Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00239565/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-11
- 2024/BZP 00254339/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 2 szt. suwnic podwieszanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Przemysłowy Instytut Motoryzacji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000036044
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 55
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-301
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: instytut@pimot.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pimot.lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pimot1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania i rozwój
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 2 szt. suwnic podwieszanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-762ad388-da24-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków UE w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycja A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego, Schemat B: Infrastruktura badawcza – przedsięwzięcia realizowane przez Sieć Badawczą Łukasiewicz na podstawie złożonego wniosku o dofinansowanie nr KPOD.01.18-IW.03-0014/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/4/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 szt. suwnic podwieszanych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego oraz demontażem 2 posiadanych suwnic przez Zamawiającego.
2. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Podczas wizji lokalnej Zamawiający umożliwi Wykonawcy zapoznanie się zarówno z charakterystyką pomieszczenia, w którym będą demontowane i montowane suwnice, jak również z charakterystyką toru jezdnego, na którym będą montowane suwnice. Odbycie wizji lokalnej, będzie możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-15.00, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Zgłoszenie uczestnictwa w wizji lokalnej należy kierować z wyprzedzeniem co najmniej 2 dni roboczych za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania (platforma Open Nexus) określonej w Rozdziale I ust. 2 SWZ. W zgłoszeniu należy wskazać proponowany termin oraz godzinę odbycia wizji lokalnej. Ze względu na konieczność dostosowania oferowanych suwnic do posiadanego przez Zamawiającego toru jezdnego suwnic, w tym rzeczywistego zweryfikowania przez Wykonawcę wymiarów i parametrów technicznych obecnego torowiska, uczestnictwo w wizji lokalnej jest obowiązkowe w rozumieniu art. 131 ust. 2 pkt 1) w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp. W celu sprawnego dokonania weryfikacji wymiarów i parametrów technicznych posiadanego torowiska przez Wykonawcę, Zamawiający w trakcie wizji lokalnej udostępni wraz obsługą wózek/podnośnik.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42414210-6 - Suwnice
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 256 uPzp.„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.”.
Uzasadnienie faktyczne: W trakcie prowadzonego postępowania, w wyniku analizy pytań Wykonawców, Zamawiający powziął informacje o możliwości wykonania przedmiotu zamówienia wedle nowocześniejszej i bardziej odpowiadającej potrzebom Zamawiającego technologii i co za tym idzie bardziej efektywnego wydatkowania środków finansowych, w szczególności przez rozszerzenie przedmiotu zamówienia o dodatkowe urządzenia sterujące, falowniki oraz zmianę koncepcji zasilania suwnic w hali.
Tym samym na obecnym etapie dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, gdyż konieczne jest ponowne usystematyzowanie potrzeb Zamawiającego oraz przeprowadzenie niezbędnych inwentaryzacji i analiz technicznych.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.