Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00158379/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa kompleksu sportowego na terenieZPP z kortem tenisowym i boiskiem do siatkówki na dz nr ewid.107/1, 107/2, 107/3, 106, 104, 105/2, 496/5, 496/4, 496/3, 1520/1, 102/2, 103 w m Hadle Szklarskie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORNIK POLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 30
1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 651 40 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawornikpolski.itl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa kompleksu sportowego na terenieZPP z kortem tenisowym i boiskiem do siatkówki na dz nr ewid.107/1, 107/2, 107/3, 106, 104, 105/2, 496/5, 496/4, 496/3, 1520/1, 102/2, 103 w m Hadle Szklarskie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f404866-04b9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009599/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Odbudowa kompleksu sportowego na terenie ZPP z kortem tenisowym i boiskiem do siatkówki na dz. nr ew. 107/1, 107/2, 107/3, 106, 104, 105/2, 496/5, 496/4, 496/3, 1520/1, 102/2, 103 w m Hadle Szklarskie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie jest realizowane przy wsparciu finansowym ze środków Funduszu Solidarności Unii Europejskiej z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi mającej miejsce na terenie województwa podkarpackiego w czerwcu 2020r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158379/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.07.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1944926,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na odbudowie po powodzi z czerwca 2020r. obiektów sportowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą zlokalizowanych przy Zespole Pałacowo-Parkowym w Hadlach Szklarskich.
2. Zakres robót obejmuje:
- boisko do piłki nożnej z piłkochwytami, drenażem i nawodnieniem
- kort tenisowy z ogrodzeniem,
- boisko do siatkówki z ogrodzeniem
- ogrodzenie terenu od strony zachodniej i północnej
- ścieżka spacerowa
- oświetlenie terenu
- ławki parkowe
- nagłośnienie obiektów
- tablica wyników
- strzałochwyt do strzelania z łuku
- przebudowa istniejącego ogrodzenia znajdującego się w terenie zabytkowym (od strony południowo - zachodniej)
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają „dokumentacja projektowa” stanowiąca załączniki nr 9, 10, 11 do SWZ
4. Kolorystyka elementów wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym.
5. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej jak również w nich nieujęte, tj. np. obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonywanych robót, roboty przygotowawcze i porządkowe, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie placu budowy, zabezpieczenie placu budowy zgodnie z BHP, nadzór techniczny, odbiory UDT, wyposażenie w instrukcje, plan oraz sprzęt p.poż. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do wykonania dokumentacji powykonawczej.
6. Prace budowlane muszą być wykonane zgodnie z załączona dokumentacją projektową poleceniami Zamawiającego oraz sztuka budowlaną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa
7. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji projektowej, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło „lub równoważne”, to zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzysza wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane wg zasad wskazanych w pkt 7-8 musi dodatkowo wykazać w ofercie / w trakcie realizacji zamówienia, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści swz i w postępowaniu.
10. Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie (a na etapie prowadzenia robót budowlanych w formie pisma skierowanego do Zamawiającego) z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających w wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa w niniejszym materiale.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści swz. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obwiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. Każdy taki przypadek musi być udokumentowany ze wskazaniem podstawy prawnej i opisu stanu faktycznego.
12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
13. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 znajdują się w rozdziale XVII.1 niniejszej SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2637523,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3306571,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2637523,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Handlowo Usługowo Produkcyjny Emil Dudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921021176
7.3.3) Ulica: Zamojska 2
7.3.4) Miejscowość: Szówsko
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWO - PRODUKCYJNY EMIL DUDEK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD HANDLOWO USŁUGOWO - PRODUKCYJNY EMIL DUDEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2637523,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI JAWORNIK POLSKI
więcej: przetargi JAWORNIK POLSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- MODERNIZACJA BOISKA PIŁKARSKIEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 9 W LESZNIE
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.