Ogłoszenie z dnia 2023-06-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00199124/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-28
- 2023/BZP 00212085/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3- poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym w podziale na 2 części”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERNICHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555915
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 1
1.5.2.) Miejscowość: Czernichów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-070
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@czernichow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-394327c2-e5bf-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3- poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym w podziale na 2 części”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-394327c2-e5bf-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064418/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3- poprawa bazy związanej z bezpieczeństwem publicznym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00199124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej (32-060 Liszki, Nowa Wieś Szlachecka, ul. Szkolna 6) - etap 3, w ramach którego Zamawiający przewiduje wykonanie robót konstrukcyjnych oraz robót wykończeniowych stanu surowego zamkniętego, w szczególności:1) Wykonanie ścian działowych
2) Wykonanie stropu
3) Wykonanie schodów wewnętrznych i kominów wentylacyjnych
4) Wykonanie tynków wewnętrznych i malowania
5) Montaż stolarki
6) Roboty ślusarskie, dekarskie i posadzkowe
7) Roboty instalacyjne (sanitarne, elektryczne, odgromowe)
8) Roboty elewacyjne
9) Wyposażenie budynku
Część nr 1: Przebudowa i rozbudowa OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej etap 3.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszej SWZ,
przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz
dokumentacji technicznej oraz projektowanych postanowieniach umowy
stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca winien sporządzić ofertę (wraz z uproszczonym kosztorysem i zestawieniem materiałów oraz nośnikami cenotwórczymi) w oparciu o: przedmiar robót, dokumentację projektową, STWiOR oraz „opis przedmiotu zamówienia” i postanowienia projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.5.) Wartość części: 720000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Nowej Wsi Szlacheckiej (32-060 Liszki, NowaWieś Szlachecka, ul. Szkolna 6) - etap 3 w podziale na 2 części, w ramach którego Zamawiający przewiduje wykonanie robót konstrukcyjnych oraz
robót wykończeniowych stanu surowego zamkniętego, w szczególności:
1) Roboty remontowe ścian i sufitów
2) Roboty posadzkowe
3) Roboty instalacyjne (elektryczne)
w ramach części nr 2: Remont pomieszczenia w budynku remizy OSP Nowa Wieś Szlachecka
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w niniejszej SWZ,
przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz dokumentacji technicznej oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca winien sporządzić ofertę (wraz z uproszczonym kosztorysem i zestawieniem materiałów oraz nośnikami cenotwórczymi) w oparciu o: przedmiar robót, dokumentację projektową, STWiOR oraz „opis przedmiotu zamówienia” i postanowienia projektu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 25000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665625,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 955204,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665625,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quest40 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772383234
7.3.3) Ulica: Browarowa 1 B,
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665625,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15191,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17086,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17086,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quest40 Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772383234
7.3.3) Ulica: Browarowa 1 B,
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15191,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI CZERNICHÓW
więcej: przetargi CZERNICHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gruntowny remont budynku świetlicy wiejskiej w Tobyłce wraz z jego wyposażeniem, Gmina Bargłów Kościelny
- Budowa budynku magazynowego, budynku garażowego, wiaty garażowej oraz ramy żelbetowej jako elementu małej architektury, na terenie części działki o nr ewid. 82153/5
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja połaci dachu hali sportowej w SP 2 w Nowym Tomyślu
- Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
- Dostawa mebli i wyposażenia - część nr 1
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.