Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00198848/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: „Od szkolenia – do zatrudnienia”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubuska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamenhofa 1
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-186
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubuska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92e22507-c0d9-47c2-86c8-904dd458b4ee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna nadzorowana przez Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: „Od szkolenia – do zatrudnienia”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e22507-c0d9-47c2-86c8-904dd458b4ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00268935
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126311/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Przeprowadzenie szkoleń zawodowych i kursów z zakresu kompetencji cyfrowych w ramach projektu: „Od szkolenia – do zatrudnienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie pt. „Od szkolenia – do zatrudnienia” o numerze FELB.06.02-IP-0036/24 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 – 2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00198848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LWK.ZZP.2710.07.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 652186,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych (zwanych dalej „szkoleniami” lub „szkoleniami zawodowymi” oraz kursów z zakresu kompetencji cyfrowych (zwanych dalej „kursami”) wraz z zapewnieniem sal i innych niezbędnych warunków szkoleniowych oraz wyżywieniem dla każdego uczestnika. Obszarem realizacji zadania jest teren województwa lubuskiego.
2. Wsparcie kierowane jest do uczestników projektu: mieszkańców województwa lubuskiego w wieku 15-24 lat, które kwalifikują się do objęcia wsparciem, zgodnie z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie.
3. Cena ofertowa powinna obejmować wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę w związku z realizacją zamówienia m.in. realizację zajęć (trener/wykładowca), koszt materiałów dydaktycznych i informacyjno-promocyjnych, sporządzenie dokumentacji z przeprowadzonych szkoleń/kursów/egzaminów, wydanie zaświadczeń/certyfikatów/świadectw ukończenia szkoleń/kursów, najem sal, usługi cateringowe/wyżywienie, przeprowadzenie badania kompetencji/kwalifikacji, koszty wyżywienia uczestników oraz ewentualne koszty dojazdów, wyżywienia i ewentualnego noclegu dla wykładowców/trenerów.
4. Zakres usług szkoleniowych określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowi ich orientacyjną liczbę w ramach zamówienia. Z uwagi na fakt, że podstawą kwalifikacji uczestnika na poszczególne kursy i ich rodzaj jest IPD (indywidualny plan działania) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia ilości nie mniejszej niż 60% nominalnej wartości zamówienia określonej w ofercie, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Nominalne zwiększenie wartości zamówienia względem ceny ofertowej do 120 % nie stanowi rozszerzenia zamówienia lecz dopuszczalny sposób jego realizacji. Rozliczanie z Wykonawcą nastąpi zgodnie z rzeczywistym wykonaniem przedmiotu umowy zgodnie z ceną jednostkową przedstawioną w ofercie cenowej Wykonawcy.
5. Ilości poszczególnych kursów zawodowych mają charakter szacunkowy. Rzeczywiste zapotrzebowanie ma poszczególne kursu zostanie określone za pomocą IPD każdego z uczestników projektu, które mogą być ograniczone przez Zamawiającego zasobami środków finansowych przeznaczonych na realizację zamówienia.
6. Zakresem projektu objętych zostanie 100 uczestników, z których każdy odbędzie kurs zawodowy oraz – jeśli IPD wykaże taką zasadność – kurs komputerowy. Podstawą kwalifikacji na poszczególne kursy będą wyniki IPD. Uwaga: uczestnik w miarę posiadanych środków może odbyć więcej niż 1 kurs zawodowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego informowania Zamawiającego o powstałych problemach lub innych niezgodnościach z postawieniami umowy wraz z wyjaśnieniami oraz propozycjami rozwiązań.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w odrębnym dokumencie – Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 680940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2733120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 680940 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profiteo Group Jarosław Nieradka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291458842
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Profiteo Group Jarosław Nieradka
jakie przetargi wygrała firma
Profiteo Group Jarosław Nieradka
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 680940 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dzierżawa aparatu RTG
- Świadczenie usługi logopedycznej dla dzieci i młodzieży oraz konsultacje z rodzicami/opiekunami prawnymi - w podziale na części
- Dostawa ciągnika do bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
- Budowa dojazdu do KTBS - ul. Anny Jagiellonki w Zielonej Górze w ramach zadania "Przebudowa i rozbudowa sieci dróg na terenie Miasta Zielona Góra"
- Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Przytok w 2025 roku
- Przeprowadzenie kursów gastronomicznych ( powiat żagański)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia szkoleń w obszarze bioinformatyki z egzaminem na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 9 części
- Warsztaty dotyczące dobrych praktyk wellbeingowych dla pracowników i kadry kierowniczej Urzędu Miasta Poznania
- Kompleksowa organizacja dwudniowego szkolenia wyjazdowego dla przedstawicieli organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo.
- Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Pieniężno - część I
- Szkoła ucząca się - podnoszenie świadomości, umiejętności i kwalifikację kadry w ramach projektu pn. " Edukacja włączająca odpowiedzią na potrzeby uczniów szkół podstawowych w Gminie Miechów"
- U/15/2025/A Przeprowadzenie audytu wstępnego oraz opracowanie (na podstawie wyników) i wdrożenie dokumentacji SZBI wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla kadry zarządzającej z wdrożonej dok. SZBI
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.