Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259868/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2021/BZP 00267176/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
- 2022/BZP 00063661/01 - Wynik z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
3/W6.383/2021-ZP.D dostawa aparatury kontrolnej i badawczej dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA ŁÓDZKA
1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Aleja Politechniki 6
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 93-590
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 42 631 29 30
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wojciechowska-cholewa@p.lodz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl/ Platforma zakupowa Zamawiającego - https://plodz.ezamawiajacy.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269009
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00259868/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2, Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
84
Po zmianie:
98
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Data do
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - miesiące (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 3, Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
3
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Żąda jednak, aby wykonawca wskazał części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
2. Zamawiający żąda podania tej informacji w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SWZ, oraz podania, o ile są już znane, nazwy (firmy) tych podwykonawców oraz ich procentowy udział w realizacji zamówienia.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu umowy i zatrudnionych podwykonawców jak za działania własne. Brak ww. informacji będzie oznaczać, iż całość zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę.
4. Przy realizacji niniejszego Przedmiotu Zamówienia z udziałem Podwykonawców zastosowanie mają przepisy Działu VII, Rozdział 5 „Podwykonawstwo” Ustawy Pzp oraz art.6471 Kodeksu Cywilnego.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował i dostarczył zamówienie w terminach określonych dla poszczególnych części tj.
Część 1 – w terminie max. do 16 tygodni od dnia podpisania umowy;
Część 2 – w terminie max. do 12 tygodni od dnia podpisania umowy;
Część 3 – w terminie nie później niż do dnia 30.12.2021 r.
UWAGA: Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XXVI SWZ.
2. Za dzień dostarczenia sprzętu Zamawiający uważać będzie dzień, w którym sprzęt został zainstalowany i uruchomiony przez Wykonawcę w miejscu dostawy i nastąpiło obustronne podpisanie protokołu odbioru – Załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Żąda jednak, aby wykonawca wskazał części zamówienia której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
2. Zamawiający żąda podania tej informacji w Formularzu oferty - Załącznik nr 1 do SWZ, oraz podania, o ile są już znane, nazwy (firmy) tych podwykonawców oraz ich procentowy udział w realizacji zamówienia.
3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu umowy i zatrudnionych podwykonawców jak za działania własne. Brak ww. informacji będzie oznaczać, iż całość zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę.
4. Przy realizacji niniejszego Przedmiotu Zamówienia z udziałem Podwykonawców zastosowanie mają przepisy Działu VII, Rozdział 5 „Podwykonawstwo” Ustawy Pzp oraz art.6471 Kodeksu Cywilnego.
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował i dostarczył zamówienie w terminach określonych dla poszczególnych części tj.
Część 1 – w terminie max. do 16 tygodni od dnia podpisania umowy;
Część 2 – w terminie max. do 14 tygodni od dnia podpisania umowy;
Część 3 – w terminie nie później niż do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
UWAGA: Termin dostawy stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Kryteria oceny ofert zostały szczegółowo opisane w Rozdziale XXVI SWZ.
2. Za dzień dostarczenia sprzętu Zamawiający uważać będzie dzień, w którym sprzęt został zainstalowany i uruchomiony przez Wykonawcę w miejscu dostawy i nastąpiło obustronne podpisanie protokołu odbioru – Załącznik nr 10 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ - Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 Oryginalnych ulotek producenta, katalogów, ulotek o produkcie, kart danych technicznych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załącznikach nr 2.1 - 2.3 do SWZ.
W przypadku gdyby któryś z parametrów nie był potwierdzony w dokumentach jak wyżej Wykonawca przedłoży oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora producenta dotyczące spełniania tego parametru.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2, jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów wskazanych w pkt. XIV.1 wraz z ofertą lub złożone dokumenty są niekompletne Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
4. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
4.1. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert;
4.2. mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu;
4.3. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania.
Po zmianie:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2.1- 2.3 do SWZ - Zamawiający żąda złożenia, wraz z ofertą, następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1.1 Oryginalnych ulotek producenta, katalogów, ulotek o produkcie, kart danych technicznych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załącznikach nr 2.1 - 2.3 do SWZ.
W przypadku gdyby któryś z parametrów nie był potwierdzony w dokumentach jak wyżej Wykonawca przedłoży oświadczenie producenta lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora producenta dotyczące spełniania tego parametru.
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2, jeżeli Wykonawca nie złoży dokumentów wskazanych w pkt. XIV.1 wraz z ofertą lub złożone dokumenty są niekompletne Zamawiający wezwie jednokrotnie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie.
4. Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli:
4.1. przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert;
4.2. mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu;
4.3. zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
5. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składają się:
a) Formularz Oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
b) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych, warunków gwarancji i szkoleń – Załącznik nr 2 do SWZ
c) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale XIV SWZ. – tj. Oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, karty danych technicznych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2 do SWZ.
d) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 dotyczące spełnienia warunku udziału w postpowaniu, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
e) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
f) Oświadczenie w trybie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
g) Pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), a ofertę składa pełnomocnik.
h) Zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),
i) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),
j) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 j) jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 1j), pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
8. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert w języku innym niż polski.
10. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
Po zmianie:
5. W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę, na którą składają się:
a) Formularz Oferty, sporządzony na wzorze stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
b) Zestawienie wymaganych parametrów technicznych, warunków gwarancji i szkoleń – Załącznik nr 2.1. - 2.3 do SWZ
c) Przedmiotowe środki dowodowe wskazane w rozdziale XIV SWZ. – tj. Oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, karty danych technicznych w języku polskim potwierdzających wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia (jeśli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski) – w zakresie niezbędnym do oceny parametrów bezwzględnie wymaganych określonych w załączniku nr 2.1 do 2.3 SWZ.
d) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 dotyczące spełnienia warunku udziału w postpowaniu, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
e) Oświadczenie/a w trybie art. 125 ust. 1 dotyczące braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
f) Oświadczenie w trybie art. 125 ust. 1 Ustawy Pzp, sporządzone na wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ dla każdego z podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (jeżeli dotyczy),
g) Pełnomocnictwo do złożenia oferty udzielone pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli umocowanie osoby wskazanej w ofercie nie wynika z dokumentów rejestrowych), a ofertę składa pełnomocnik.
h) Zobowiązanie/a podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli dotyczy),
i) oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje) - w postaci elektronicznej i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje),
j) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w pkt 1 j) jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 1j), pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów.
8. Oferta, oświadczenia oraz dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszej SWZ, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
9. Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert w języku innym niż polski.
10. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.7. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SZP/243-199/2025_Dostawa specjalistycznego kriostatu do badania układów elektronicznych mocowanych na podstawkach ceramicznych typu DIP z możliwością rozbudowy o inne uchwyty próbek na potrzeby PWr.
- AD/ZP/87/25 "Dostawa fabrycznie nowego lub powystawowego analizatora wielkości cząsteczek wraz z zestawem komputerowym, oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem szkolenia dla Politechniki Poznańskiej".
- Dostawa urządzeń do pracowni hodowli komórkowych oraz do pracowni biochemii AWFiS z podziałem na części
- Zakup i dostawa ośmiu scyntylatorów na osłonę aktywną wysokoczułego spektrometru gamma na potrzeby Instytutu Fizyki UJ.
- 74.2025 Dostawa systemu monitorowania i analizowania zachowania myszy na potrzeby Katedry i Zakładu Biofizyki i Neurobiologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Zakup tachimetru optycznego
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.