powinny być zwarte dane kierowcy, który w dniu zdarzenia dysponował pojazdem oraz oświadczenie, w którym kierujący oświadcza, że jest lub nie jest właścicielem pojazdu. W przypadku gdy Wykonawca wykona usługę usunięcia pojazdu na podstawie dyspozycji, która nie jest wypełniona prawidłowo i nie zawiera wszystkich wymaganych danych, Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za wykonaną usługę do czasu przedłożenia prawidłowo wypełnionej dyspozycji
a Zamawiający wstrzymuje się z zapłatą należytego wynagrodzenia.
Wykonawca nie odpowiada za treść dyspozycji usunięcia pojazdu, której nie może zweryfikować na miejscu.
12.Wykonawca odstąpi od usunięcia pojazdu, na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu w przypadku ustania przyczyny jego usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021.1129 ze zm.) unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn. Świadczenie usług usuwania pojazdów z dróg na podstawie art. 50a i art. 130a ustawy - Prawo o ruchu drogowym.Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
2) wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W postępowaniu została złożona jedna oferta, którą Zamawiający odrzucił na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433503,20 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa i montaż wyposażenia/mebli do Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA - ZDRÓJ" Sp. z o.o., przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa 2 pojazdów ciężarowych z zabudową hakową, dla Zakładu Odbioru i Transporty Odpadów Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
- "Remont i rozbudowa budynku mieszkalnego przy ul. Mieroszowskiej 11 w Wałbrzychu"
- Dostawa komputerów przenośnych
- Zakup klastra serwerowego z macierzą dyskową do obsługi Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu
- Dostawa sprzętu informatycznego z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Wałbrzyski"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych."
- Przewóz dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Oławy do placówek oświatowych w 2026 roku
- Transport materiałów medycznych i worków do żywienia pozajelitowego z Apteki Szpitalnej USD do miejsca zamieszkania pacjenta dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





