eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakroczym › Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Strubiny.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Strubiny.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 7

1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.karczewska@zakroczym.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1613457-cb20-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Strubiny.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1613457-cb20-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i remont drogi gminnej w miejscowości Strubiny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105503

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1486956,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie oraz remoncie drogi gminnej nr 240609W w miejscowości Strubiny w gminie Zakroczym.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony ze względu na zapewnienie właściwej organizacji ruchu oraz uzyskane dofinansowania w następujący sposób:
1) odcinek nr 1 - przebudowa drogi gminnej nr 240609W w miejscowości Strubiny w gminie Zakroczym (pik. 0+000 - 1+240);
2) odcinek nr 2 – remont drogi gminnej nr 240609W w miejscowości Strubiny w gminie Zakroczym, (pik. 1+240 – 2+120).
3. Szczegółowy sposób wykonania oraz zakres i rodzaj poszczególnych robót obejmujących przedmiot zamówienia został określony w przedmiarach robót stanowiących odpowiednio załączniki nr 7, 7a, do SWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ.
4. Lokalizacja przedsięwzięcia:
1) odcinek nr 1 – przebudowa drogi gminnej nr 240609W w miejscowości Strubiny zlokalizowana jest na dz. ew. nr 43 obr. 0011 Strubiny na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym;
2) odcinek nr 2 – remont drogi gminnej nr 240609W w miejscowości Strubiny zlokalizowany jest na dz. ew. nr 43 obr. 0011 Strubiny i nr 7 obr. 0008 Poligon, na obszarze administracyjnym województwa mazowieckiego w powiecie nowodworskim gmina Zakroczym.
5. Zakres robót dotyczących przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zakroczym obejmuje:
1) zakres robót dla odcinka nr 1 - przebudowa drogi gminnej nr 240609W w miejscowości Strubiny, gmina Zakroczym:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
b) mechaniczne rozebranie nawierzchni żwirowo tłuczniowej o gr. 20 cm.,
c) wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 8 cm,
d) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o gr. 20 cm,
e) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
f) skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,
g) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa AC11W dla KR 1-2 – średnia grubość po zagęszczeniu 4 cm,
h) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa AC11S dla KR 1-2 – grubość po zagęszczeniu 4 cm,
i) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm wraz w wywozem urobku,
j) pobocza z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm – warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 10 cm.
2) zakres robót dla odcinka nr 2 - remont drogi gminnej nr 240609W w miejscowości. Strubiny, gmina Zakroczym:
a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych,
b) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej,
c) skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,
d) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa wiążąca asfaltowa AC11W dla KR 1-2 – średnia grubość po zagęszczeniu 4 cm,
e) nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych – warstwa ścieralna asfaltowa AC11S dla KR 1-2 – grubość po zagęszczeniu 4 cm,
f) mechaniczne ścinanie poboczy o grubości 10 cm wraz w wywozem urobku,
g) pobocza z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm – warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 10 cm.
6. Wykonawca winien oznakować i zabezpieczyć teren robót. Teren prac budowlanych powinien być zabezpieczony w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników i osób trzecich.
7. Wykonawca winien zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
8. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp. i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie
z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.
9. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), oraz jakościowym
i gatunkowym wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty potwierdzające wymagania opisane w dokumentacji technicznej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed ich wbudowaniem pod rygorem nakazu rozbiórki wykonanych robót i demontażu wbudowanych materiałów na koszt Wykonawcy.
10. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby, dostarczone przez Wykonawcę muszą posiadać niezbędne atesty, aprobaty i deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania
w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
11. Wykonawca robót ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych robót oraz zastosowanych materiałów.
12. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej (na własny koszt) na terenach objętych zakresem rzeczowym zadania oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wyceny przedmiotu zamówienia.
13. Wykonawca przystępujący do przetargu przed złożeniem oferty powinien dołożyć należytej staranności w sprawdzeniu zgodności dokumentacji technicznej ze stanem faktycznym
i zgłoszenia wszelkich niezgodności Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233330-1 - Fundamentowanie ulic

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45454100-5 - Odnawianie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1469358,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2027696,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1469358,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infrastruktura BUD-59 Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213765278

7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Modzelewskiego 35/42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-679

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1469358,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.