eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobreModernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe- część I, Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II Numer referencyjnyGKI 271.72013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-23

Dobre: Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe- część I, Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II Numer referencyjny: GKI 271.72013
Numer ogłoszenia: 200268 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobre , ul. Tadeusza Kościuszki 1, 05-307 Dobre, woj. mazowieckie, tel. 25 7571190, faks 25 7571190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminadobre.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe- część I, Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II Numer referencyjny: GKI 271.72013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: 1) Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe- część I; 2) Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II . 2. Przedmiotem zamówienia Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe- część I jest: 1) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni; 2) Wyrównanie i ułożenie warstwy nawierzchni bitumicznej; 3) Wyrównanie i uzupełnienie poboczy; 4) Uzupełnienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -przedmiar robót. 3. Przedmiotem zamówienia Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II jest : 1)sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej po stronie lewej jezdni na gr.4cm; 2) Wyrównanie lokalne powierzchni po stronie prawej jezdni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o śr. gr.10 cm, 3) Ułożenie siatki z włókna szklanego 100/100KN szer.2,0m; 4) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr.4cm, 5) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.4cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -przedmiar robót..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dla części I i dla części II, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.60.00-0, 45.23.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. jedną robotę polegającą na modernizacji lub remoncie lub budowie drogi o wartości 100 000 zł brutto- (bez względu na liczbę części na jaką składa Wykonawca ofertę).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy dla części I i części II - w formie aneksu w zakresie terminu realizacji umowy w razie: 1) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy); 2) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gminadobre.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2013 godzina 12:00, miejsce: GMINA DOBRE ul. T. Kościuszki 1 05-307 Dobre.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia Modernizacja drogi gminnej stanowiącej dojazd do gruntów rolnych w miejscowości Poręby Nowe- część I jest: 1) Oczyszczenie istniejącej nawierzchni; 2) Wyrównanie i ułożenie warstwy nawierzchni bitumicznej; 3) Wyrównanie i uzupełnienie poboczy; 4) Uzupełnienie oznakowania pionowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.60.00-0, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia Remont (odtworzenie) istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi gminnej - ulica Targowa w miejscowości Dobre po wybudowaniu kanalizacji sanitarnej.- część II jest : 1)sfrezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej po stronie lewej jezdni na gr.4cm; 2) Wyrównanie lokalne powierzchni po stronie prawej jezdni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o śr. gr.10 cm, 3) Ułożenie siatki z włókna szklanego 100/100KN szer.2,0m; 4) Wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr.4cm, 5) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr.4cm Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - dokumentacja projektowa; -specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; -przedmiar robót..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.60.00-0, 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.