Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147626/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa studni na potrzeby klubów sportowych – KS Cyklon, KS Orzeł"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Referat ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8
1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48322877887
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,119636,8f159ea16ad0f36be77714fc8ab1dcae.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Budowa studni na potrzeby klubów sportowych – KS Cyklon, KS Orzeł"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7279b5e1-c312-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00268524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046742/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa studni na potrzeby klubów sportowych - KS Cyklon, KS Orzeł
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147626
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 285780,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni głębinowej na potrzeby klubu sportowego – KS Cyklon w Rogoźniku wraz z ich wyposażeniem, ogrodzeniem, podłączeniem zasilania i włączeniem do systemu nawadniania w dwóch lokalizacjach. Studnia docelowo obsługiwać będzie system nawadniania boiska oraz inne potrzeby bieżące klubu sportowego KS Cyklon Rogoźnik. Roboty geologiczno – budowlane prowadzić należy na podstawie dołączonej dokumentacji technicznej z zastrzeżeniami dotyczącymi pozycji przedmiarowych zgodnie z zapisami SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ i przedstawia: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Projekt Robót Geologicznych wraz załącznikami, orientacyjny przedmiarowy zakres robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 140790,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa studni głębinowej na potrzeby klubu sportowego – KS Orzeł w Bobrownikach wraz z ich wyposażeniem, ogrodzeniem, podłączeniem zasilania i włączeniem do systemu nawadniania w dwóch lokalizacjach. Studnia docelowo obsługiwać będzie system nawadniania boiska oraz inne potrzeby bieżące klubu sportowego KS Orzeł. Roboty geologiczno – budowlane prowadzić należy na podstawie dołączonej dokumentacji technicznej z zastrzeżeniami dotyczącymi pozycji przedmiarowych zgodnie z zapisami SWZ.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ i przedstawia: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Projekt Robót Geologicznych wraz załącznikami, orientacyjny przedmiarowy zakres robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
4.5.5.) Wartość części: 144990,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 07.04.2023 r. do godz. 09:00w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 4 oferty przez firmy:
1
Hydroel Zakład Wiertniczo - Geologiczny S.C.
Janusz Dyda, Jerzy Dyda
Zagórzany 679, 38-333 Zagórzany
227 759,10 PLN
2
Przedsiębiorstwo Robót Specjalistycznych
HYDROGRUPA Sp. z o.o.
ul. Powstańców Śląskich 6, 43-300 Bielsko-Biała
173 171,70 PLN
3
Drillpol Dominik Staniczek
ul. Objazdowa 17, 43-100 Tychy
146 370,00 PLN
4
Zakład Usług Studziennych Bernard Marian Wójcik Sp. z o.o.
ul. Spacerowa 5, 25-026 Kielce
362 059,39 PLN
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której nie może zwiększyć do cen złożonych ofert.
W tym przypadku postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362059,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drillpol Dominik Staniczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6461110505
7.3.3) Ulica: Objazdowa 19
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Różnowie
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego - etap II - budowa windy w budynku Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim w celu likwidacji barier architektonicznych
- Budowa budynku biurowego - podwójnej kancelarii leśnictw w Zimnej Wodzie wraz z niezbędną infrastrukturą (II)
- Rozbudowa i modernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnej Wsi Kościelnej - zakończenie
- Termomodernizacja budynku przy ul. Dworskiej 11 w Gliwicach wraz z podłączeniem do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Jastrząb
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.