eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont pokrycia dachowego na budynkach Politechniki Rzeszowskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego na budynkach Politechniki Rzeszowskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA RZESZOWSKA IM.IGNACEGO ŁUKASIEWICZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Warszawy 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 7432175

1.5.8.) Numer faksu: 8651075

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorzech@prz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Uczelnia Wyższa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachowego na budynkach Politechniki Rzeszowskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e30c7d22-fc5c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268804

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00239675/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NA/P/172/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146975,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES PRAC OBEJMUJE
roboty branży budowalnej:
" Hol główny przed wejściem do auli (część niższa, na piętrze na galerii) - miejscowy remont sufitu podwieszanego z płyt g-k (wymiana części uszkodzonych płyt G-K, roboty malarskie),
" Hol główny przed wejściem do auli (część wysoka, sufit nad schodami i rejon świetlików) - miejscowy remont sufitu natryskowego z akustyczną, dekoracyjną powłoką końcową (systemowe roboty tynkarskie i malarskie),
" Hol wejściowy (wysoki, przed wejściem do biblioteki) - miejscowy remont sufitu z tynku gipsowego (roboty tynkarskie i malarskie),
" Korytarz na piętrze (rejon V-14, V-15, V-17 i klatki sch. VD-118) - miejscowy remont sufitu na ruszcie met. - częściowo podwieszanego z demontowalnych płyt 120x120 i 60x60 częściowo pełnego z płyt G-K, remont ściany pod doświetleniem korytarza - (wymiana płyt, roboty malarskie)
" Klatki schodowe: VD-118 (z wyłazem) i VD-129 (przy zejściu do kancelarii) - miejscowy remont sufitu z tynku gipsowego (roboty tynkarskie i malarskie),
" Pomieszczenia VD-127, VD-128 - miejscowy remont sufitu z tynku gipsowego oraz remont ściany z tynku gipsowego (roboty tynkarskie i malarskie),
" Pomieszczenia V-13, V-14 - miejscowy remont sufitu natryskowego z akustyczną, dekoracyjną powłoką końcową oraz remont tynku gipsowego na ścianie (systemowe roboty tynkarskie i malarskie),
" Pomieszczenia wc (VD-136, 137, 138) - miejscowy remont sufitów podwieszanych rozbieralnych z płyt z wełny mineralnej 60x60 - pom. 136, 138 (wymiana płyt, malowanie), wymiana całego sufitu w pom. 137, remont tynku ściany,
" Biblioteka (powierzchnia ogólnodostępna + klatka schodowa + rejon świetlików środkowych) miejscowy remont sufitu natryskowego z akustyczną, dekoracyjną powłoką końcową (systemowe roboty tynkarskie i malarskie),
" Biblioteka (pomieszczenia wewnętrzne nr VB-103, VB-106, pomieszczenie OIN) - miejscowy remont sufitu natryskowego z akustyczną, dekoracyjną powłoką końcową (systemowe roboty tynkarskie i malarskie),
" Biblioteka - świetliki boczne (koło kabin) - miejscowy remont sufitu z płyt G-K (wymiana części uszkodzonych płyt G-K, roboty malarskie - części poziome i pionowe świetlików),
" Biblioteka (magazyn VB -115) - remont sufitu z tynku gipsowego (roboty tynkarskie i malarskie),
" Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.5.) Wartość części: 25497 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane związane z remontem pokrycia dachowego:
- oczyszczenie powierzchni,
- zabezpieczenie kabla grzejnego,
- demontaż i montaż nowych wpustów dachowych,
- wykonanie spadków,
- wzmocnienie miejscowe połaci dachu,
- gruntowanie + aplikacja płynnej membrany.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

4.5.5.) Wartość części: 121478 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty do upływu terminu skłdania ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty do upływu terminu skłdania ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.