Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00141360/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia zewnętrznego w mieście Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umopole.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia zewnętrznego w mieście Opolu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c634e4a0-c7a1-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018272/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Kośnego, ulicy Katowickiej i ulicy Orląt Lwowskich w Opolu - etap II
1.1.21 Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Łukowej - etap I (na odcinku od projektowanej szafki oświetleniowej do projektowanej latarni 13.03/L3/1//SO) - Dzielnica II)
1.1.22 Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Gwarków i ulicy Platynowej - etap I ( na odcinku od projektowanej szafki oświetleniowej do projektowanej latarni 7/1/PO 194) - Dzielnica VII
1.1.24 Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Nad Stawem - II etap ( na odcinku od istniejacej latarni S1/2//UM 47 do projektowanej latarni S1/5//UM 47) - Dzielnica XII
1.1.25 Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Piotrkowskiej na odcinku od istniejacej latarni 6/2//PO 207 do projektowanej latarni 15/2//PO 207
1.1.26 Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Stanisławowskiej na odcinku od ulicy Lwowskiej do ulicy Borysławskiej
1.1.27 Oświetlenie skweru u zbiegu ulic Pułaskiego, Waryńskiego, Luboszyckiej - Dzielnica IX
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00141360/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1118679,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Augustyna Kośnego, ulicy Katowickiej i ulicy Orląt Lwowskich w Opolu – etap II. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 752032,52 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Gwarków i ulicy Platynowej - etap I (na odcinku od projektowanej szafki oświetleniowej do projektowanej latarni 7/1//PO 194) – Dzielnica VII. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 106621,14 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Stanisławowskiej na odcinku od ulicy Lwowskiej do ulicy Borysławskiej. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 79674,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Piotrkowskiej na odcinku od istniejącej latarni 6/2//PO 207 do projektowanej latarni 15/2//PO 207. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 73983,74 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Łukowej etap I (na odcinku od projektowanej szafki oświetleniowej do projektowanej latarni 13.03/L3/1//SO) – Dzielnica II. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 44578,65 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ulicy Nad Stawem - II etap (na odcinku od istniejącej latarni S1/2//UM 47 do projektowanej S1/5//UM 47) – Dzielnica XII. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 37398,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie robót budowlanych i elektroinstalacyjnych związanych z budową oświetlenia zewnętrznego na terenie miasta Opola wraz z systemem sterowania oświetleniem - budowa oświetlenia skweru u zbiegu ulic Kazimierza Pułaskiego, Ludwika Waryńskiego, Luboszyckiej – Dzielnica IX. Szczegółowy zakres w dokumentacji technicznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1144761,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1144761,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DIAKÓW Tadeusz Diaków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530629302
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 1
7.3.4) Miejscowość: Kępa
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1144761,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 174554,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELMAX” Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364118774
7.3.3) Ulica: ul. Marka z Jemielnicy 1a
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-578
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92465,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94587,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92465,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstow Wielobranżowe "Diaków "Tadeusz Diaków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530629302
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 1
7.3.4) Miejscowość: Kępa
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92465,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115150,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115150,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DIAKÓW Tadeusz Diaków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530629302
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 1
7.3.4) Miejscowość: Kępa
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115150,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia, tj. 54 831,74 zł do ceny najkorzystniejszej oferty, która wynosi 94 263,51 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94263,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45788,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45788,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiostwo Wielobranzowe DIAKÓW Tadeusz Diaków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530629302
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 1
7.3.4) Miejscowość: Kępa
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45788,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39987,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39987,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe DIAKÓW Tadeusz Diaków
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530629302
7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 1
7.3.4) Miejscowość: Kępa
7.3.5) Kod pocztowy: 46-022
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DIAKÓW TADEUSZ DIAKÓW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39987,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Ścieżka pieszo - rowerowa łącząca Jezioro Malina z ulicą Strzelecką w Grudzicach"
- Świadczenie usług cateringowych w zakresie przygotowania i dostawy całodziennych posiłków dla maksymalnie 25 osób bezdomnych przebywających w MOPOBiU w Opolu
- Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu oraz podległych Oddziałów Terenowych na 12 m-cy w zakresie OC, NNW, ASS oraz AC
- Dostawa radiotelefonów noszonych do rozbudowy Systemu Radiokomunikacyjnego Policji TETRA wykorzystywanego w garnizonie opolskim
- Zakup i dostawa osprzętu do diatermii i ewakuatora dymu będącego na wyposażeniu Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w budynku Zarządu Dróg Wojewódzkich w Opolu oraz OT w Głubczycach, Grodkowie i Oleśnie z podziałem na zadania
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja urządzeń oświetlenia ulic Gminy Nadarzyn, naprawa istniejących urządzeń, odtwarzanie zniszczonych w kolizji i zdarzeniach losowych elementów oświetlenia w roku 2026
- "Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Czerwieńsk."
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Lutomiersk współfinansowana z funduszu sołeckiego
- Rozwój zrównoważonej mobilności w Mieście i Gminie Pleszew - Przebudowa ul. Szpitalnej - wykonanie drogi rowerowej od ul. Szpitalnej do ul. Kasztanowej wraz z przebudową zatoki autobusowej
- Wykonanie projektu i budowa 21 (dwudziestu jeden) doświetleń przejść dla pieszych w ciągach dróg powiatowych w ramach zadania pn. Budowa sygnalizacji świetlnych i doświetleń przejść dla pieszych.
- Zadanie nr 1: Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Błonie w 2026 i 2027 roku, Zadanie nr 2: Roboty dodatkowe i uzupełniające niezbędne do poprawnego funkcjonowania systemu oświetlenia...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





