eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza - Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim - II etap



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej
budynku ratusza – Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim – II etap

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957576029

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej
budynku ratusza – Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim – II etap

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39922704-e595-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024256/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Remont elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza miejskiego w Ośnie Lubuskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196063/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana stolarki okiennej w elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza – Urzędu Miejskiego w Ośnie Lubuskim – II etap”.
2. Zakres prac obejmuje kompletną wymianę wtórnej stolarki okiennej, usytuowanej na elewacji południowo-wschodniej budynku ratusza. W wyniku tych prac zostaną zrekonstruowane i zamontowane drewniane ościeżnice i skrzydła okien, tym samym elewacja zyska pierwotny charakter w obrębie stolarki okiennej.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje obsadzenie podokienników drewnianych oraz wszystkie naprawy i odtworzenia tynkarsko-malarskie drobnych uszkodzeń wewnątrz pomieszczeń, powstałe w wyniku wymiany okien.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie naprawy i odtworzenia tynkarskie drobnych uszkodzeń na zewnątrz budynku (elewacja) powstałe w wyniku wymiany okien.
5. W trakcie prowadzenia I etapu prac wykonano bardzo szczegółowe badania konserwatorskie oraz analizy porównawcze i ikonograficzne. W ich wyniku udało się, m.in. zrekonstruować pierwotną stolarkę okienną, tj. pochodzącą z czasów zasadniczej przebudowy obiektu i to zarówno w zakresie wyglądu, zastosowanych detali jak i kolorystyki. Nową stolarkę dopasowano również do współczesnych wymogów technicznych i termicznych.
6. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera projekt budowlano-wykonawczy. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem stanowiącym załącznik nr 9, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
7. Roboty budowlane należy prowadzić z zachowaniem zasad bhp, ppoż. oraz w sposób jak najmniej uciążliwy, niezakłócający bieżącego funkcjonowania prac urzędu. Dostęp do pomieszczeń, biur itp. będzie możliwy tylko
w godzinach pracy urzędu.
8. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany okna zamontowanego w 2021 r. (zdjęcie w załączeniu).
9. Ratusz w Ośnie Lubuskim wpisany jest do rejestru zabytków pod numerem 983 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 9 marca 1964 r. i pod numerem KOK-I-186/76 decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Gorzowie Wlkp. z dnia 30 listopada 1976 r.
10. Ratusz zlokalizowany jest na obszarze Starego Miasta w Ośnie Lubuskim, tj. w obszarze objętym ochroną konserwatorską – historyczny układ urbanistyczny miasta Ośno Lubuskie nr rej. 57 III-19/59, 2163/75, KOK-I-11/76.
11. Przy realizacji zamówienia należy bezwzględnie stosować się do zaleceń konserwatorskich zawartych w decyzji ZN-G.5142.2.2020 z dnia 17.11.2020 r. oraz z dnia 10.09.2021 r.
12. W przypadku, gdy jakikolwiek element opisu przedmiotu zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym,
a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45422100-2 - Stolarka drewniana

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140649,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270291,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140649,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany – Stolarstwo Eksport – Import Dariusz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971141806

7.3.3) Ulica: Mielżyńskich 12

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140649,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.