eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Latowicz › Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Latowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc586161-db96-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc586161-db96-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268537

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003026/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa centrum bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie – rozwój systemu ochrony przeciwpożarowej i lokalnych centrów integracji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00233040

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.13.2024.TN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5774042,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz.
2. Inwestycja obejmuje budowę Centrum bezpieczeństwa i integracji społecznej Wielgolesie na dz. ew. 73/10. Planuje się budowę budynku dwukondygnacyjnego w technologii tradycyjnej. Budynek będzie wykorzystywany przez miejscową społeczność. W budynku mieścić się będzie siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej w Wielgolesie ,w tym cześć budynku przeznaczona do działalności przeciwpożarowej z garażem na samochody pożarnicze, zapleczem sanitarnym i szatniowym oraz cześć budynku przeznaczona dla działalności społeczno-kulturalnej prowadzonej przez OSP Wielgolas. OSP Wielgolas stanowi ważny element zabezpieczenie przeciwpożarowego w gminie. Jednostka prężnie się rozwija. Druhowie doskonalą swoje umiejętności w trakcie szkoleń i kursów. Poza tym druhowie aktywnie włączają się w życie lokalnej wspólnoty organizując różne akcje
i pokazy np. (np. dystrybucja środków ochrony w trakcie pandemii, rozdawanie czujek tlenku węgla, pokazy pierwszej pomocy, akcja sprzątania świata). Druhowie współpracują z lokalnymi instytucjami publicznymi w gminie na rzecz bezpieczeństwa i rozwoju społeczno-kulturalnego. OSP prowadzi młodzieżową drużynę pożarnicza dla której również nie zabraknie miejsca w nowobudowanej siedzibie. W budynku swą działalność prowadzać będzie miejscowe Koło Gospodyń Wiejskich. Mimo niezbyt długiego stażu Koło jest bardzo aktywne i kreuje ciekawe wizje rozwoju miejscowości
i lokalnej wspólnoty. Panie uczestniczą w licznych projektach aktywnie pozyskując środki na swą działalność. Koło sukcesywnie się powiększa o nowych członków. Koło w ostatnim czasie zorganizowało obchody 500 rocznicy powstania miejscowości, pokaz szopki bożonarodzeniowej czy orszak Trzech Króli, pokazy kina plenerowego dla mieszkańców. Barierą w dalszych działaniach gospodyń jest brak stałej siedziby. Koło Gospodyń prowadzi swój zespół i uczestniczy w przeglądach artystycznych. Ponadto budynek będzie służył do zebrań i spotkań mieszkańców, organizacji uroczystości związanych z życiem lokalnej społeczności, przyjmowania gości, organizowania konferencji itp. Przeważającą funkcją obiektu będzie funkcja kulturalna związana z animowaniem życia kulturalnego wśród mieszkańców lokalnej społeczności. Na parterze budynku planuje się: stanowiska garażowe, zaplecze socjalne i sanitarne, salę świetlicowa, zaplecze gastronomiczne. Na piętrze zaplanowano: salę wykładową, szatnię, sanitariaty, pokój, aneks kuchenny, salon, salę świetlicową. Działania podjęte w ramach inwestycji: 1)Przygotowanie i przeprowadzenie procedury wyboru wykonawcy inwestycji 2) Roboty budowlane- budowa budynku 3) Odbiory i Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 4) Uroczyste otwarcie oraz rozpoczęcie działalności w nowej siedzibie

3. Zamówienie jest finansowanie z Programu Inwestycji Strategicznych „Polski Ład” edycja 8 ,promesa nr Edycja8/2023/7764/Polski Ład.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, a następnie robót budowlanych polegających na budowie częściowo dwukondygnacyjnego budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz, o wymiarach zewnętrznych 46,00 x 14,30 m. , szacunkowej powierzchni zabudowy: 635m2;W trakcie trwania zamówienia OSP Wielgolas dokona na swój koszt rozbiórki istniejącego obiektu i przekaże Wykonawcy teren po rozbiórce w terminie 3 miesięcy przed zakończeniem zadania. Do tego terminu OSP Wielgolas będzie użytkował istniejący obiekt w celu realizacji zadań statutowych związanych z zabezpieczeniem p. pożarowym.

Zakres wykonania dla Wykonawcy obejmuje co najmniej:

a) opracowanie koncepcji, a następnie dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane oraz wykonawcze w podziale na branże wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień i zatwierdzeń opracowanego projektu budowlanego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
c) przedmiaru robót i szczegółowego kosztorysu stanowiącego szczegółową kalkulację kwoty oferty
d) harmonogram rzeczowo-finansowy na realizację robót budowlanych,
e) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz, o wymiarach zewnętrznych 46,00 x 14,30 m. , szacunkowej powierzchni zabudowy: 635m2na podstawie wyżej wymienionych opracowań,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
g) uzyskanie wszelkich wymaganych badań, uzgodnień, pozwoleń, certyfikatów wynikających z wykonywanej dokumentacji projektowej oraz prowadzonych robót wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku.



1) Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
a) opis przedmiotu zamówienia (PFU), który stanowi załącznik do SWZ.
b) wzorze umowy – stanowiącej Załącznik do SWZ;

2) Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.

Pod pojęciem „minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych i funkcjonalnych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Oznacza że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) w sytuacji gdyby w dokumentacji projektowej lub STWiORB, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne".

Na każde żądanie Zamawiającego, w tym przed rozpoczęciem stosowania materiałów i urządzeń przewidzianych do zastosowania przy realizacji niniejszego zamówienia, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie.

Kryteria stosowane w celu oceny równoważności Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że zaproponowane przez niego materiały i/lub urządzenia spełniają (są równoważne) wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie nazwy (typy, rodzaje) i producentów przyjętych do wyceny i zastosowania przy realizacji zamówienia oferowanych produktów i/lub systemów oraz przedłożyć odpowiednie dokumenty (w języku polskim) opisujące parametry techniczne oraz producenta, wymagane przepisami certyfikaty i inne dokumenty, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Zastosowane materiały i urządzenia winny być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane.

W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ i jej załącznikach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 ust. 3 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r poz 1605 z póź zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Mając na uwadze, iż najkorzystniejsza punktowo oferta przewyższa kwotę - 6 666 666,67 PLN., jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie zostało unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6918750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11839125,31 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.