eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Budowa przedszkola w Postominie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przedszkola w Postominie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Postomino

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Postomino 30

1.5.2.) Miejscowość: Postomino

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-113

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@postomino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec959012-aaf8-11ee-a681-52fe4aa7189e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przedszkola w Postominie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec959012-aaf8-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009785/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa przedszkola w Postominie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz w ramach programu „Maluch+ 2022-2029”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00010557

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024.SS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9485994,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola i żłobka w Postominie”. Inwestycja realizowana będzie na dz. nr 147/2 obr. Postomino.
3.2. Zamówienie realizowane jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych oraz w ramach programu „Maluch+ 2022-2029”.
3.3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przygotowanie terenu inwestycji wraz zabezpieczeniem placu budowy na czas realizacji zadania,
2) Budowę budynku przedszkola i żłobka o pow. zabudowy 1839,87 m2 i kubaturze 8628 m3
wraz z instalacjami wewnętrznymi;
3) Budowę zewnętrznych instalacji i przyłączy wod-kan, deszczowej i ogrzewania, wewnętrznej linii zasilającej o sieci oświetlenia i instalacji fotowoltaicznej,
4) Wykonanie ciągów komunikacyjnych z kostki brukowej betonowej na warstwach konstrukcyjnych, kolor naturalny beton – szary,
5) Montaż elementów małej architektury - ławek i pojemników na odpady,
6) Po zakończonych robotach tereny zielone uporządkować, wyhumusować ziemią urodzajną
i obsiać trawą.
7) Po zakończonych robotach należy ustawić ogrodzenie terenu z prefabrykowanych przęseł ogrodzeniowych na podmurówce betonowej o łącznej długości ca 230 mb. Przęsła ogrodzeniowe panelowe zgrzewane punktowo z prętów stalowych pojedynczych poziomych i pionowych przetłaczanych w celu uzyskania większej sztywności o wymiarach 4 x 2500 x 1250 mm (gr. x szer. x wys.) ocynkowanego ogniowo i malowanego proszkowo na kolor ANTRACYT ). Przęsła mocowane do słupków stalowych o wym. 60x40 mm i Hmin=2,2 m ocynkowane ogniowo wraz z montażem daszków wykończeniowych – słupki zabetonować w gruncie. Montaż przęseł za pomocą obejm montażowych dedykowanych do paneli wraz ze śrubami. Cokół betonowy (podmurówka betonowa) systemowy składający się z płyty betonowej o wym. 250x25x5 i łącznika betonowego. Dodatkowo należy zamontować dwie systemowe furtki o szerokości 2 m w miejscu dojść do budynku jedną furtkę o szerokości 1m oraz bramę szerokości 3 m rozsuwaną (bez napędu). Furtki wyposażyć w klamkę i zamek patentowy, natomiast bramę wyposażyć w zamek na wkładkę patentową.
3.4. Miejsce wywiezienia urobku z wykopów wskaże Zamawiający w odległości do 2 km.
3.5. Dodatkowo Zamawiający doprecyzowuje zapisy dokumentacji projektowej w zakresie:
1. Izolację termiczną posadzki wykonać za pomocą styropianu min. EPS 100 gr 15 cm.
2. Izolacja termiczna poddasza z wełny skalnej o łącznej grubości min. 35 cm układanych za pomocą 2 warstw płyty z wełny skalnej gr 10 cm układanych krzyżowo oraz 15 cm granulatu z wełny skalnej wdmuchanej na wierzch płyt.
3. Wykonanie drenażu opaskowego fundamentu za pomocą rury drenażowej obsypanej żwirem śr.
5-25 mm 20 cm nad wierzch rury drenażowej.
4. Montaż bulai z przeszkleniem w drzwiach wewnętrznych do sal zajęciowych żłobka i przedszkola.
5. Montaż na sali gimnastycznej systemowej ścianki przesuwnej umożliwiającej oddzielenie części pomieszczenia sali. Ścianka powinna być zainstalowana na systemowych szynach prowadzących na podłodze i suficie.
6. W zakresie instalacji co - regulatory temperatury w pomieszczeniach ogrzewanych montować jako naścienne z możliwością programowania tygodniowego i komunikacji ze sterownikiem w szafce zasilającej.
7. Ścianki działowe w pomieszczeniach toalet wykonać jako systemowe z HPL.
3.6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
3.7. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym:
1. Projekt Zagospodarowania terenu budowa przedszkola i żłobka w Postominie,
2. Projekt architektoniczno-budowlany budowa przedszkola i żłobka w Postominie,
3. Projekt techniczny budowy przedszkola i żłobka w Postominie – branża architektoniczna,
4. Projekt techniczny budowy przedszkola i żłobka w Postominie – branża konstrukcyjna,
5. Projekt techniczny budowy przedszkola i żłobka w Postominie – branża sanitarna,
6. Projekt techniczny budowy przedszkola i żłobka w Postominie – branża elektryczna,
7. Projekt techniczny budowy przedszkola i żłobka w Postominie – branża sanitarna przyłącza wod-kan, kan. deszczowej gruntowy wymiennik ciepła,
8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża budowlana oraz sanitarna,
9. Przedmiary robót stanowiące element pomocniczy przy określeniu ceny,
10. Specyfikacja warunków zamówienia.
3.8. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, koszty wykonania instrukcji przeciwpożarowej wraz z wyposażeniem w sprzęt gaśniczy oraz oznakowanie, koszty wykonania świadectwa charakterystyki energetycznej, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej, zewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, protokoły odbioru przyłączy do budynku, koszty: zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy oraz wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT.
3.9. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach.
3.10. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania
w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych.
3.11. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane.
3.12. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych.
3.13. 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków.
3.14. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
3.15. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego.
3.16. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
3.17. Zamawiający zobowiązuje się do poddania ewentualnych sporów w relacjach z Wykonawcą o roszczenie cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10300000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Rąpalski Firma Ogólnobudowlana LIDER

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4990489981

7.3.4) Miejscowość: Złakowo 18A

7.3.5) Kod pocztowy: 76-113

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10300000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.